7. stu 2012.

Bili smo i u Beogradu :)


Broj komentara: 7:

  1. Vidjeli smo se sa Svjetlanom :)
    Provedosmo se ovih dana fantastično.
    Toliko dragih ljudi vidjesmo, prvo je Boba došla, pa Dragana, pa sam u Beogradu vidjela Svjetlanu, a danas nam i Mia dolazi :)
    Nismo se slikali... zaboravili... a vidjeli smo i Vericu i Menu Terzić :)

    Lijep i sunčan dan u Doboju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E,bas nam bilo lijepo :)))

      Ma nema veze za fotke, izgledamo bolje nego prosle godine, mi smo kao vince :)))

      Fakat, zaboravismo.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  2. Ma nema,u pravom duhu MiViOni.

    Puno pozdrava od mene, svima i samo da znate da se jos nisam potpuno ubacila u ovdasnju "kolotecinu". Nedostaju mi dobojske kafe i druzenja :)))

    Znaci, Draganu je Doboj docekao sa novim fasadama (hajde da cujemo utiske Gago)?!!!

    Majo, je li na fotografiji izlazak ili zalazak sunca?

    Boba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa, Bobo, meni je to sve nekako neobicno, jer nemam vise feeling da me nesto dublje veze za neke stvari.

      Kao moja prijateljica i mog najboljeg frenda koja je krenula u Grcku na "ciljanu" turu posmatranja ptica koje se u toplijim mjesecima presele iz UK u juznije krajeve, tako sam i ja sa mojom hostess Majom krenula u setnju i vidjela neka mjesta u gradu koja za mene imaju sentimentalnu vrijednost i to je bilo to.

      Paralela u Bgdu - dok sam cekala bus da se vidim sa jednom poznanicom, pricala sam s jednim tipom koji mi je odmah rekao da sam sa strane.

      Primjeti se to kada neko ode i vrati se samo na par dana da bi otisao opet tamo otkud je dosao...

      Mada moram priznati da mi je zao da nisam uspjela otici do Amara da vidim Adnana koji je za mene uvijek bio i ostao autenticni lik gradskog zivota u starom rodnom gradu...

      Dragana

      Izbriši
    2. Lijep je i kafić u kojem smo bile? :)
      Hej, pa i Boba je bila u istom kafiću, a danas, juče, prekjuče je i Mia kafenisala tu :)
      Samo smo danas sjedile u bašti, jer je sunčan jesenji dan bio :)
      A i Svjetlana je potpuno u pravu, bolje smo od vina ;)

      Izbriši
  3. Bobo, ovo je slikano na povratku iz Bgd. Do zalaska sunca ostadosmo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim, Majo, na auto-putu bratstva & jedinstva... Nekad bilo, sad se spominjalo po blogovima i u txtu poznate pjesme Jure Stublica...

      "A na radiju je bila ljubavna pjesma
      moja ruka na tvom ramenu
      tamo na cesti mi je ostalo srce
      na vrucem asfaltu

      Milion kilometara od nigdje
      na autoputu bratstva i jedinstva
      kod hiljadu prve rupe
      osjetih miris krvi i benzina..."

      Skoro prorocanski, te davne 1987...

      Dragana


      Izbriši