21. srp 2012.

Ljetna pauza :)

Zbog godišnjih odmora pravimo ljetnu pauzu na MiViOni.
Uživajte u ljetu, ili u zimi, u zavisnosti od mjesta na globusu gdje se nalazite i škljocnite koji put fotoaparatom, i ja ću :)

:)

Broj komentara: 9:

  1. Ostavićemo ovdje mjesto za pisanje. Ono što bi napisali na razglednici, napišemo ovdje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav drugarice moja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Who is drugarica?

    Zao mi je sto nisam vidovita Zorka Simic ili pak Milan Tarot, pa da znam odgovor na ovo pitanje.

    Milan Tarot je cak producirao i Tarot sok, pa uzimao kao sibicar 350 din po flajki od sludjenog naroda po Srbiji.

    A da ne spominjem balkansku prorocicu Kleopatru i Ljubisu Trgovcevica sa Romanije. Namlatili se love za vrijeme kolektivne nesrece na Balkanu.

    Strasno.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da je Jasmina drugarica :)

      Izbriši
  4. Nego idem da se pozabavim citanjem - izbor je ili Cosmopoliten ili "5o shades of grey", mora malo mozak da ne kazem na sta.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Nego da se mi vratimo Balkanu - pozajmljeni clanak iz danasnjeg Blica. Izbacila sam pasus koji bi mogao da raspali strasti jednakim intenzitetom kao u sumrak pred raspad Jugoslavije.

    "U predvečerje ovog praznika, na poznatom izletištu udaljenom sat vožnje od Beograda, održan je veliki vašar. Kroz njegove šatre prošlo je desetak hiljada ljudi, pristiglih iz okolnih sela, ali i Beograda, Pančeva, Kragujevca, Topole...

    I svi oni su automobile parkirali na obližnjim njivama, koje su domišljati vlasnici na jednu noć pretvorili u parkinge, okačivši na živicu karton sa natpisom i cenom - 100 dinara.

    “Čovek bez stomaka je kao „mercedes“ bez znaka...”, a vašar bez dima i mirisa roštilja - nije vašar. Ovo drugo je srpski aksiom, a ono pravilo o lepoti muškaraca je vic koji se našao na majici ponuđenoj na prodaju. Upravo te vašarske majice pokazatelj su da Srbija, možda sporo, ali postojano ide ka Evropi.

    Na vašaru se, naravno, trguje. S malo uopštavanja, moglo bi da se kaže da je na Tresijama moglo da se kupi sve što duši i telu treba. Od raznog pečenja i roštilja, slatkiša, neizostavne šećerne vune, preko garderobe - šeširi, naočari, veš, patike, do umetničkih slika. Klasifikaciji se opiru traktorske gume, drvena burad, kazani za rakiju... I naravno, ovogodišnji vašarski hit: nekakve svetleće kugle što, izbačene iz praćke, lete visoko i sporo padaju...

    Kolona posetilaca sporo je defilovala pored tezgi i šatri, i nije bilo nikog kome je smetala gužva. Nogu pred nogu promicali su devojčurci kao ne gledajući nikog, a poslednji modni krik među vašarskim momcima, po svemu sudeći, bila je motoristička jakna. Zakopčani do grla i prkoseći toploj letnjoj noći, mladići su špartali noseći okrugle kacige pod rukom, dajući do znanja onim šiparicama da nisu makar ko...

    Oni koji su već imali devojke, sa njima su, za sto dinara, išli na ringišpil. A oni bez pratnje sedeli su u kafanskim šatrama i kitili polugole plesačice hiljadarkama i sitnim evrima. Visoka plavuša tokom plesa stavljala je naočare glumeći profesorku, iako je društvo uz čiji je sto igrala ukupno imalo manje razreda škole nego ona godina. To, međutim, nikome nije smetalo...Bio je vašar."

    Nego zao mi je zbog te kugle, zamislim samo sebe kako bacam to cudo na balkonu, a onda mi pokuca Polizei na vrata, hahahaha Btw, fali mi jedan TAKI frajer koji se na 45 C kuva u koznjaku kao JameZdin (mislim na onog pravog, a ime je pozajmljeno od fiktivnog junaka iz filma "Kako je propao R'n'R" tako da moje srce poskakuje u ritmu njegovog imena - Jamezdin Kurtovic, hahahahaha) I sta jos na kraju da kazem za te "umetnice" sto se vrte oko sipke i westernizaciju Balkana na kojem se vecina stvari sa Zapada primi u najprimitivnijem mogucem obliku. Dno dna.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan tekst :) Bravo, Dragana :)

      Ja bacala svijetleće kugle hahaha. Na moru. Ne, nisam na vašaru hahaha
      Vašare zaobilazim u širokom, ma u najširem luku. A vašari su apsolutni hit u novonastalim državama.
      Neukus totalni...

      A što se tiče svijetlećih letećih igračaka, to sam ja s djecom frknula koji put :) Ima baterija unutra, zato svijetli. kod nas nisu bile kugle, bilo je nešto lagano, ne mogu se sjetiti oblika, ali je letilo visoko :) I svjetlilo hahaha
      Jedan nam se zapetljao u krošnje drveta. Pa smo loptom gađali i aterirao je.

      Izbriši
  6. Evo me s razglednicom, bez slike :)
    Samo da vam posaljem morske pozdrave.
    Prvi su s Peljesca, bili smo malo na poluostrvu. Divno nam je bilo.
    A sad smo u Bokokotorskom zalivu. I ovdje nam je prelijepo :)
    Jadransko more je najljepse more :)
    Na drugim morima nisam bila hahaha
    I ovo je dovoljno, ipak je Peljesac u jednoj drzavi, Boka u drugoj, a mi stigli iz trece.
    Ljeto u inostranstvu :)
    A sve razumijemo, sok je sok, more - more, sunce - sunce :)

    OdgovoriIzbriši