15. lip 2012.

Nekad davno... prije više od 100 godina i sad :)

Izvor fotografije: Google



Broj komentara: 12:

  1. Ovaj dio grada bih ja zaštitila, nikakve promjene na građevinama ne bih dozvolila, mislim na nadograđivanje, rušenje...

    Lijepe nove fasade, toplih boja bi sutra osvanule, da mene neko pita za mišljenje - tako bih ja to sredila :)

    Obavezno ulična rasvjeta, sa lijepim lampionima, da podsjeća na ono staro vrijeme, i neki fini restorančić i trg :)
    Sve kao što je nekad davno bilo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Stari se,Majo,stari se :-) kad sjecanja pocinju da imaju veliku vrijednost :-). Nema veze,super ideja uporediti nekada i sada.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A vidi ovo: :)

      Dvije vremešne gospođe su prijateljice već decenijama. Tokom godina, dijelile su svakakve aktivnosti i avanture. U posljednje vrijeme njihove aktivnosti su se svele na sastanke par puta nedjeljno da igraju karte. Jednoga dana dok su se kartale jedna se zagledala u drugu i pažljivo rekla:
      - Molim te, ne ljuti se na mene. Znam da smo prijateljice jako dugo vremena, ali trenutno baš ne mogu da se sjetim tvoga imena. Mislim i mislim, ali jednostavno ne mogu da se sjetim. Molim te, reci mi tvoje ime.
      Njena prijateljica se zagleda u nju. Piljila je tako najmanje tri minuta. Konačno je progovorila: - A za kada ti to treba??

      Izbriši
    2. hahahaha...Meni suze podjose na oci, koliko je smijesno, toliko je i tuzno, haha.

      B.

      Izbriši
    3. To je kao ono: Stala Baka na vrata, pa se pita da li je posla, ili je dosla :)))

      Samo se nadam da cemo mi biti bolji, ali iskreno, sto se mene tice, nekad bas i nisam sigurna. Stane mi mozak, pa sam u istoj fazi ko i Baka iz predhodne price..

      Boba

      Izbriši
    4. hahahaha

      Hej, Bobo, i meni se zna desiti :)

      Izbriši
    5. Cool baka.

      Imamo Fernandez i ja nasu staru prijetljicu Katherine Ross; s njom i njenim psom Lizzy smo svake subote morali da idemo na izlete, pretezno u prirodu oxfordskog okruga.

      Fernandez je pozadi amusirao Lizzy, a ja sam bez driving licence morala da kopilotiram, jer ona samo vozi macchinu, a kopilot cita instrukcije. Dodjemo nedje u neke da ne kazem sta (in the middle of nowhere) i put je bio blokiran. Krene ona tamo da pita policiju kako cemo dalje, pa se vrati i kaze nam da neko mora s njom da zapamti sta su oni rekli, jer ce ona zaboraviti. Moja mama je tokom svakog izleta bila u stanju napetosti, jer nije znala kako cemo se vratiti kuci, a ja sam od kopilotiranja bila smozdena po 2-3 dana. Jednom je kraljica krenula autoputem da vozi prema Cardiffu umjesto Londonu, ali je bilo zurück na moju intervenciju.

      Í danas kada je spominjemo Fernandez i ja, uvijek se iskidamo od smjeha. Naravno, na exkurzije smo morali da nosimo caj u termosici i kolace, a jednom nas je odvela u neki prastari pub da pijemo cider i mezimo Cheddar cheese.

      O njenoj party u sljedecem nastavku. To je bila najbolja zurka na kojoj sam plakala od smjeha, hahahahaha

      Dragana

      Izbriši
  3. ova druga slika ("sad") izgleda sablasno. nigdje zive duse. je li to uvijek tako ili se slucajno potrefilo? inace, slazem se s tobom, to treba zastititi (cudna rijec) i ocuvati u originalu. ja bih, uz tvoje tople fasade, predlozila da se otvore iste prodavnice i ducani koji su tu bili originalno.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, vrijeme je bilo grozno, neka vrućina, sparina, sve se sastalo, ne znam ni zašto smo mi izašli, jer nije bilo prijatno napolju. Inače, ima ovdje prolaznika :)

      E bilo bi fino da budu te prodavnice.
      Stari grad, ovako kako ga mi osmislismo bio bi lijep.

      Izbriši
    2. Sanja,

      ti bas in medias res. Izgleda jako opustoseno kao nakon nuklearne katastrofe, posebno zbog zapustenih fasada i rupcaga na cesti. A ono "zavjese" - sto li ce im to?!

      Svaki grad u prvom redu zbog sebe, kao i zbog ljudi koji dolaze u taj grad, treba da ima ocuvano svoje staro jezgro.

      Prva fotka je moj apsolutni favorit. U mojoj kuci je postojala divna knjiga "Sesir profesora Vujica" koju je obozavala moja mama. Knjiga je bas imala taj vintage look, sa starim fotkama koje su jos kao bile malo "pozutjele".

      Sada mi upravo proleti misao koliko dugo nisam vidjela svoj rodni grad, ali ne sa fotografija.

      Dragana

      Izbriši
    3. prvo dodje posteljina pa onda zavjese :) ko za sta je prije posteljine....
      majo, pusti nam onu "dugo nisam vidio" (pjesma se zove "pisi mi", ako se dobro sjecam i ako nisam pobjegla iz one tvoje i bobine price)
      sanja

      Izbriši
    4. I to sa prodavnicama bi bilo prava stvar. Za mene je i danas pojam obucara Dzananovic iz Starog grada.

      Bila je i neka stara radnja "Zema", ali mislim da je nije vise bilo kada sam ja rodjena. To bi mogli da nam pripovjedaju njeni savremenici.

      Dragana

      Izbriši