10. lis 2012.

Pozdravljamo vas iz kafića :)


Broj komentara: 11:

  1. Boba, Snježa i ja.
    Snježa je predlagala da se slikamo ispred škole, a Boba i ja smo bile za kafanu hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, cure !

    Mislis, kahfanu :)))

    Skola je vec prosla, bolje kahfana.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kahfana, Svjetlana :) Ovo u gornjem komentaru je greska u tipkanju :)

      Izbriši
    2. Mislis kahfic?

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. hahaha tako je, Svjetlana, kahfić :)

      Izbriši
  3. A kahfana se zove Havana, rimuje se.
    Lijepo nam je bilo, smijale smo se, sjećale lijepih trenutaka, divne su prijateljice i Boba i Snježa. Lijepo smo se družile ovih dana.

    A sad čujem da je umro Kemal Monteno. Ne znam je l` istina, ali neki portali prenose tu vijest. Voljela bih da je demantuju.

    OdgovoriIzbriši
  4. vidi ti bobe :), sad na novom zelandu, sad u bosni.
    pozz
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, moraćemo mi s bloga urgirati da dobiješ godišnji, pa skokneš i ti na kahfu? :)

      Izbriši
  5. Moja Sanja, vec sam u Srbiji, jos malo pa ce i Oz. Da znas da treba da dodjes na kafu. Kafa je dobra, ali drustvo jos bolje, ja sam bas uzivala.

    Puno pozdrava od Bobe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam uživala :)
      Hajmo svi na kafu :)

      Izbriši