3. ruj 2012.

Divno more


Broj komentara: 8:

  1. Lijepo je Jadransko more :)
    Bilo je toplo, čisto, mirno, nekad malo valovito, obično kad prođe brod ili čamac bude malo valova.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super fotka!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno je more, ali dze su blogerasi??

    Fotka me podsjeca na stari video "On the beach" by Chris Rea, tvorca najljepse love song svih vremena, "Josephine"... Premda od tih summer videos najvise volEm onaj od Don Henleya "Boys of the summer", mrak!

    Ispricavam se Maji & Co zbog potpunog izostanka photo materijala iz price London Berlin, jer vremena nije bilo. Za shopping u Londonu knap, ali je sve uspjelo, cak i da uz primjenu lake sile zatvorim svoje koferce nakon toga...Ne daj Boze, da je neko snimao tu scenu iz prikrajka...

    Propustila sam dinner party u zanimljivom drustvu, shopping je imao prednost, a drustvo ce da saceka 8&9.05. kada slijedi second part iste price... Moja shopping ruta je isla preko Picadilly Circus, pa via Oxford Street gdje sam checkirala novi vrstu Ben's cookies choco&praline, a nakon "neka sva cula uzivaju" je uslijedilo grand finale (ne mislim na onu primitivnu emisiju sa Pinka) u "Selfridges". Lovely, lovely. Jedino sam ostala uskracena za pukka tee three ingwer, odem do Sainsbury's, kad ono tamo - medjutim. Caja niDJe. Samo treba uvijek imati plan B, a ja ga imam, hahaha, obzirom da imam dvije nurses iz UK, pa ce da biDNe i pukka u oktobru. Ovog puta je uslijedilo prijatno otkrice u M&S u vidu almond & pistachios biscuits koje je nestalo uz popodnevnu kafu u Starbacksu u mom habitatu...

    Nakon dana sljakanja stize i Berlin na red. Ustajanje u cik zore u 4.00, da se ne propusti i taj segment price. U Berlinu je tog dana padala kisa (ne olovna iz B-52, to cemo zaboraviti),danas je Berlin jedna od najzanimljivijih evropskih metropola, multi-kulti, tu su se sreli east&west i stopili na originalan nacin... Alle wollen nach Berlin, osim Kraftklub koji pjevuse "Ich will nicht nach Berlin"...

    Subotnje vece sam provela u Starbucksu kod Brandenburger Tor, obzirom da u svakom gradu moje srce ostane u nekom konkretnom Starbucksu, samo sto nisam zaspala na stolici od umora, ali sve je to dio price. Sljedeceg dana muvanje po Hakescher Höfe, pa setnja uz obalu Spree gdje se desava svasta, a tek pred odlazak na aerodrom sam uspjela da snimim city beach naspram Hbf, steta.

    Nego, zadajte neku temu! S'a ima na pijaci u rodnom gradu?

    Pusa,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Dragana, ako misliš na mene, ja ti nisam za tu temu :)
    Ja sam se ulijenila :)

    Odmor nam je bio lijep. Posložila sam sve kockice u svojoj glavi i uživala na moru :)
    Za mene je samo ovakav mir idealan :)

    Blog
    Potrošili smo sav prostor na blogu, ne može više nijedna slika da se učita, nema mjesta.
    Mislila sam da izbrišem videa, ima mnogo spotova, oni zauzimaju poprilično dosta prostora, a pjesme može svako od nas da sluša po svojoj želji. I kad bih to obrisala dobili bi još poprilično mjesta za fotografije.

    Doboj
    Doboj je izlijepljen fotošopiranim ljudima za koje možemo glasati na izborima.
    Fasade na nekim zgradama se osvježavaju.
    Na pijaci (ipak sam se dotakla teme, al` stvarno sam se ulijenila, preskočila sam dva pazarna dana) ima grožđa, paprika, paradajza...
    Hej, Dragana, nećemo dalje, a nekad mi je to bila omiljena tema :)

    Pričaj nam malo o Londonu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prepravila sam moj prethodni komentar (iz podkomentara sam ga prebacila u komentar).
      Kažem, uživala sam u moru i dobro mi je došao odmor. Dugo već nisam mogla da nađem svoj unutrašnji mir. Mislim da to ide s godinama. Ovo ljeto sam razmišljala o tome. Definitivno sam sigurna da taj unutrašnji mir osjećam samo kad su svi ljudi oko mene dobro. Ne samo moja porodica, nego i vi sa bloga, i ostali prijatelji.

      Drago mi je ako vam je ovaj blog donio bar malo sreće. Ako jeste, mi ćemo nastaviti ovdje da se sjećamo onog grada u kojem smo odrastali, a i da upoznajemo nove gradove. Da se nasmijemo zajedno, da oraspoložimo jedni druge, ne bih htjela da nekoga blog oneraspoloži.

      Prijedlog za temu: mir (ili nemir)
      kako postići unutrašnji mir?


      Izbriši
    2. O, Majo, teska tema, ja bih je nazvala:rat i mir :)))

      Nego ovako to stoji kod mene (kao sto vidis uticaj njemackog na nas lijepi jezik, takoreci ponijemceni srpsko-hrvatski). Ja sam se u svom zivotu nagledala toliko teskih momenata i ljudskih patnji, puno puta bila svjedok smrti koju niko od nas kao konacnu, nazalost, ne moze izbjeci i tako se valjda ponovo kalibrilala. I sve je onda bas tako jednostavno, kao crni i bijeli labud :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. To je strašno.

      Ja mislim da na život treba gledati sa ljepše strane.
      Toliko toga ima lijepog.
      Ne smije čovjek sebi dozvoliti da preovladaju ružne misli.
      Jer, život je stvarno lijep.

      Izbriši
    4. Pa to ti kazem, ponovo kalibrilala.
      Jer zivot je lijep, bez obzira na sve :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši