8. srp 2012.

sretan meni rođendan :)


Broj komentara: 18:

  1. Zamalo da zakasnim sebi da čestitam ;)
    Imala sam i tortu i kolač, super prođe rođendan, a sad vas da počastim :)))
    Ko je za tortu? :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zivjela ti nama i sve najbolje!

    Za tortu, uvijek, Majo.
    A od mene i pjesmica: Lykke Li I Follow Rivers.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svjetlana, hvala :)))
      Al` je lep ovaj svet... živjeli :))))))))))))

      Izbriši
    2. A ja ti zelim i jos jednu pljeskavicu, socnu, ogromnu i to u lepinji.

      Moj tata i ja smo danas u mom habitatu pojeli s nogu falafel sendvic, pa sladoled u Cafe Pia, kod kuce jos Campariorange na balkonu i onda na kraju mogu da legnem i ótkacim od srece da ustajem u 6.00. Yeah.

      Dragana

      Izbriši
  3. sretan ti rodjendan, majo. :)))))))
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Herzlichen Glückwunsch, auch ein Krebs!

    Carmen

    OdgovoriIzbriši
  5. Danke, danke Carmen :))
    hahaha, bist du auch Krebs? :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan rodjendan, sve najbolje i zivjela ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Majo, uvijek sve najbolje.

    Boba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek, Bobo :)))
      Hvala :)))

      Izbriši
    2. Hej, super da si nam se vratila :)))
      Kako je bilo na odmoru? :)))

      Izbriši
    3. Majo, prelijepo. Odusevili smo se New Zealand-om.

      Naravno, ima fotki za MiViOni, kad god budete zainteresovani.
      :) :)

      Nedostajali ste mi, odmah sam pozurila da vidim sta ste radili u medjuvremenu, haha..

      POZ, Boba

      Izbriši
    4. I ti si nama nedostajala :)
      Šalji slike :)

      Izbriši
  8. Majo, Sretan Ti Rodjendan! :)

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši