24. stu 2012.

Indexima za 50-ti rođendan


Moja rodica Sanja Popović - supruga Davorina Popovića, njihov sin Dario sa djevojkom Dalilom, sinoć na koncertu posvećenom Indexima u Sarajevu.


Izvor fotografije, kao i više o koncertu Depo Portal

Broj komentara: 5:

  1. Dario slavi danas rođendan.
    Čuli smo se telefonom, ali evo i ovdje mala čestitka:
    Dragi Dado, najljepše želje za tvoj rođendan :)
    Da budeš srećan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dado i od mene, sve samo najbolje :).
    Slatki ste, imamo najljesu mladost na svijetu!

    "Sve ove godine
    Dala bi za jednu noc
    A mene nikad ne bi imala
    Jer ja moram drugoj poc."

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam razmišljala da izdvojim stih, meni najljepši iz pjesama Indexa, ali ne znam koji, kad su sve pjesme lijepe :)
    Sve su pjesme Indexa najljepše.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na cestitkama i na lijepom postu.. Veliki pozdrav iz Sarajeva.

    Sanja i Dario

    OdgovoriIzbriši
  5. I mi vas mnogo pozdravljamo :)

    OdgovoriIzbriši