5. ruj 2012.

Tvrđava u Kotoru


Broj komentara: 13:

  1. Iskružila sam dio ove fotke, da bude vidljiv pisani dio, da možete pročitati iz kojeg vijeka je koja građevina, pa sam htjela da dodam i tu sliku. Međutim, ne može.
    Opet piše:
    "Ups! Nemate više prostora. Trenutačno upotrebljavate 100% svoje kvote od 1 GB za fotografije"

    Ne popeh se ja na tvrđavu hahaha, vruće bilo :)
    Ni Zoki se nije penjalo, najviši osvojeni vrh je bio restoran Citadela, a to moram da vam pokažem, a ne znam sad kako.

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, otvori novi blog, pa da nastavimo :)))
    Sanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Sanja, izbrisaću videa sa YT, koja smo stavljali na blog, i dobićemo onda dosta prostora za slike, a one zauzimaju manje mjesta.


    OdgovoriIzbriši
  4. Nego, Majo, ja se pitam - kad ce ponovo da proradi bioskop? Bioskop je u ovoj prici zapravo blog.

    Puno dozivljaja, a niDJe da se ostavi zapis....

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa dobro, D, ti ondaK opleti...

    Mi cekamo k`o zapete puske (M-48 :))) , pa cemo i mi da opalimo

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. :))))) nama trebaju nove slike za nove teme i (Z)dogadjaje. :)))))))
    bas me zanima sta kod koga ima novo? ...mislim na blog friends i posmatrace. u medjuvremenu, pozdrav svima!!!!
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo ja cu prva :)
    Kod mene sve super :)
    Od novosti ima sve sto ide s godinama. Hej, pa ja vise ne vidim da citam bez cvika. Ali me tjesi to sto vidim da uglavnom svi koji su moje godiste imaju iste "radosti".
    A o klimaksu da ne pricam. Vi mladji, vidjecete kad dodjete u ovu starosnu dob :)
    Najmanji problem su sijede :)

    Bice slika, samo da nadjem kabal od fotoaparata.
    Ne znam gdje sam ga ostavila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pazi, Majo, kad ukucam MiViOni na googlu, pojavi mi se 5.9.2012 sa sljedecim rijecima:" Zbog godišnjih odmora pravimo ljetnu pauzu na MiViOni. Uživajte u...", a meni bas tesko, jer je godisnji odmor vec odavno prosao, a grijanje vec dvije-tri nedelje u punom pogonu...

    Molim te promjeni datum, okaci nam neku fotku i pokreni novu temu, jer cu inace pasti u depresiju,... :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne padaj u depresiju, stavicemo neku sliku, samo da nadjem kabal. Nemam pojma gdje sam ga ostavila :)

      Izbriši
  9. hahahh majo, probaj sa jacim naocalama, pa ces vidjeti kako dobro vidis kad ih skines :))))) sto se tice starosne dobi majo, ne pretjeruj! starost je kad dodjes u 90te, a tebi je za sada duplo manje :))
    kod mene od novosti ima da sam pocela raditi, a vec sam se i navikla na posao i novu sredinu. ostalo je sve po starom.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitam, Sanja :))))
    Bas se radujem :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja Sanja, pokazi im ko to najbolje radi :)

      :) Svjetlana

      P.S. Nama danas slobodno zbog Dana ujedinjene Germany

      Izbriši