12. stu 2012.


Broj komentara: 8:

  1. Još malo da vidite jezero. Nekad smo se tu kupali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neces vjerovati, Majo, ali ja nikada.
      Nekako mi samo slane vode odgovaraju :), u slatkim se ne osjecam dobro.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  2. Ja pamtim lijepa ljeta sa ovog jezera, ali bila sam 30 godina mlađa nego sad :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A nije bilo ni tobogana, nije bilo ničega, a bilo je prelijepo. Išli smo vozom do Jošave, i jedan mali dio puta pješke. Najbolje je bilo voziti se bez karte, to je bio doživljaj, mada sam ja skoro uvijek imala kartu, ali dešavalo se nekada i bez karte, jer bila su to lijepa vremena :)
    Jesam pričala kako me je Elmo jednom s jezera povezao na motoru?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nadam se da je bilo lijepo putovanje sa Elmom :). Pricaj nam vise o tome, molim te!

      Motor je cudo jedno, a i ja sam imala, prije par godina, jedno slicno putovanje na motoru do Doboj :)))

      :) Svjetlana



      Izbriši
    2. ispravka- do Doboja :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  4. Opekla sam se na auspuh. Elmo mi je rekao, da pazim, jer auspuh nije zaštićen. I ja sam pazila dok smo se vozili, ali kad sam silazila, zaboravila sam i doslovno zalijepila nogu uz vreli auspuh. Imala sam dobru opekotinu. Pošto ja dobro vrištim hahaha, izašla je neka žena u Jošavi, iz kuće, dotrčala s krompirom, donosila mi je izrezane kriške krompira da stavljam na opekotinu, mogu vam reći da pomaže, bol je odmah nestala, ali se mora krompir često mijenjati, brzo se ugrije.
    Onda je Elmo mene do Doboja dovezao, do stana. Elmi je bilo žao, znam da mu je bilo teško, a fino me je upozorio... :D
    Odem ja kući, pa u Hitnu, tamo je dežurao divan mladi ljekar, Faruk Šerifović. Znali smo se, Doboj je mali grad, a on je stanovao u Celjskoj, u mom komšiluku. Ispričali smo se, nije mogao mene da zamisli na motoru, kao što ja ne mogu Svjetlanu :D, previo mi je povredu, išla sam na previjanje svaki dan, a sa previjanja na jezero :) Nisam se mogla kupati, ali sam išla, meni je bilo prelijepo tamo s društvom. Igrali smo odbojke, pričali, igrali karte, sunčali se... Super je bilo :)
    Juče sam listala moj dnevnik iz tog vremena, svašta ima :)
    Sve lijepo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U dnevniku spominjem i tobogan. Bio je tobogan, a ja ga se ne sjećam.
      Ali se sjećam da me je neko bacio u šorcu, majici i patikama u jezero :D
      Neko je skakao s treće sa šeširićem na glavi. Od garderobe je imao kupaće i šešir. Svijetlo plavi šešir :D

      Izbriši