18. srp 2012.

U brdima "Lord of the Rings"






Mislim da mozemo zavrsiti posjetu Novom Zelandu putem za jednu od lokacija gdje su snimali Lord of the Rings filmove - Glenorchy, 45 minuta voznje od Queenstown-a. 

Predjeli su zaista posebni, osjetis snagu i ljepotu prirode u punoj velicini. Mir i tisina su neopisivi, mogu samo zamisliti kako je tamo nocu. U jednom momentu je iznad jezera, uz put, letio i soko, ili neka od tih grabljivica i potpuno se uklapao u te predjele.

U medjuvremenu se desio i 'solarni storm'  bas u tom kraju, pa kako to vec ide i ja sam dobila ovaj link i obradovala se podudarnoscu svega (http://www.stuckincustoms.com/2012/07/16/the-solar-storm-hits-queenstown).

Nadam se da vas nisam potpuno udavila sa NZ. Obecavam, bar neko vrijeme, nista ne saljem, haha..

Pozdravi, Boba

Broj komentara: 18:

  1. Bobo, nisi nas udavila tvojom reportazom. Bolja si od BBC-a :))) Samo ti noHaj kameru sa sobom, pa salji fotke. Maja ce to vrijedno da sortira i proslijedi da ih svi mi vidimo. Tako ja ne upadam u oci sa svojom ljenoscu.

    Inace ne zna se koja je ovdje fotka ljepsa, moj favorit je 4.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve pohvale, Bobo :)
    jednostavno prelijepo :)
    Mi bi još slika, ako imaš :)

    A i ti bi, Svjetlana mogla malo fotoaparatom škljocati :). Nemoj da se pravdaš :) A mogao bi i Mure malo slikati :) Vas dvoje se samo dovikujete :)
    Šalim se, ali sad ste na redu sa fotografijama, vas dvoje i Fatima :) Fatima, ako imaš koju sličicu, pošalji nam :)

    Bobo, hvala, slike su super :)
    Ja izdvajam prvu sliku kao najljepšu.

    OdgovoriIzbriši
  3. slikar, samo ti slikaj!!! slike su stvarno odlicne! bas imas smisla za fotografiju. i ja bih izdvojila cetvrtu kao posebnu.
    pozz,
    sanja
    p.s. kada procitam text koji sam upravo napisala, podsjeca me na telegram hahah

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se slažem sa Sanjom :)
    Bobo, ovo su pravi komplimenti :)
    Sanja, šta je s tvojim fotoaparatom? :)
    A i Dragana, može koja sličica iz Düsseldorf-a? :)

    Usput da vam kažem, meni je, poslije onih fotografija narasla popularnost na pijaci hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, to je ipak najvaznije, slusaj ti vox populi :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Sad mi tata prica o dedi i nékoj regrutnoj komisiji, nije cudo, jer smo sa belinnija veceras presli na limoncello. Pravio se frajer gluh da ne ide u vojsku, dodze pred komisiju, kao ne cuje, mislio lik da je napravio business, izlazi iz prostorije napolje, a neko iz nemilosrdne komisije baci paru na pod, lik se okrene i sj... sebi koncept i ode u vojsku.

      Nema jos fotki iz Ddorfa, ovde se sljaka, nema vremena ni za pismo ni za razglednicu.

      Samo sto sam ja dobra drugarica, bice, bice.

      Eto, Majo, bice ondaK svaki put frisko ili taze.

      Dragana

      Izbriši
    3. Hej, Svjetlana, ja mislim da će na kraju čika Tomo uzet fotoaparat u ruke, hajd` Dragana, pitaj ga :)

      Izbriši
    4. Jos kad tati kazem da ti polazes sve svoje nade u njega, ima da ti dnevno salje fotke :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  5. moj je fotoaparat zahrdjao hahah nisam ga izvadila iz torbice vec 2-3 mjeseca. trenutno nema nista zanimljivo za pokazati, al' kad bude... bice i ovdje.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš ti nama slikati npr. park. Kakve su klupe u parku?
      Imatel` fontanu? Mi imamo ;) hahaha

      Izbriši
    2. Ili neke dobre frajere :))), kakve crne klupe, Majo, necemo mi mrtvu prirodu iz Amerike.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. hahahaa Svjetlana, slazem se :)))))

      B.

      Izbriši
  6. Bas vam hvala na pohvalama, jos cu se uobraziti :)))

    Nas je troje slikalo i svako svojim fotoaparatom, pa smo na kraju uporedjivali slike.

    N. daleko ima najvise umjetnickog dara, nije cudo sto nju uvijek cekamo. Ona gleda detalje, a mi ostali onako, sve zajedno. Cak mi je bilo zao, sto nisam poslala neku od njenih fotkica, isti predio , a potpuno razlicito prikazan.

    Uglavnom, iz ove skupine slika, sam kcerku imala za savjetnika, jer je zalazak sunca bio lijep na par fotki.
    Odluka je pala, da planine budu u prvom planu.

    Cmok. B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. N. je izabrala najljepšu sliku :)
      Bobo, kod nas sunce prži, i tako nestvarno, na ovim vrelinama, djeluje snijeg na planinama sa tvojih slika.
      Zalazak sunca je uvijek interesantno posmatrati. Naročito u blizini vode. Meni se dopadaju te boje u predvečerje i odsjaj u moru. Nije to ona smiješna i kičasta romantika sa razglednica, sasvim je drugačije kad se posmatra. Baš sam to slikala zimus na Jadranu. I isto je bio u pozadini snijeg (na Lovćenu).
      Kad spominješ N., i mene uvijek čekaju dok slikam. I svake godine mi kažu: "Pa to si slikala i prošle i pretprošle, i.... godine" :) A nadam se da ću i ove :) Meni se sviđa Boka, i Z. je zavolio, i uvijek ima nešto lijepo to vrijedi vidjeti.
      Ako budemo išli ove godine, možda ću se popeti na tvrđavu u Kotoru. Ali, poznavajući svoje sposobnosti penjanja, popeće se Zoka :) I prošle godine je on slikao Gornji Stoliv :) A ja sam zbog manjka kondicije odustala :)

      Izbriši
    2. Jeste Majo, ali zato sto se nisi popela na tvrdjavu, napravila si dvije ekstra fotografije, sigurno jedne od tvojih najboljih. Tamo, kad si sisla, pa te umalo uprskali ili tako nesto..Moram potraziti opet te fotke na blogu. Znam da je na jednoj prevrnut camac..I sigurno je da si uzivala, a i mi smo gledajuci ih.

      Osim toga, i Zokine su bile prelijepe slike. Taman smo vidjeli sve, haha..

      Boba

      Izbriši
    3. Majo, Majo ima da se popnes i pokazes Z., a i nama da jos mozes sto i prilici tvojim godinama. Ti ponesi ono tvoje vince od malina, pa usput zalij kad ti prigusti, samo da se popnes :))), a nama fotke nastale u znoju i vinu :)))


      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Ako popijem vino sješću na prvu stepenicu, biće dovoljno hahaha

      Izbriši