2. lip 2012.

A u Banja Luci... Čola :)



Broj komentara: 5:

  1. Koncert je bio na trgu, a trg prepun publike svih uzrasta :)
    Tri sata je pjevao...
    Odličan koncert :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A jesi li i ti bila u BL?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ja, bila je Anja sa društvom :)
    I Zoka je bio. Jedva se izborio. Kaže Anja, da je koncert za mlađe društvo, nije za nas :)
    Pa smo joj objasnili, da smo i mi odrasli uz Čoline pjesme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci i Zoka bio :). Neka se izborio da bude sa omladinom. Meni su najbolja njegove "Stanica Podlugovi" i "Pjevam danju, pjevam nocu", mada bas nisam bila Colin fan. Ali jedna od prvih ploca, koju sam dobila je bila Colina. I jos Boney M. Cudna neka kombinacija :))) Donijeli mi je mama i tata iz Bgd-a, a bila sam 6.osnovne.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  4. A vidi Čole! On je `51. godište, dobro se drži :)

    OdgovoriIzbriši