25. lip 2012.

Pazarni je dan

                                U parku, kod hotela.

Penzioneri igraju šah u istom parku, odmah iza dvije trafike :)



Broj komentara: 17:

  1. Vrijedne gospođe prave pauzu vraćajući se s pijace, a vid`te muškaraca... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako je to uvijek, podjela poslova, ali nepravedna.

    Na poslu smo djelili nova zaduzenja: glavni i odgovorni za sigurnost na radu, glavni i odgovorni za higijenu, glavni i odgovorni za transfuziju, etc. Upade meni u oci da mi nemamo "Frauenbeauftragte" ili prevedeno na nas glavna i odgovorna za pitanja zena u kolektivu. Javim se ja da pitam zasto mi to nemamo, kad kazu meni uglavnom muski da nam to nije potrebno, jer smo ionako ravnopravni??? E, bas bih htjela tu funkciju, jer ravnopravnosti nema!

    Mure, gdje si?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Riljaj zeno, riljaj i ne trkeljaj previse ;)

      Izbriši
    2. Pazi se, Mure, da ti zensko ne stavi u corbu od mesa malo onih supstancija koje se stavljaju u malim kolicinama, a imaju konacno rjesenje :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Ih, dok ti meni mesnu corbu napravis, nacekacu se ja k'o sveti Cekanor. Jel' Boga ti..vidje li ti ikad neku zensku u vrhu svjetskog Cooking Jet seta? Ha, ha, ha..? Ovo ti dodje kao iz Duska Dugouska:"Sto god moze zec, Bruno moze i bolje" ;)

      Suti, zeno Bozija, suti..;)

      Izbriši
    4. To ti je barem lahko, uvalis vam mesine i naciburas vode i eto ti corbuljka. To moze cak i jet lag :)))

      Cilj opravdava sredstvo :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Sredstvo, sredstvo..velim ja neki dan ;) Nek' je samo izmuljat' nesto na brzinu, a kad musko dodje kuci na deset minuta ranije marama na glavu i kuknjava: "Glava me citav dan boli, otkida.."

      Ah, duso moja mila..;)

      Izbriši
    6. Mili moj, pametno zensko zna kada treba reci da je boli glava :))) Al` necemo sad da produbljujemo temu, cita ovo i maloljetna omladina :))) Kazem ja tebi, vi samo mislite da je tako kako vi 'ocete :)))

      :) Svjetlana

      P.S. Koliko ti meni ovdje nedostajes, ali mi izuzetno drago da se na moje pozive uvijek brzo javis !!! Tako treba, samo naprijed :)))

      Izbriši
    7. Sve hoces nesto da me omeksas, k'o Lenorom ;) Jos da ja kazem: "Padni mi na grudi" i da zaboravim na marame, sjeckani luk i ostale obloge za "glavobolju" ;) Al' ja k'o pod nekim naponom uvijek odnekle cujem onu: "Sta si u kavu stavila?" ;)

      Izbriši
  3. Mene su ove fotke bas obradovale.

    Tetice su prave; tako vesele sto ih Maja slika (zastidila si ih, Majo, haha)..

    Ipak sam se najvise obradovala sahistima u parku. Napokon nesto za penzionere, svaka cast..

    Svjetlana, nemoj takooo, haha. Vidi samo kako cike uzivaju..

    Bozana

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobo, tako je to, neko uvijek uziva, a neko ne :)))

    Ali neka im malo zabavice, u ova luda vremena...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma uživaju oni svi, oni su navikli na te podjele i ne vole da se jedni drugima petljaju u dnevni raspored.
    i jeste najbolje tako, bar se zna ko šta radi, a kod mene je često zbrka, jer borba za ravnopravnost je kod mene uvijek aktuelna, pa se više ništa ne zna ko šta treba da uradi. Najčešće je nerješeno, tj. temperamentno, niko ne popušta, pa svi poslovi čekaju. Najbolje da se sami urade hahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Nego, Majo, molim, moze li jedno ozbiljno pitanje?!! Racunam da je i Mure tu, pa mozda mozete pomoci?!!

    Sta je u stvari civit (chivit) iz uporedbe "Skup ko civit"..??

    Google mi nije pomogao, a sin nas gnjavi, sto to koristimo, a ne znamo ni sta znaci, haha.. Moj odgovor je bio " Pa, valjda nesto skupo, iz starih vremena, pa smo prenijeli izreku"!???

    POZ, Boba

    OdgovoriIzbriši
  7. Bobiii ;) "Plav k'o civit". ;)

    To je biljka koja se zove sač, ili sinjevica, a neko je zove i vrbina. Latinsko ime joj je Isatis tinctoria, ili na tvom engleskom Woad. Zuta je, a iz nje se dobija Çivit (turski za indigo, i kod nas je to etimologija). Dakle preradom iz biljke se izvlaci pigment plave boje kojim se dobija indigo, pa se boje tkanine (jeans npr.). E da bi ti dobila 10 dkg civita trebaju ti skoro konjska kola sinjevice. Zato se kaze da je civit skup ;)

    Mnogo je upotreba civita kod naseg naroda bilo. Pored dakle pigmenta za plavu boju koji se koristio za bojenje lijepih i skupih odjevnih predmeta (za velikase), koristio se i prah za bojenje lica u nekim obrednim radnjama, a i kod krscana npr. za bojenje lijepih uskrsnjih jaja, ili se koristi (a stoji u latinskom imenu) za pravljenje tinte za pisanje..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mure, nasa enciklopedijo. Hvala mnogo. :) :)

      P.S. Sad cu da prenesem dalje, haha..

      B.

      Izbriši
    2. Znam, Mure, Indigo je papreno skup. ´

      Bookiram hotel "Indigo" u Londonu za predstojeci septembar, moracu maltene da opstajem na sendvicima i virslama kao studenti, hahahahaha, i ispagavam Indigo zbog Paraolympics. Ispagavati na nasem zapravo potice od talijanskog "pagare" sto znaci platiti.

      Bas se radujem Londonu, jer nothing falls like London rain...

      Ovog puta cu kupiti bolji kisobran, kupim jedan divni pecurkastog oblika koji fura Queen Elisabeth the Second, izadjem na prvu kisu i od kisobera ostadose samo zicice i lebdeci transparentni nylon.

      Moracu da se bacim na sopstvenu psihoanalizu zbog mog love&hate odnosa prema dear Elisabeth.

      Dragana

      Izbriši
    3. Moj djed je uvijek govorio lijep kao civit, a mislim da je civit bio njegova omiljena boja. Sjecam se nekog sljeza, pricao mi dugo o njemu, a kada sam ga upitala kakve je boje, on odgovori:" Sljez je kao civit." Tada sam naucila da je civit uvijek samo civit :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši