17. srp 2012.

Čaršija Queenstown






 Nisam puno ni slikala po gradu, meni uvijek nekako priroda zanimljivija, a kod njih je grad na jezeru. 
Boba :)))

Broj komentara: 13:

  1. Pekrasan sunčan zimski dan :))
    Kakvo osvježenje su ove fotografije za vrele dane :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Znaci, jos vas muce vreline?!

    Tek sad sam primjetila neciju ruku u lijevom cosku prve slike. Neko nam mase, haha.

    bozana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još je vruće, Bobo. Malo su niže temperature nego prethodnih dana, ali i dalje je pretoplo. Ili sam ja čangrizava :)

      Izbriši
  3. bas im je fina casrsija. meni se najvise svidja srednja slika, bas je super.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, mislim da nam se svidja ista slika.

      Taj restorancic je super. Popila sam tamo kuvano vino tkz. mulled wine, u koje neki dodaju i voce i mirodjije. Tamo je to glavni napitak za zimske dane.

      Boba

      Izbriši
    2. Vidi šta nađoh :)

      http://coolrecepti.blogspot.com/2011/12/kuhano-vino-s-narancom.html

      Jel` takvo vino bilo?
      :)

      Izbriši
    3. Majo, bas takvo sa narandzom, svaka cast, sad cu i ja da probam da napravim.

      Ustvari, prvo vino, koje sam probala u tom restoranu u Queenstown-u je bilo sa narandzom, ali smo u Glenorchy-u narucili isto i oni su stavili stapic cimeta, a na dnu je bilo raznog voca: suvih grozdjica, pa kuvana jabuka i jos nekih zacina?! To vino je bilo domace, bilo je ekstra, ali je bas slicno servirano kao ovo na linku:)))

      U tom Glenorchy-u u centru sela ima 5 kuca/restorana. Sve su vlasnici - domacini, sve je sto oni prave/uzgajaju. Kako je bila dobra hrana, pa kolaci, pa vino..Kupila sam i med, manuka, domaci, jedino ga prave u NZ, a u Australiji je bas skup, jer je navodno jako zdrav. Jedino sam probala bolji med kod naseg bivseg gazde u Bgd, od njegovih pcela.

      Bozana

      Izbriši
  4. Bobo, carsija je fajn (po naski).

    N. je otkacila od srece kad sam joj pokazala dekoraciju kina za Ice Age 4. U nedelju smo i mi bili sa njom u kinu i gledali taj film. Kino ovdje nije tako lijepo dekorisano. I meni je to super dozivljaj, popcorn i popodnevno spavanje (pst, da ne cuje N., vise od pola filma sam prespavala).

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dodzi kod mene, kod mene ne móra da se plati karta, a sofa je udobna za knjavanje.

      Dragana

      Izbriši
    2. Svjetlana, drago mi je da se N. dopalo.

      Iskreno, ja sam se odusevila dekoracijom i kad sam fotografisala, sin me zafrkavao, u stilu: 'Kao da je to nesto posebno'. Meni je bas bilo simpaticno, mislim da su se bas potrudili.

      Mi smo htjeli svi zajedno da gledamo film, kao u dobra stara vremena, kad su djeca odrastala uz taj i ostale crtane. Nazalost, predstava vec pocela kad smo nabasali na kino. Ko zna, mozda bi smo i mi zaspali.

      Boba

      Izbriši
  5. Bobo...sad u subotu cu dobiti nekoliko miliona eura na lutriji, i eto me u tvoje krajeve ;) Kupicu neki kucerak ;) Ocaran sam slikama. Ljepota, cistoca, preglednost.

    A kako cu onda sutati tasmanisjko cudoviste kad mi 'dje naleti, uh..;)

    Svjetana, sto me bona prozivas, jel', jel', jel'...naCeracu te Jopet da skocis ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, priroda im je ekstra. Ima posebnu 'jacinu'. Obavezno da dobijes na lotu :)))

      I nama je to bilo na umu: Loto i vikendica na NZ, haha..

      Pa da budemo komsije.

      P.S. Bice jos jedan, zavrsni dio fotki i obavezno pogledaj prilozeni link (Taj gospodin, sa tog bloga, je vec preselio iz USA-a na NZ i to bez lota, zahvaljujuci fotografisanju i njegovoj stranici- sta ga briga)

      Boba

      Izbriši
    2. Mure, zato sto mi nedostajes:)))

      A zbog takvih kao ti ja bih opet skakala, pa sta bude da bude.

      :) Svjetlana

      Izbriši