3. srp 2012.

Williamstown




Broj komentara: 14:

  1. Jao ljepote :)))
    Bobo, svaka čast za fotografije, divne su :)

    Jedno pitanje, koje nema veze s temom, je li ona deka na kojoj Mrčo ljenčari iz Ikee? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, jeste, bijela je iz Ikee. :)

      Imas OKO, nema sale, hahaha..

      B.

      Izbriši
    2. hahaha znala sam ja da je iz Ikee :)
      To nas je pitala Carmen, ispod slike na kojoj je Mrčo :)

      Izbriši
    3. Hej, vratila sam se "do Mrče" i vidjela njene komentare.

      :) :)

      Boba

      Izbriši
  2. Evo i godišnjih odmora.
    idemo i mi na odmor, tačnije na par kraćih odmora, ali blog bih ostavila, odn. razmišljala sam da otvorimo par tema i mogućnost razmjene mišljenja.
    Malo da filozofiramo :)
    O čemu ćemo?

    Ja predlažem:

    1. globalno zagrijavanje Zemlje
    2. zdravlje, a moRe i ljepota ;)
    3. knjiga
    4. film
    5. ...

    Dajte i vi svoje prijedloge, teme koje vas zanimaju, pa ćemo filozofirati :)
    To dobro znamo :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za pocetak imamo dovoljno tema po tvom prijedlogu, a kasnije cemo vidjeti u sta ce se to razviti. vidjeces da ce se iz ove 4, izroditi bar jos 10 tema. :)
      sanja

      Izbriši
    2. I ja mislim isto kao ti :)

      Izbriši
  3. Najbolje je ovim patkama ili vec sta su, mogu da rade sta im se 'oce.

    A ova staza me podsjeca na 5km maraton koji me ceka u septembru, samo uopste nemam ideju kada da treniram za to cudo. Moracu da ustajem u 4h, da i to postignem ili cu da se predam nakon 1/2 ili jos gore - 1/4. Takav je zivot working class. Vremena nikad dosta.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, to ti je baš dobro. ja ne bih mogla, nema šansi, toliko o mojoj kondiciji :)

      Izbriši
    2. Halooo, Dragana.

      Galebovi, galebovi, haha.. Sjeti se Olivera Dragojevica :)

      Od kako smo u Australiji, ja cesto pomislim, kako ovi, ovdasnji galebovi, nemaju veze sa onim Galebom, od Olivera opjevanim, haha..Ovi, samo gledaju kako da izvuku kakav cips, haha...

      Nego, moracu da nadjem kakve patke, da posaljem haha..

      Samo da dodam, Williamstown je dio Melburna, 8 km udaljen od centra i prva Melburska luka. Sad je pod zastitim, da se ocuva kao jedno od prvih naselja Melburna.

      Jako je lijepo prosetati tamo. Imaju jako zanimljive prodavnice, galerije, restorane, a nama je Williamstown posebno drag, jer su nam djeca rodjena tamo.

      Bozana

      Izbriši
    3. Hej, za maraton, ocekujemo poseban izvjestaj.
      Po onoj; Ko izdrzi, pricace!

      Svaka cast.

      B.

      Izbriši
    4. Bobo,

      bas tako. Imala sam isti feeling kada sam bila u Liverpoolu, tamo galebovi nisu bili kao oni nasi.

      Pri tome ne mislim na one nase galebove Dalmose koji zauzmu busiju u turistickoj sezoni kada nagrnu na Adriatic Svedjanke, Njemice, Cehinje i ostale naivke koje s mora ponesu kuci samo broken heart, hahaha, surovo bas.

      Mislim i ja na galebove iz Oliverove pjesme, ali opet se sjecam kada je neko tu pjesmu kod nas preradio u cast Sledge Hammera koja je glasila ovako:

      " Lepo ti je , moje Hammere,
      imas pucu, novu bluzu,
      Al' strpacu te ja u cuzu (apsanu),
      moj Hammere..."

      Dragana

      Izbriši
    5. Lipša je Oliverova pisma :)

      Izbriši