24. lis 2012.

I ovdje smo se igrali


Broj komentara: 7:

  1. Kad god je kiša padala, sva djeca su se ovdje sklanjala i nastavljala s igrom. Kao da smo juče, Bobo i ja virili iza ovog zidića, da vidimo je l` nas mama zove... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovdje, gdje je sad prodavnica (suđe se prodaje)bila je knjižara. Mi, djeca, smo je zvali Suljina knjižara. Mislim da je Suljo bio poslovođa, pa smo po njemu dali ime knjižari.
    Ako me sjećanje dobro služi, poslije je bila tu prodavnica.
    Najbolja je bila naša samoposluga. Šteta što je nema više.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako brzo prođoše te godine djetinjstva i mladosti. Dok se okreneš, eto četrdeset i koja godina :)

    Ovuda sam ja k`o zmaj protrčala, a Lazo iz samoposluge za mnom, kad sam bila mala :) Šta je sa Lazom, zna li neko?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mi smo (mislim na moje vrsnjake iz "Mobilije") imali nasu samoposlugu u Cuprijskoj. Ta tvoja mi je bila tada tako daleko :), a jeste bila najveca i ponekad se u njoj naslo nesto cega u nasoj nije bilo. Nadam se da ces naci Lazu, a ja se ne sjecam ni jedne prodavacice iz moje samoposluge koje su sigurno znale sta sam doruckovala svakog dana :)))

      Kad si vec zaparala po uspomenama podsjetila si me i na masni kruh koji su sijekli velikim nozem na pola ako smo toliko trazili. Ne sjecam se da je iko ikada obukao rukavice i da smo kao djeca bolovali od norovirusa, a ovdje se prije par nedelja potrovase djaci, njih 3-4 hiljade, zbog pokvarene hrane u skoli. Krive su bile jagode iz Kine!!! Pitam se samo sta je ustvari pravi kvalitet zivota :)?

      :) Svjetlana

      Izbriši
  4. Ma ne tražim ja Lazu. Al` one bombone, godine `sedamdeset i neke, nisam uzela hahaha džaba me je ganj`o.
    Mina je radila u našoj samoposluzi i rekla je mojoj mami, da ja nisam otvorila tu kesicu bombona :)
    Stalno ovo spominjem... ali to mi je jedan od dražih nestašluka :)

    Joj, onaj masni hljeb sa rupicama gore :) Sjećam ga se, bio je mekan i mirisao je kad vruć stigne u prodavnicu :)
    Ja mislim da je dva puta dnevno dolazio, ujutro i oko 17:00, za večeru.

    Kvalitet života, ako mislimo na ishranu, onda ga još ima po selima, i to onim nerazvijenim, gdje sve prirodno raste, bez prskanja, gdje koke šetaju po dvorištu, gdje krave pasu travu, gdje nema hormonskih i antibiotskih dodataka u prehrani domaćih životinja. Al` danas su sela modernizovana, svi se takmiče da im voće i povrće bude što krupnije, pa špricaju nekontrolisano, a životinje hrane kupovnom hranom, nekim koncentratom. A to ne valja. Bar ja tako mislim.

    Najbolje je jesti voće i povrće koje uspijeva u to doba godine. sad ima grožđa, pa ga treba sad kupovati. I kod nas na pijaci ima grožđe iz Španije..., a hercegovačko je rijetkost. Možda slabo rodilo u Hercegovini ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislis zivicarke? :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši