3. srp 2012.

Idemo sa Bobom na čaj :)







Za nas sam odabrala REFRESHING one, taman da nas osvjezi :)

Nakon pijace, stigoh do prodavnica i evo sta sam odabrala, a vi birajte..

Sebi sam kupila parfem kod L' OCCITANE, mimozni, a prodavacica je cak pristala i da se slika.

: ) B

P.S. Majo, ima jos, samo da ne bude previse (objavljuj djuture, haha)



Broj komentara: 15:

  1. Bobo, mislim da si pravi čaj odabrala, svima će dobro doći :)

    Sad ću ja sve fotose, koje si poslala, đuture da objavim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su mnogo lijepe, zdjelice sa listićima ljekovitog bilja, mafini, mimoze... sve je lijepo i osvježavajuće :)

    Hvala, Bobo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. boba prvo u cajanu pa onda u saFunjaru :))) to je i ovdje pravo moderno. svaki shopping center sad ima te prodavnice. posto caj ovdje nije bas nesto popularan, cajane su uglavnom prazne. zato su sapuni pravi hit, pa su te prodavnice uvijek pune.
    ja sam mislila da su mimoze bijele, kad ono ima i zutih.:)))))) vazno je da mirisu.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidis sto se razumijem u cvijece. znam imena vecine, ali kako koje izgleda...... tu vec zastajem. :))))
      a stvarno sam mislila da su mimoze bijele :)
      sanja

      Izbriši
    2. hahaha žute, žute, moja Sanja hahaha

      Izbriši
  4. Majo, nasmijala sam se, kad sam vidjela da si i "djuture" objavila, hahaa.. Slobodno pravi cenzuru :)

    Probala sam caj i bio je lijep, bas osvjezavajuci. Mi smo nekada, kod nas u ljeto, kuvali domacu nanu i hladili u frizideru, onako blago zasladjenu. Pravi napitak za vrucine.

    Poz, B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dala si mi ideju, čaj od nane, to ćEM sad da skuham i da ohladim.
      A ovo mi je bilo simpatično, pa sam objavila, i ja sam se nasmijala :)

      Izbriši
    2. To mu dodje, kao jedna od onih Muretovih rijeci: dzanarike, djuture i ostalo.. Meni su takve rijeci bas zanimljive, drugi narodi bi morali dobro da se namuce da ih izgovore, haha..

      Nego, ja vas pozdravljam, bicu odsutna nekoliko dana, pa ako ne budete na kakvim ljetnjim pauzama i odmorima, cujemo se nakon toga.

      Poz, Bozana

      Izbriši
    3. Sačekaj još malo da stavim i one morske slike :) da prokomentarišeš.
      Ako si već otišla, onda Bobo, tebi i tvojoj porodici želim lijep odmor :)

      Izbriši
    4. bobo, sretan ti put i uzivaj!!!!!
      sanja

      Izbriši
    5. Caj od nane je prava stvar. Prvi put sam tek ukapirala da je nana bas cool kad sam bila u Maroku. Tamo ga piju upravo ljeti u visokim casama,sa par listova svjeze nane,sa obaveznom slamcicom i par kockica leda. Ne samo da lijepo izgleda, nego jos pride i hladi. Jos da ne zaboravimo i ljekovito dejstvo na sluzokoze, prvenstveno gastro-intestinalnog trakta.

      Bobo, uzivaj! Blago tebi. Kod nas vec pocelo odbrojavanje...

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. Stvarno osvježavajuće djeluje :)

      Izbriši
  5. Bobo,

    i meni se "desio L'occitane" u subotu, ovde su sales, a to za mene znaci - when director says action, it means action.

    Novi produkti su sa bergamotom - ruza, limun i menta, na mentu sam bas otkacila, najbolja je od svih. Iz prosle kolekcije su reducirali ruza&ljubicice, limun&mandarina stvarcice, kao i mnoge druge stvari. Njihov bestseller je krema za ruke, a meni se dopada i sve sa lavandom, verbenom, ma dopada mi se sve.

    Meni jos cup cake sa nekom dobrom pjenastom kremom, a moze i dva, hahahahaha

    Cajanka je moja omiljena vrsta zabave jos od zivota u UK, jedva cekam London, pa da se prepustim sa vremesnim gospodjama Devon scones sa clotted cream i dzemom kao prateci djeo ocajavanja....

    Bobo, ne zaboravi kameru wherever you are! ;))))

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vremešne g-đe su uvijek interesantno društvo, i ja rado s njima čavrljam. Čaj je uvijek izostao. A to ti je dobra ideja, iz onih finih porculanskih šolja popiti čaj. Dobiješ i keksić hahaha

      Izbriši