4. srp 2012.

film

4 komentara:

  1. "Bela lađa" - humoristička serija uz koju se ismijem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam ovdje ostavila komentar, ali mi ga nije prihvatilo :(
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je neko iz Google sfušerio...

      Izbriši
  3. Kad smo već kod Google, juče sam gledala na TV-u njihov način poslovanja i prostorije u kojima rade zaposleni kod Google u Dablinu, a ima ih u čitavom svijetu.. To je ogroman prostor, sa zastavama svih zemalja, imaju i ove naše zastave, jer Google zapošljava cijelu planetu. Kažu da su najtraženija radna mjesta kod Google. Intervjuisali su jednog menadžera, iz Italije je, a prije nego što je kod njih konkurisao bio je gradonačelnik jednog grada u Italiji.
    U tom poslovnom kompleksu imaju i restoran, teretanu, masaže... sve je besplatno, mogu u toku radnog vremena da se služe tim ponudama koliko žele.
    Nacionalna kuhinja je zastupljena na jelovniku u restoranu. Svakoga dana druga. Juče je bila ukrajinska.
    Insistiraju na druženju, prijateljskom druženju zaposlenih, kažu da tako zaposleni spontano dolaze do novih poslovnih ideja. 20% radnog vremena je rad na slobodnim projektima, tad rade na projektima koji ih interesuju.
    Hakere ne smatraju negativcima, kažu da oni otkrivaju nove tehnologije.
    Postoji novi pojam - guglizam - a njegovo značenje je interesovanje za ljude oko sebe, za okolinu.
    Stalno izlaze konkursi za nova radna mjesta kod Google, svake godine imaju duplo više radnih mjesta nego prethodne. Sva zanimanja su aktuelna, kod Google rade i neurolozi, i kuhari, i pravnici, i inžinjeri... svi.
    Svijet, što je šareniji, to je ljepši :)
    Sviđa mi se Google. Da sam mlađa, ja bih kod njih konkurisala :)

    OdgovoriIzbriši