1. ruj 2012.

Florence + The Machine - What The Water Gave Me

Broj komentara: 8:

  1. Dragani za sretan put, pjesma po njenoj želji :)

    Sad ti reci: hvala hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Blagodarim uz rukoljub teta Maji, hahahaha Dozivjeh jednom rukoljub u bolnickom lobby u Oxf, ko bi drugi nego Talijan, lijepo ga vaspitala mama, hahahaha Uvijek me podsjeti na macka iz crtanog filma koji je ljubio ruku preslatkoj mackici koja je sjedila na sofi kao prava lady, hahahaha

    A pjesma je bas prava za put, kako god da se uzme.

    Laku noc svima gdje god da ste (Jack Killian je u USA - ponocna pticica).

    Nego, nema nic od onog maratona, dobro je, samo da nije najgore, ionako sam mislila da cu da okinem nakon 1000m. Hahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bolje šetati u onim patikama :)

      Izbriši
  3. Eh, moja Majo, ne daju ovde dusmani da se pogleda video, uvijek isto nj...a sa autorskim pravima.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je bez tona :)

      Izbriši
    2. Al' nikad se ne zna, kada nesto krene s loseg na gore (cini mi se da to bijase formulacija onog murijaka iz Reneovog cafea), nabasah na snimak koncerta Florence and the Machine BBC Radio 1 Live Lounge. Brilliant.

      Dragana

      Izbriši
  4. Joj, Majo, znas me k'o Banovac, hahahaha

    Najvise sam ulozila u patike, hahahaha Tako bijah ja naoruzana za maraton, al' sta se moze, kada ga otkazase (a ja kao pri tome duboko ozaloscena). Ovde obicno slijedi moj omiljeni smiley sa skype, toliko ga volEm, mora vise puta, to je onaj sto non-stop aplaudira, hahahaha.

    Nakon toga slijede smiley koji mase sa onim koji daje poljubac, sada cu da otkrijem tajnu siroj javnosti - oni su Tito i Jovanka.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Of course, hvala kolegama sa BBC-a, hahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši