1. srp 2012.

Boba: neprskane jabuke iz Australije




Domace i neprskane jabuke iz Australije, a i zasticene od ptica. A moze i jedan cvjetak, pride :))) Sve iz dvorista, kod nase familije. 

(Jabuke sam probala, uporedjivati ih sa kupovnim, nema ni smisla, kolika je razlika..)

Broj komentara: 18:

  1. Ma super su, Bobo :)
    Jesul` slatke ili kisele?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je tkz. "Pink Lady" vrsta jabuka i one su kiselkasto slatke. Mislim da su jedne od najpopularnijih sorti jabuka u Australiji.

      Nisam sigurna, ali cini mi se da je blitva zasadjena ispod jabuke?! :)

      B.

      Izbriši
    2. MoRe, kod nas sve moRe.

      Pink ladies su super, jedem ih cesto. One iz radnje su sintetika, nego ti nama upakuj par kg, da imamo sta da ljustimo ovde.

      Sad su mi otvorile apetit, idem da bacim pastu na kuvanjac. Naravno, uz to dodje sos i salata, a dezertiranje uz maline & crvne ribizle sa sladoledom od vanile. Pravi egzemplar ljetne kujne. Ne moRe ovde da se na balkonu raspali BBQ, odmah bi mi pokucali na vrata da obustavim paljevinu.

      Dragana

      Izbriši
    3. Bobo, blitva garant!. Mure, ti opleti po jabukama, ja cu po blitvi :))). Super kombinacija.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Uh, Pink Lady..super sorta. Nije ni skupa ovdje koliko je dobra (1,75), ali samo je Arapi nabavljaju. Neodoljivo podsjeca na jabuku Petrovku (po mirisu), ali za razliku od nje, manje je socnosti, ali vece cvrstoce. Petrovki u kili imas 25, a Pink Lady 6 maksimala ;)
      Bobo, salji koju ;)

      Izbriši
    5. Lijepo ti, Mure, nauruci samo jabuke. A sta je sa blitvom? To se da lakse poslati, nece da se ugrava :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. Blitvu cu naruciti kad se budem samokaznjav'o, pa se budNem bicev'o po ledjima..;)

      Izbriši
  2. Prelijepa je slika cvijeta.
    Kako si podesila fotoaparat kad si slikala cvijet?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam tacno Majo.

      Ovo je slikano aparatom Zoranovog tate (Nikon), tad se tek ponovio, to mu je hobi, pa smo imali probu u dvoristu Z. sestre.

      Mi obicno vjezbamo na njegovim novim "igrackama", a cesto ih i naslijedimo :):)

      Ja koristim Sony i najcesce je na automatskom podesavanju, pa sta bude, haha..

      B.

      P.S. Ponekad mi se cini da neki snimci izgledaju bolje kad ih ti objavis, nego u orginalu.

      Izbriši
    2. E, moja Bobo, ja vec deceniju i vise sve moje tehnicke igracke dobijem kao elektronski otpad od moje ruznije :) polovine. To ti je ovako, danima tisina, valjda posmatranje novih tehnickih igrackica, pa onda druga faza, hvaljenja onih kojih se ima, treca da je to nesto upravo za mene, a cetvrta ja vec drzim, a nisam ni svjesna toga, elektronski otpad i ubjedjena da sam up to date...

      Ali neka, nije lako ni njima sa nasim cipelama i tasnama. Prije par dana nadjoh na tavanu kartonski sanduk pun cipela, koji sam cak i zaboravila :))). Samo sam se pocutala, ne znam sta cu s njima...

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Haha Svjetlana. Ti kao da pricas o nama.

      Mi sada svi vec znamo "pocetnu" pricu.Kad je trebao da se nabavi novi mobilni telefon, ko zna koji po redu, ja sam odmah rekla da necu stari, nek se obrati djeci, nek njih ubjedjuje. Da ne pricam o ostalim elektronskim igrackama.

      Jos je veci problem kad pocne prica o prodaji motora, a vec se misli o sledecem. To sam bogami, zadnji put lijepo sprijecila, sve politicki, haha.. Pa, nismo od juce.

      :) :)

      Boba

      Izbriši
    4. Tu sam ja bila odlucna. Sa pozitivnim testom trudnoce, istog dana je pala moja, a samit tim i nasa odluka - motor ode u proslost! Nije da nema uvijek iznova pokusaja da se stvar vrati u sadasnjost, ali je to jedna od prica koja je za mene konacna, a na srecu, tu sam ja hadzija :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Kod vas dvije sve isto hahaha
      A moj nije imao motor, ali telefon sam dobila na poklon. Od Zoke, naravno. I sad je dobar, a davno mi ga je poklonio. Odmah sam, zahvaljujući kameri na tel., i napravila ovaj blog.

      Izbriši
  3. Cvijet je prelijep :)))
    N. omiljena boja, ova i roza :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da je to ruza, ali ne znam da li se zove Ema, Ela, Elvira, Emilija etc., hahahahaha Ko se sjeca kralja iz Varljivog leta '68. zna o cemu pricam.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure ce sigurno znati, ja se sjecam samo Jagodinke Simeunovic.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. "Kako je gospodjino cenjeno ime?"
      "Leposava"
      "Evo, ovoj cu ruzi dati ime Leposava" ;)

      I onda se Leposava prosula smijehom u kombinaciji pijana kamila-slon ;)

      Izbriši
    3. Znala sam :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši