16. srp 2012.

Boba: Bungy Jumping








Kako to vec ide na NZ, ne mozemo preskociti "Adrenaline rush" aktivnosti.: Na ovom mostu je pocelo prvo komercijalno "bungy" skakanje. Skace se sa visine od 43 metra.


Boba

Broj komentara: 20:

  1. Jao, draga Bobo :)
    Ja ovo ne bih smjela :)
    Meni srce počne da ubrzano kuca dok gledam slike, skok bi bio previše za mene :)
    Kakav je osjećaj posmatrati ih?

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, dobijes utisak da i nije tako strasno, dok ne stanes na most i zamislis situaciju.

    Zoran je skocio, ali kaze, da momenat pred odbacivanje, nije uopste sala. Uzivas tek kasnije.

    Mene je iznenadio ovaj mali, ni glas nije pustio. Djevojke obicno vriste, pa bar znas da je frka, haha..

    Sto se mene tice, za ovo sam : NE, hvala lijepo. Ovakve situacije su mi nocna mora, haha.. Paragliding mogu zamisliti, ali ovo nikada.

    Ne znam koja je fora tamo, ali su fanatici za sve ekstremno. Mozes da biras gore od gorega, haha...

    Slucajno sam usla u agenciju koja prodaje "Canyon Swing", e to je tek uzas. A reklamiraju se; u stilu: 'Ako se ne smijes sam, oni ce te gurnuti'. Cak moze i nocu.

    (http://www.youtube.com/watch?v=PuXT6TAvoaE&feature=related)

    Bozana

    OdgovoriIzbriši
  3. Pazi, Bobo, meni je bila dvadest i neka kada sam skocila sa trideset i nesto metara u Portorozu. Danas sigurno ne bih.

    Moj tadasnji pratilac muskog pola me hrabrio da nije tako strasno i da idemo zajedno, samo kada smo gore dosli on se predomislio. Ja sam skocila i bilo je neponovljivo. U jednom momentu sam mislila da cu da se razbijem o povrsinu mora, ali se guma zaustavila nekih dvadeset centimetara iznad povrsine mora :)). Sa tim junakom sam poslije rascistila za sva vremena i nije mi bilo zao.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka si vala, ko nebi..

      Ova tvoja prica me podsjeti na jedan film (mislim da je bio Njemacki). Ista situacija; samo skakaonica na bazenu, i kad je cura skocila, momka nigdje, a trebali su kao zajedno, haha..

      B.

      Izbriši
    2. Jumping Jack Flash, sto rekose Rolling stones. Sjecam se jednog intervjua iz naseg "Rocka" koji je dao Gile iz Elektricnog orgazma o kotrljajucem kamenju. Rece Gile: "Sve se menja sem kamenja." Bajaga je jednom kasnije opjevao isto u jednoj svojoj pjesmi:"Samo kamenje oblik ne menja..."

      Cudno je to kamenje, a rece Goethe:

      "Auch aus Steinen die einem in den Weg gelegt werden, kann man Schoenes bauen."

      Kod nas je vecerasKe Viva Italia vece, pijemo Bellini (koktel od vina i soka od bijele breskve - pesca bianca). Pricam tati o nekom liku koji je bio pravi napucani Zabar, dosao na aerodrom dok sam cekala let do Milana. Prvo je ukljucio notebook da se puni aku na struju, pa se setkao okolo sav namontiran, sa cipelama koje sljaste, frizom i Mickey Rourke bradicom, pa uhvatio mobilni i telefonira setkajuci okolo kao neki big bitnik... zabarska posla. Special effects.

      Dragana

      Izbriši
    3. Momak je bio hrabar kao Zabari. Naime, rece Churchill nekada davno da su oni mnogo bolji kao neprijatelji nego saveznici, hahahaha Neustrasivi, bas! Za sve veceras je kriva pesca bianca.

      Dragana

      Izbriši
    4. Za Svjetlanu i Zorana sve pohvale zbog skokova. Nema šansi da bih ja to smjela. Trebate me vidjeti dok gledam snimke s Bobinog linka. Kroz prste hahaha
      Pozdravi tatu, Dragana, jel` mu se sviđa Bellini?

