30. kol 2012.

Našoj Bobi, za rođendan :)



Draga Bobo, da budeš vesela i srećna, sve najljepše :))))



Broj komentara: 14:

  1. Draga Bobo,

    sve najljepse za Tvoj rodjendan.

    Pusa

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Za Bobu samo najbolje stvari, prvo Dubrovnik, pa Kipling:

    AKO

    Rudyard Kipling 1865-1936.
    Nobelova nagrada 1907.

    "Ako mozes da sacuvas svoju glavu kada svi oko tebe
    Gube svoje i okrivljuju te za to,

    Ako mozes da vjerujes sebi kada svi u tebe sumnjaju,
    i cak pridodajes njihovim sumnjama,

    Ako mozes da cekas, a da ti ne dosadi cekanje,
    ili ako si prevaren da ne lazes,

    ili ako si omrznut da ne mrzis,
    A pored toga da ne izgledas predobar ili premudar.

    Ako mozes da sanjaris, a da snovi ne ovladaju tobom,
    ako mozes da razmisljas, a da ti mastanje ne bude cilj,

    Ako mozes da se suocis sa uspjehom i neuspjehom
    i da smatras te dvije varalice kao da su potpuno iste.

    Ako mozes da podneses kada cujes
    da su istinu, koju si rekao
    izvrnuli nitkovi da bi napravili zamku za budale,

    Ili da posmatras propast onoga cemu si posvetio cijeli
    zivot,
    i da pogrbljen sa dotrajalim alatom ponovo stvaras,

    Ako mozes da stavis na gomilu sve sto imas
    i da ga bacis na kocku,

    izgubis i opet pocnes iz pocetka
    i nikad ne izustis rjec o tom svom gubitku,

    Ako mozes da prisilis svoje srce i nerve i tetive,
    da te sluze dugo iako ih vise nemas,

    I tako izdrzis kada nema niceg u tebi
    sam volje koja ti dovikuje: "istraj".

    Ako mozes da razgovaras sa najnizim,
    i da sacuvas svoje dostojanstvo,

    ili da setas s kraljevimma,
    a da ne izgubis razumevanje za obicne ljude.

    Ako ni neprijatelj ni prijatelj ne mogu da te uvrjede,
    ako te svi cjene, ali ne suvise,

    Ako mozes da ispunis jedan nezaboravan minut
    Sadrzajem koji traje sezdeset sekundi,

    Tvoja je zemlja i sve sto je na njoj,
    i iznad svega bices covjek, sine moj!"

    Wishing you a very happy Birthday!

    Love,

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. :)))))

    Hvala mnogooo. Bas ste me raznjezile.

    "Prave ste"

    Poljubac.

    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Od mene imas lunch. Bujrum, evo tu je kuhano jaje, pileci filet, sir, coko neki krem sa ljesnacima i..voda (kisela, jer obicna ne valja ni u carapama) ;)
    Sretan rodjendan i sve najbolje, zivjela ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Moze Mure, moze.. Hvala.

    P.S. Ove godine sam, neocekivano, dobila bas zanimljive i lijepe cestitke :))))

    Boba

    OdgovoriIzbriši
  6. bobo,
    sve najbolje i od mene.
    sanja

    p.s. bobina (majin brat) knjiga mi je konacno stigla. trajalo je skoro mjesec dana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heeej, Sanja, super :)
      A mi baš jutros u kući pričamo i pitamo se, što li kasni isporuka kod tebe, jer svi su dobili knjigu u pristojnom vremenskom razdoblju.
      E, sad, čitaj :)

      Izbriši
    2. procitala :)
      sanja

      Izbriši
    3. zato se nisam javljala cijeli dan. kod mmene pada kisa i malo je zahladnilo, pa sam se zavukla u kucu i cijeli dan citala. oko mene buka i frka :) (andreo, vanja, stefan.... svi nesto kuhaju, gledaju filmove, slusaju muziku) ali me nista nije moglo omesti :)
      mislim da je poruka jasna: knjiga je odlicna sa nekoliko meni prepoznatljivih likova :)
      sanja

      Izbriši
    4. Sanja, da samo znaš koliko mi je drago, i što si dobila knjigu i što ti se dopala. I meni je odlična. Isto sam je, kao i ti, u jednom danu pročitala :)

      Izbriši
  7. Majo, 'ajde, 'leba ti, pronadji nam stvar od Florence and the Machine "What the water gave me", stvar je mrak, video takodjer. Da se malo razdrmamo nakon ljenstvovanja na ljetnom raspustu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar ti nisi u Londonu? ;)
      Pustila sam, sad mi radi YT, ali ne rade slušalice... I zvučnici šušte, vi se razdrmajte, ja odlazim u krevet.
      Ja sam se baš ulijenila, super mi je ovo ljeto bilo i odmor.

      Izbriši
    2. My dear, my flight is on Tuesday eve, 4 of September. Ima jos da se sljaka udarnicki dok se tockici odlijepe od piste. Polako, polako. Piano, piano.

      Dragana

      Izbriši
    3. Uživaj i u ovim danima pred odmor. Tako ja sebi produžim odmor :)

      Izbriši