4. srp 2012.

knjiga

Broj komentara: 18:

  1. cita li ko kakvu dobru knjigu? ja svoje skidam sa interneta. bila je jedna stranica "baneprevoz.com", na kojoj je bilo na hiljade knjiga u pdf ili text formatu. prije mjesec dana su je zatvorili (zbog neposjedovanja autorskih prava):( sad pauziram sa citanjem, gledam filmove na netflix-u.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Cita, Sanja, cita..

    Ja cu da pocnem sa jednom o kojoj sam razmisljala jos dugo vremena poslije citanja. David Nicholls "Jedan dan" ("One Day"). Procitala sam je prvo na njemackom, pa sam mislila da je bolja na nasem, jer radi se o osjecanjima i htjedoh da te vazne rijeci, koje me isto tako ostavljaju bez rijeci kao i same radnje koje oznacavaju, dozivim na maternjem jeziku. Meni je maternji jezik jedno od najvecih bogatstva koje imam i obozavam ga. Zakljucak, bez obzira na kojem je jeziku citala, misao je ista. Meni se dopala. Lijepa ljubavna prica u cijim dijelovima svako od nas moze prepoznati svoju ljubavnu pricu, manje ili vise...

    :) Svjetlana

    P.S. Jos se opirem Kindleu, ali ne znam koliko cu jos dugo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja imam ipad, ali ga gotovo i ne koristim za citanje. formati su razliciti i neki se file-ovi ne mogu otvoriti na tom cudu... jedino ako skinem na compu pa file posaljem samoj sebi e mailom. isto tako, laptop ne moram drzati u rukama, dok se sa ipadom slomih drzeci ga i okrecuci :) kindle se ovdje prodaje i za $70, ko fol stariji modeli, a touch screen od $129 pa nadalje. imala sam nook, ali mi je ni to nije bas svidjelo pa sam ga vrnula nazad.
      sanja

      Izbriši
  3. jedna od meni najdrazih knjiga je "zudnja za zivotom" - irving stone. imam je na nasem, na njemackom i na engleskom u printanom izdanju. knjiga je stvarno predobra, a opisuje zivot muretovog komsije - vincent-a van gogh-a.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Iaka su mnoge knjige Paulo Coelho lijepo i lagano stivo za sve koji vole dobre knjige, mene je odusevila "Veronika beschließt zu sterben"( "Kad je Veronika odlucila da umre"). Ne znam da li zbog blizine mog poziva ili zbog dijela nase nekadasnje domovine (mnoge cinjenice je autor predstavio pogresno, pa se da predpostaviti da nikada nije ni bio u Sloveniji)privukla me bas ova njegova knjiga. Od samog pocetka sam naslucivala razvoj i nisam bila iznednadjena krajem.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. http://www.korisnaknjiga.com/elektronske-knjige-P
    na gore kopiranoj adresi ima nekoliko paulovih knjiga i sve na nasem :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Sanja. pogledacu.

      Ja se opirem zadnjim atomima snage da ne prelazim na elektronske forme knjiga. Prevrtanje stranica, ilistrovane korice i miris papira imaju draz koje se ne zelim odreci. Problem je samo gdje sve te knjige treba negdje pohraniti, a ja vise nemam mjesta za sve te knjige koje sam procitala ili koje cu nekada citati. Trenutno svi pisu o "Shades of Grey" E.L. James, mada se ja uvijek uzdrzavam kada svi hvale jedan film ili knjigu. Ovoga puta cu mozda napraviti izuzetak, jer sam procitala kritiku u "Die Zeit" ,a njima vjerujem.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. ma 'ajde.

      Draggy

      Izbriši
  6. znala sam da sam citala nesto njegovo :))). nije da sam zaboravna, al' se nisam mogla sjetiti koja je knjiga u pitanju. na kraju sam skontala - the alchemist.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja čitam istovremeno tri knjige. Pa ne mogu ništa da "pohvatam" hahaha
    Kad ih pročitam napisaću utiske.
    "Doba Šive" Manil Suri i "Jedi, moli, voli" Elizabeth Gilbert, njih čitam s cvikama u štampanom izdanju, a Andrića čitam na Kindleu bez cvika.
    "Jedi, moli, voli" čitam 100 godina... nikad pročitati... najbolje da film odgledam hahaha

    Preporučujem:
    "Protiv sjevernog vjetra" Daniel Glattauer i "Prohujalo s košavom" Jelene Ranković.

    Volim kolumne Bobe Đuđerije, sigurno joj je dobra i knjiga "Marčelina", potražiću je ovo ljeto u knjižarama susjedne države, kad budemo išli na odmor.
    Joj, pogledaću i od Žuži ako bude neka knjiga, i njene sam kolumne rado čitala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja samo znam da mi osta zelja pusta da kupim na Placu bana Jelacica knjigu Zuzi Jelinek "Od sexa do vjecnosti" ili tako nekako je smislila ta bakutanerka. Jednom sam je gledala na telly kako prica o svom herojskom podvigu za vrijeme IIWW kada je otisla da spasi roditelje od dusmana tako sto je otísla kod nekog talijanskog generala, a sta je dalje bilo vjerovatno pise u nekoj od njenih knjiga koje se stalno vrte samo oko jedne teme. Pri tome ne mislim na strikanje.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisala je u jednoj kolumni kako je spasila roditelje od fašista. Njeni roditelji su bili gluhonijemi. Sjećam se da da su bili na snijegu, promrzli, listovima novina umotali su noge da se zgriju, tako tužno... tako ih je zatekla i spasila.
      Ona je puna života, svaka njena priča je poučna, meni bar da neku snagu, a često je i duhovita.
      Znaš ti da je Žuži bila krojačica Jovanke Broz?
      U Opatiji ima kuću, mogla bi je ti i sresti :)
      Ako je vidiš, prenesi joj moje pozdrave :)))

      Izbriši
    2. Majo, ova prica je bila na youtube, Zuzi u glavnoj ulozi. Zbilja.

      Dragana

      Izbriši
    3. I meni bi price bile pune zivota da sjedim svaki dan s prsticem u uhu na Placu bana Jelacica ili okolo hvatam zjale dok drugi rade kao u rudniku.

      Dragana

      Izbriši
    4. D., pa ti valjda znas sta je mislila carica Zuzi:

      ITALIANS DO IT BETTER :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Necete vjerovati, ali ja svake godine zivim u nadi da sresti Zuzi u Opatiji. Ako je sretnem donosim vama dvjema autograme, garant :)))

      D. pitaj tatu za kreatorku drugarice Jovanke B. On je znao njenu sestru, gdju Jelenu. Nadam se da je gospodja kreatorka imala vise pojma i ukusa nego one njene kreacije koje je nosila drugarica Jovanka B. :)))

      Ipak, o ukusima ne treba raspravljati.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. Pa tad je to bilo moderno :)))

      Joj, zamisli, ti i g-dja Žuži na kafi, ko zna... možda je ovo ljeto sretneš :) dobro da slušaš šta priča i `oćemo sliku hahaha

      Ja bih tako rado sa Žuži popila kafu :)
      Volim optimistične ljude, a ona baš zrači optimizmom :)

      Izbriši