      Izbriši
  4. Bobo, sacekaj malo, sad ce Mure da nam objasni tajne muskog cojstva i junastva :)))

    Da li je na tvojim fotkama hrabro, zensko celjade?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svjetlana, kad smo tek stigli, u prvoj grupi su bile sve djevojke. Bas sam se pitala sta se desava?!!

      Poslije su se pojavili i junaci, haha..

      B.

      Izbriši
  5. hrabrim skakacima cestitke i od mene. prvi puta sam gledala bungy jumpere '93. u frankfurtu. postavili su nekakav kran sa visecom korpom iz koje su skakali hrabri pojedinci. kostalo je 50 maraka po skoku, a ja sam mislila u pocetku da oni tebi daju pedesetku ako skocis. bilo mi je neshvatljivo da skaces svezan za nogu i jos da im i platis. :)))) nisam sigurna o kojoj se visini radilo, al' da je bilo visoko, jeste! kasnije sam to gledala kol'ko hoces puta, svudje nedje. da li bih ja skocila? dobrovoljno sigurno ne bih, ali bih zato rado letjela paraglajderom. ovdje je to jako popularno i cesto odem na mjesto gdje se okupljaju i gdje slijecu. stvarno je milina posmatrati ih.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sanja, bilo je po principu mladost-ludost. Koliko je "junak" onda platio ne znam, ali znam, da dva dana nije bilo ispunjavanja mojih zelja :))).Jeli smo samo uski parizer(bio je jeftiniji) i mekani paradajiz.

      Od ludosti moje mladosti, kojih se jos sjecam, a bilo ih je puno, mozda jos da spomenem da sam se u Rajvosa spustila na bob stazi i bilo je super.

      Letila jos nisam. U Bgdu sam se sa drugaricom bila dogovorila da skacemo iz aviona sa padobranom na Surcinskom polju, ali je ona nedelju dana prije naseg planiranog leta skocila i slomila nogu, pa sam odustala. Ona je bila iskusna, a ja onako zelena, pa ko zna sta bi bilo sa mojim nogama i rukama :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Ja napisah istoriju Maorskog skakanja i sve izgubih, greskom.

      Sanja, do mene je stajao covjek, koji je slicno komentarisao: Treba oni nama da plate, haha..

      Poz, B.

      Izbriši
    3. Joj, Svjetlana, svaka čast :)
      Ja to ništa ne bih smjela.
      Moj najveći podvig je bio skok u more s mola. I ringišpil :)
      Ni jedno, ni drugo ne bih ponovila :)

      Izbriši
    4. Meni je dosta da vidim video "Beautiful day" U2 kako iznad Bono Voxa preleti avionce, pa mi skoci adrenalin. Adrenalin junky.

      Druga stavka je video "Over and over" od Nelly i Tim McGraw, opet avioni centralna tema, a Tim McGraw je bas super tip, ima u spotu sta da se i cuje i vidi.

      Nego, da se skinem s ove teme i prebacim na medijsku senzaciju pod imenom "Pokojna Mileva".
      Za sve u dijaspori radi se o nekom liku koji je skinuo fotku neke babe koja je imala super friz kao Elisabeth the Second i sada je opleo po ex Yu medijskom prostoru.

      A mi ovakvi kakvi jesmo, odmah se neko nadje da se uhvati u to kolo, pa je jos nastala pjesma "Pokojna Mileva" u kojoj Milevce sempluje pokojni Toza, ja samo znam da se dva dana smijem kada samo pomislim na Milevu i Tozu.

      Dragana

      Izbriši
    5. majo, budi vrijedna, pa nam skini sa youtube Milevce i Tozu, hahahahaha

      Dragana

      Izbriši
    6. D. taki smo i ima nas neraznih :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    7. E kad bih mogla..., blokirana mi je veza bloga sa YT.
      Nešto zeza.

      Izbriši
    8. Da nije i veza kao Mileva i Toza - pokojna?

      Dragana

      Izbriši
    9. Al` ja ne znam kakva je njihova veza.

      Izbriši