27. lip 2012.

Svima pozdrav od Talijana


Broj komentara: 11:

  1. Dobila sam kompliment :)
    A slikaće i on mene kad mu jedan prijatelj donese fotoaparat :)
    Ja kompliment, a vi pozdrav. Ah, šta ćete, tako je to, al` mogu vam reći da godi hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Lako je tebi, Majo, kad ti Talijan dijeli komplimente :)))

    Gledam nesto Talijana i moram konstatovati da je njemu vrijeme stalo. Uvijek izgleda isto, ma kao da je balzamovan. Neka je nama Talijana, ziv nam i zdrav bio :)))

    :) Svjetlana

    P.S. Da li si ga pitala kada svira sa Bregom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam ga pitala, više su me komplimenti zanimali, pa nisam htjela skretat` s teme hahaha

      Izbriši
  3. Mili moji, od kako sam vidjela Talijana ne napusta me osjecaj radosti :))). Kao da sam vidjela rod najrodjeniji!!!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Prema ovome je pijaca postala nasa (hollywoodska) staza slavnih, hahahaha Samo moze skoro svako da propjeva kod Brege, posebno ako zna znanje (necu da preciziram oblast), ali ipak ne poznajem nikoga kome je poslo za rukom sto Talijanu jeste - da vidi NLO, hahahaha Koji car!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se tog događaja.

      A Talijan je dobar. Jednom sam ga slušala u Sarajevu, pjevao je sa Bebekom. Kratko je pjevao, ali lijepo je otpjevao. Ugasili su svjetla, a publika je upalila upaljače.
      To je bilo na Brucošijadi.

      Izbriši
  5. Stvarno, Talijan uvijek isti :))

    B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. On je stvarno isti, Bobo, za njega kao da je vrijeme stalo.

      Izbriši
    2. Nego pitaj ga, Majo, cime se maze i sta jede?

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Ma isto kao i svi mi :)

      Izbriši