27. lis 2012.

Kašičice za sladoled

Slika preuzeta sa FB grupe: "80-te su bile godine"

Broj komentara: 15:

  1. Ja se ovih kašičica sjećam, a vi?
    Skupljali smo ih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. halo kasicice za sladoled,
    ima li u doboju kakvog snijega?
    :))))))))))
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Gdje si, Sanja :) nema snijega, jutro sunčano :)
    A kod vas?

    Dragana je bila u Doboju, nemamo fotografije, ali smo se lijepo družile. Prošetale gradom, naručile dva irca, ispričale se lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hajde, malo ste uzivale :) kod nas je prosle sedmice padao snijeg, a sada je malo otoplilo. jedina stvar koju volim zimi je kada pada snijeg, sve ostalo mi je bljak.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  5. A Deda Mraz? :)
    Ja volim i Deda Mraza :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Premijera snijega za ovu godinu se u mom slucaju desila u Stockholmu 25.10. Ostala sam bez texta u metrou.Poslije sam ostala bez texta u busu na putu Zg-Doboj od muzike... te narodne "umotvorine" sam zapisivala vrijedno u iPhone, poput Vuka Karadzica... Slijedi par "hitova" iz busa koji su za mene ravni kulturnom soku.

    "De si bila kad sam bio ranjen, umirao pomalo,
    de si bila kad sam mesto tebe leka trebao..."

    "Ovo je pjesma za one sto na suvoj grani stoje,
    ovo je pjesma za one sto su sudbine moje..."

    U Zg u busu sa aerodroma pitao lik (neki strendzer) konduktera gdje je National Library, a tip se momentalno pogubio i pita ga je l' treba do Labina...

    A na putu od rodnoga grada ka Bgdu slijede:

    STR (abbrev. za divni termin naseg jezika - samostalna trgovacka radnja,prim.a.) sa imenom "Armani" usred Obudovca (in the middle of nowhere, bar za mene, da tako priznam)

    Donji Zabar: grad koka i jaja, dobro dosli!

    Tezga Philips polovni televizori (Loncari)

    CD Shop Estrada (takodjer Loncari)

    Mnogo srece uz Comex vrece.

    Centar za uzgoj koka nosilja "Azbukovac"

    Ultima centar zavjesa i KANISLI

    Disco club FALCO nastupa SEMSA SULJAKOVIC (City of Brcko)

    I will survive... toliku kolicinu primitivizma.


    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma jok, dio folklora :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. ma to samo kod nas tako zvuci jer se dobro uklapa u sredinu. meni je najbolji bio znak u onom malom busu sto je besplatno vozio do trznog centra u krasevu. imam negdje sliku... naci cu je pa poslati maji. znak pokazuje crtez sladoleda koji je prekrizen, a ispod je napisano: "zabranjeno upotrebljavati sladoled u autobusu". :)
      sanja

      Izbriši
    3. Sve je to dio naseg folklora, tako je Svjetlana.

      Meni je recimo, jako bilo drago, sto je moja kcerka dozivjela putovanje putnickim vozom od Banja Luke do Doboja, 2008-e, u ljeto: Bila je opsta guzva i vrucina, ljudi ulaze, izlaze, zapinju, naginju se jedni na druge, a ona samo gleda i cuti, nista joj nije bilo jasno, kao da je sa grane spala, haha.. Kad smo izasle, rekla mi je " Mama, ovo kao da je voz iz "Harry Potter-a", a ja nisam mogla da stanem sa smijehom i dan danas se uvijek nasmijem kad se toga sjetim.

      Boba



      Izbriši
    4. A ja sam se vozila autobusom, gdje vozač ne koristi radio, nego kasetofon... Jedna kaseta...

      Izbriši
    5. Kada je Balkan u pitanju, ja bih se ipak najradije vozila s Miskom...

      Dragana

      Izbriši
  7. majo, izgleda da deda mraz ne postoji :(
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam obožavala Deda Mraza kad sam bila dijete. Sva ga djeca vole.

    OdgovoriIzbriši