1. ruj 2012.

Kahfenisanje :)


Broj komentara: 14:

  1. Zoka pije običnu, ja irsku, a vi se poslužite :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slagah na brzinu, nisu imali irsku :) kod mene je nes sa hladnim mlijekom, a kod Zoke espresso.
      Dobra im je kafa :)
      A more još ljepše :)

      Izbriši
    2. Nama iz prilozenog ostaje samo voda ili da pripalimo po pljugu, hahahaha

      Dragana

      Izbriši
    3. meni se svidja pepeljara. dragana, pripaljuj!
      sanja

      Izbriši
  2. dobar pogled na planine. kao da je slika iz utah. mi smo ovdje u 'prstenu' takvih planina.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš more ispod planina?
      Naći će Maja bolju sliku, gdje se vidi more hahaha

      Izbriši
  3. Jedino se pitam ko je bas TU nasadio to drvo???

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MoRemo ga izbrisati u Photoshop-u, ak` ti zaklanja vidik :)

      Izbriši
    2. Ne znam, Majo, plasim se da je taj koNJ je nasadio drvo ucinio nepovratnu stetu. Mislim, sta ako ostane rupa u planini nakon photoshopiranja... Ali mozda nam budu ondaK zahvalni sto su dobili neocekivano tunelce.

      Dragana

      Izbriši
    3. Ili jos bolje - kanjon, to bi tek bilo prosperitetno sa svim onim zvakama o razvoju turizma, novim investicijama, novim radnim mjestima, pa jos na to sve to kada prodje sezona u 'ladovinu i prst u uvce. Milina (model naseg turizma, vec vidjeno).

      Dragana

      Izbriši
    4. Ma svako drvce dobro dođe :) Zbog hladovine, zbog odmora, možemo se nasloniti na drvo, ili popeti hahaha
      Neka drveća :)

      A ovo drvo je kraj plaže, na šetalištu.

      Izbriši
    5. Nek´je nama drveTa. Meni ne smeta, sve se slaze.

      Nego objasni nam molim te, koja je to: krmeljuca ili sikterusa? :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. Ja znam za razgovorušu, i za sikterušu. Nisam znala da ima i krmeljuša. Joj, groznih naziva :)

      Izbriši