5. kol 2012.

Slobodan Stanišić : Prečicom kroz život | ShopMyBook

Slobodan Stanišić : Prečicom kroz život | ShopMyBook

Broj komentara: 11:

  1. Bobo je napisao odličnu knjigu :)
    Ja sam pročitala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. cestitam bobo! procitala sam ovih 12-ak stranica, koje su dostupne na netu, pa ti moram priznati da me jako zanima nastavak :) "izdacu nalog" da mi se knjiga kupi i donese:)
    dodatne komentare ces dobiti nakon sto je procitam :)
    pozz
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sanja. Početak je dosadan. Drugi dio je mnogo interesantniji. Nadam se da će ti se svidjeti. Pozdrav, Bobo.

      Izbriši
  3. Čestitke Slobodanu... ("Kakva šuma - takav zec") - Lijepa vijest koja golica moju znatiželju - :) Jedva čekam da SVE pročitam.
    (Posljednji put, sjećam se, vidjeh Bobu u uniformi, ratne 92.)
    Srećno ! - :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čika Aleksa, hvala na čestitkama :)
      Roman svakako trebate pročitati, autobiografski je :)
      Lijep pozdrav :)

      Izbriši
    2. Hvala -:) Nadam se da će Vam se svidjeti. Pozdrav,

      Bobo

      Izbriši
  4. Bravo Bobo!
    Borjana

    OdgovoriIzbriši
  5. Knjiga je FANTASTIČNA! Svaka čast Bobo. Pročitala sam je u dahu. Sa nestrpljenjem čekam nastavak!
    Borjana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bobo, piši nastavak, i ja sam u dahu pročitala :)

      Borjani pozdrav i dobrodošlica na blog :)))

      Izbriši
    2. Za malu Katarinu evo jedno ♥
      :)))

      Izbriši
    3. Hvala, Boco. Tvoja podrška mi je mnogo značila.
      Bobo

      Izbriši