18. lis 2012.

Nove fasade u Doboju


Broj komentara: 9:

  1. Malo sam im "sredila" ovaj bilbord hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo,

    meni su fotke iz rodnog grada uvijek challenging, jer se uvijek pitam da li cu uspjeti da prepoznam setting obzirom da sam tamo posljednji put bila prije 10-ak godina, ali u privatnoj posjeti i city skoro da nisam ni vidjela. To, naravno, ne znaci da sam bila na selu, nego u kucnoj varijanti...

    Nego sutra cemo da vidimo da li je zaista nesto trulo u drzavi Danskoj... mada ja znam da je Shakespeare mislio na Englesku, ali svaki njegov theater play, sa izuzetkom "Vesele zene windsorske" se ne odvija na lokalnom terenu... On je jos tada prokuzio onu zvaku o slobodi govora o kojoj toliko razglabaju na siroko u demokracijama... Posebno u onim gdje jos postoji elektricna stolica... dead man walking u liku Sean Penna...vikend je, igramo se malo asocijacija...

    CEMO vidimo sta tamo ima...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecan put i ne okreci se, sine :)

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. I kako je bilo u Danskoj? :)
    Ma Doboj je tako mali grad, da je nemoguće zaboraviti bilo koji dio grada i drago mi je da je Doboj jedan od gradova na tvom putovanju :) Vodiću te na irsku kafu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. D. je tek jutros stigla u Dansku, pa valja nam jos sacekati. Izvjestaji ili izvijesce, a bogami i kahfenisanje, tek slijede :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Ja sam mislila da je već u Danskoj :)
      Sačekaćemo je :)

      Izbriši
    3. Ti sigurno hoces, u nedelju uvece :)
      D. se raduje viziti :))), a ja joj zavidim na njoj :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. I ja se radujem Dragani, popićemo jednu kahfu i za tebe :)

      Izbriši
    5. Naručićemo dva irca i jednu kahfu :)

      Izbriši