4. kol 2012.

Srne


Broj komentara: 19:

  1. Slikali smo ih neki dan, na Usori :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Srne su divne - njezne iznad svega. Jedna mala srna je veceras dala poljubac jednom super liku koji lici na George Clooneya. S. ce nam mozda vise reci od toga, ja dajem samo nagovjestaj aktualnih zbivanja na Visu.

    Meni su srne posebno drage zivotinje obzirom da djelim s njima tzv. srnece oci. Bambi je uvijek bio jedan od mojih najomiljenijih likova.

    Laku noc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ohoho :) Ko je dao poljubac? Srna ili lane? ;)
      Što ideš tako rano na spavanje?
      Mene sladoled razbudio. Sjetih se sladoleda, pa do zamrzivača, pa jednu zdjelicu, pa drugu, treću neću. :)

      Izbriši
    2. Zao mi je, Majo, ali nismo ni George ni ja bili u glavnoj roli sa tim poljupcem, radi se ipak o lanetu i nekome za koga je Berlusconi rekao da lici na Clooneya. Mjesto zbivanja: Vis, a ja spadam u onu grupu sa lavorom (igra rijeci, slicno zvuci na talijanskom glagol koji znaci raditi, da ne kazem rmbaciti)u ovoj morskoj sezoni. Tako da mozes zaboraviti romantiku, Georga, mene i ostale zvake.

      A za laku noc je kao u onoj pjesmi od VIS Idoli o plamenim zorama koje me bude iz sna, jer mora da se dela...

      Dragana

      Izbriši
    3. Zato ćeš ti da odmaraš poslije :)

      Izbriši
    4. Majo, pa ti mora da si ucenica vidovite Zoki Simic. Kako znas? ;)))

      Mene ceka busy septembar, pa palim na tajnu lokaciju u oktobru, lalalalala Jedva cekam.

      Dragana

      Izbriši
  3. Majo,

    ne znam koliko dugo traje pauza na blogu,ali sam dobila knjigu tvoje heroine teta Zuzi, pa sam pomislila na tebe.

    Nazalost, nemam vremena za to stivo, ali je teta Zuzi ovog puta skoncentrisala svoj intelekt i inspiraciju na temu:

    "Mijenjaju li se muskarci?"

    Da mi je samo znati sta je na kraju ugotovila kao zakljucak.

    Jos samo kad bi bilo vremena za iscitavanje, al' tako je to na zapadnoj strani - samo sljakanje, a i vikendom nije bas tako relaxing obzirom da ovog mjeseca nemam nijedan slobodan.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo se vratili s mora, odmorili se, ali godilo bi mi još malo odmora :)
      "Mijenjaju li se muškarci?" O, da :) ja tvrdim da se mijenjaju, i to iz iskustva: Zoka i ja neki dan proslavismo 20 (dvadeset) godina lijepog braka, na moru nas zadesi taj datum :) Ne mijenjaju se samo muškarci, mijenjaju se i žene, kažem, govorim iz 20-godišnjeg iskustva.
      O čemu li piše Žuži? Hajde pročitaj, pa nas izvijesti hahaha



      Izbriši
    2. Eh,draga Majo, nema vremena za tu filozofiju o mjenjanju muskaraca (kakva igra rijeci!). Mene ceka sljedece nedelje testiranje sopstvenih granica - prvo dva dana sljakanje, pa dva dana u Londonu, pa opet dan sljakanje, pa dva dana u Berlinu. Ko prezivi, pricace, hahaha.

      Proslog vikenda sam bila na nekoj ljetnoj party, odemo moja kolegica i ja da pravimo kafu i pita ona mene kako ja spremam kafu kod kuce. Spontano izustih da je to kod mene high tech, jer imam kod kuce George Clooneya, hahaha, zao mi je, al' za onu pricu o dzezvaheti, vodi koja baca kljuc u mom busy zivotu nema mnogo mjesta. Mada nemam nista protiv onog dijela price o rahat lokumu, najbolji je bio sa Slatkog coseta u Sarajevu koji je donosila S, sjecam se da je obicno bio jos topao i razvalacio se poput zvake. Za utjehu cu da bacim pogled na arabic section u Selfridges gdje stoje brda istog pored alve i to libanske sa pistacijama koja je zvanicno najbolja na svijetu. Vrijeme ce mi biti limitirano na svega tri sata, za mene taman, a i tata ce biti zadovoljan, jer on bas i ne voli da se tamo predugo zadrzavam, hahahaha Btw, Selfidges je oficijelno proglasena najboljom robnom kucom na svijetu, a uvijek je moja prva stanicica kada krocim u Londres.

      Dragana

      Izbriši
    3. A joj hahaha, nisam računala na igru riječi :)
      Ja sam mislila na bezazleniju promjenu.
      Na ono da se svako od nas mijenja, npr. ja. Evo, nekad sam u 8:00 doručkovala, a sad u to vrijeme pijem kafu.
      Na to sam mislila.
      Joj, Žuži je taj naslov dobro smislila hahaha

      Hej, samo polako i s uživanjem prošetaj Londonom i Berlinom, pa ćeš da nam pričaš :)

      Ja nisam ljubitelj rahatlokuma, samo krempite volim i rum kugle.
      Volim i pitu od jabuka i oraha. I onu štrudlu od šumskog voća sa sosom od vanilije. Joj, volim i krofne, i to sa sirom punjene, mislim da je maskarpone sir, ah i tiramisu volim... da ne nabrajam dalje hahaha



      Izbriši
    4. SAMO..., pa ondaK dodje citava gomila, pa bolje da ne pitam sta JOS?

      Nego konacno docekah jedan slobodan vikend, ali je to samo zatisje pred buuuuru.

      Dragana

      Izbriši
    5. Samo :)

      Mi se još nismo skroz raspakovali. Žao nam je svima što odmor prođe tako brzo... kako je dole lijepo.
      Jesam ti rekla da će me uho zaboliti? Čim mi je voda ušla u uho... zato nisam smjela da ronim ;)
      Kupila sam u Kotoru u apoteci čepiće za uši (silikonske). Odlični su, jedini problem je što ništa ne čujem kad ih stavim. Mogao bi mi brod biti iza leđa, ne bih sirenu čula hahaha ;)

      Izbriši
    6. Majo,

      cepici za usi su moja omiljena tema, uvijek me podsjete na sir u usima njemackih oficira u Reneovom cafeu tokom muzickih tacaka Madam Edith, hahahahaha Da li su bili obicni bjelicasti ili prosarani nekom sivom ili pink nijansom?

      A pakovanje mi tek predstoji sto meni ne pada tesko...London calling, Berlin calling...

      Dragana

      Izbriši
    7. Čepići su prava stvar, ne može ni kap vode da uđe u uho :)
      Moji su boje uha hahaha

      Izbriši
    8. To se u zivotinjskom carstvu zove mimikrija. Inace opjevana u pjesmi EKV "Tatoo". Ko zna sta su kod nas neki likovi mislili o cemu pjeva Mladenovic (vjerovatno o tati u leskovackoj verziji "tato"). hahahahahha

      Dragana

      Izbriši
  4. Dobro nam dosla !!!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, uz istu dobrodošlicu da te pitam, kako je bilo na lijepom ostrvu?

      Izbriši
    2. Neopisivo lijepo :). Pogledaj email.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Jao, vidjela :) hahaha
      Ekstra :)))

      Izbriši