4. srp 2012.

globalno zagrijavanje Zemlje

Broj komentara: 7:

  1. Ništa vi... zemlja se zagrijava, a vama sve`dno hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, kako gdje. Meni se cini da ja zivim u podrucju monsunskih kisa i da ce zglobovi kad-tad reci basta.
      Zavidim vam na vremenu, blago vama. Ja bih bila presrecna da mogu da izvadim sve one moje ljetne, lagane stvari, moje flip-flops i da kazem da sam mokra od znoja. Ovako pocela sam da odbrojavam dane do naseg mora...

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Kod nas je pretoplo...
      Meteorolozi prognoziraju dugo ljeto. I toplo, za ove krajeve.

      Izbriši
  2. ma jedni kazu da se zagrijava, a drugi da to nije tacno. ne vjerujem ja vise ni naunicima, ni internetu.... jos temperature nisu prestizale rekorde u zadnjih 100-tinjak godina - ni u +, ni u - ..... al' da je vruce - jeste!
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa jeste malo toplije nego što je bilo.
    Ja se odjavljujem, zbog odmora :) Kraći odmor, 5 - 7 dana :)
    Uživajte :)

    OdgovoriIzbriši
  4. sretan pun i lijep provod :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši