8. lip 2012.

Od vardara pa do Triglava.mpg

24 komentara:

  1. od kada je ova pjesmai ko je pjeva?
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Slovenačka grupa: Rock partyzani :)
    Ne znam od kad je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Di ste rock partyzani? :)

      Izbriši
    2. Mnogi gledaju fudbal, Majo.

      Pocelo je ono ludilo po travi sa malim IQ i velikom lovom.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Pa, meni je to "slovenacki rock partizani" u kontekstu ove pjesme stvarno za svako cudjenje.

      Gdje je Laibach, by the way? Tezgari kod "juznjaki" i kojekuda, jesu postojani, hahahaha

      Zato se ex Jugoslavija i raspala... a da li da se sastavlja nakon svega sto se od nje desavalo, veliko je pitanje!

      Dragana

      Izbriši
    4. Mene cudi kratka memorija na nasim prostorima i kako uvijek ljudi nasjednu na isti stos.

      Nakon svega, moja je bila i ostala samo ona Jugoslavija u kojoj sam rodjena, a sad idem u podrum, jer nemam batlera da za mene radi kucne poslice.

      Dragana

      Izbriši
    5. Nije tu bilo herca, nego samo da se okrene neka kinta, sto je i pozadina ovog "projekta" sa sisatim omladinkama. Nema tu onog hocu-necu. Ako drustvo ne pase, produzi se dalje i ne vraca vise. Nema ondaK restitutio ad integrum, jer to zvuci krajnje licemjerno.

      Dragana

      Izbriši
    6. Slazem se, D. Treba definisati onoga sa kim se nikada vise ne treba spajati, pa se ondak lijepo u miru rastanemo i svako krene svojim putem. Meni su ove sisate omladinke cak neumjesno poredjenje sa svim onim omladinkama koje su vodjene nekim drugim idejama.

      Joj, dragi moji, zaboli me glava od teme!
      Mjenjajmo temu pod hitno! Nema vajde od nase price, ovako necemo vratiti Jugu. Otisla je zauvijek u nepovrat, nazalost.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    7. Ma, samo se sjećamo YU, ništa drugo :)))

      A spot... nije meni više ništa neumjesno, navikla sam se na spotove sa ovako raskošnim dekolteima, što se mene tiče, može proći i u ovoj pjesmi, nije ok, ali... ne čudim se... pa i sve reklame su danas sexy, svejedno šta se reklamira: pasta za zube, deterdžent za suđe, čokolada...

      Izbriši
    8. Dragana, ti znaš slovenački, ako ima nešto u tekstu uvredljivo, kaži, obrisaću odmah :)

      Izbriši
  3. Sigurno ce D. da lektorise:)

    Nije meni jezik uvrijedljiv, puno je gore ono sto nije receno, a sto nam je ucinjeno. Ja se trudim da u toj zemlji ne idem cak ni na WC pauzu, odspavam malo i vec sam u sljedecoj :). Joj, opet ja, a rekla sam da necu vise:), ali tako je to kad te neko povrijedi zauvijek.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za mene je ta tema zavrsena, obzirom da sam ih jako dobro upoznala, sto ne bih nikome preporucila kao zivotno iskustvo.

      Svaka cast Radku Policu (glumio je njemacke oficire u nasim filmovima), grupi Buldozer i drugim casnim ljudima koji i danas postuju svoju proslost u Jugoslaviji.

      Dovoljno je spomenuti sudbinu 20.000 izbrisanih "juznjaki" koji su preko noci ostali bez svog elementarnog prava na drzavljanstvo, pa samim tim su im uskracena svaka druga prava poput zdravstvenog, penzijskog i ostalog osiguranja i da ne nabrajam dalje. Svoja prava ce nakon 20-ak ili vise godina (ako nisu u medjuvremenu 6 feet under the ground) ostvariti TEK na Sudu za ljudska prava u Strasbourgu.

      Znam ljude koji refleksno bace iz ruke Paloma salvete i maramice kada nalete slucajno na njih u supermarketu, sto me uopste ne cudi.

      Samo se pitam kako su oni uopste usli u EU, sta oni tamo uopste rade?

      Dragana

      Izbriši
    2. Ajoj..., ali opet nisu svi loši :)

      Izbriši
    3. To stoji u 2. pasusu.

      Plus Bojan Pecar (basista EKV), Bojan Stupica, penzionisani sudija Ustavnog sodisca RS koji je jedini stao na stranu "izbrisanih" od citavog drzavnog establishmenta.

      Nikada ne pricam nesto u prazno, to je sve argumentovano i objavljeno.

      Dragana

      Izbriši
    4. Znam i vjerujem ti.
      Ali ima sigurno i Slovenaca, koji se ne pojavljuju u javnosti, pa ne dolaze do izražaja, a korektni su.

      Izbriši
  4. Vidi male sto mi napada na Slovence ;) Aaa, pa ne moRe to tako...I oni su dio bratsko-jedinstvene price, jel ;) Ili nisu?

    Nisu oni krivi sto se raspalo nespojivo (Yu - upotrebljivo od 1945 - 1990 sa svim rizicima), tj. sto su im "juznjaki" godinama kakili po glavama i plesali po zivcima prosipajuci sav svoj nakaradni mentalitet i ruralu. Ne moRe bit' da se ovce i kokosi po kadama zgrada u Skofjoj Loki kolju za i pred praznike, pa kad susjedi pozovu policiju, pardon miliciju tada, zaleci se na bolne krike i buku tupih udaraca, ovi isti odgovaraju: "Ne raz'mijem ja tebeKa, pricaj da te razumijem na mom jeziku".

    Payback time...Pa Krizaj olimpijsku zakletvu u Sarajevu otvori na slovenackom, a onda mu je "zajednica ravnopravnih naroda i narodnosti" fino majcicu milosnu spominjala zbog radi toga.

    Payback time...sad oni nas, tj. njih ne razumiju. Ja sa njima problema nikad nisam imao.

    Sto se spota tice...jah, i ja sam samo sise vidio ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
    2. Izbrisala sam moj komentar...
      Evo ovako je bio, otprilike :)

      Ne mogu da vjerujem da je Križaj imao problema ako je njegov govor, kojim je otvorio Olimpijadu, bio na slovenačkom.
      A možda i jeste. Sportski događaj bijaše ta Olimpijada, ja mu ne bih uzela za zlo ako je na slovenačkom govorio. Koliko se sjećam svi jezici su bili ravnopravni, a cijela YU se ponosila njegovim sportskim uspjesima.

      Izbriši
    3. Pa nisam bas sigurna da li smo u istoj prici.

      Kada smo vec kod te teme, za podsjecanje je cinjenica za jedan GETO upravo postoji u Ljubljani (njemacki: Laibach) u kojem zive juznjaki. Za sve koji nisu dovoljno informisani zove se Stepanjsko naselje.

      U odnosu na "domace" bilo ko od "juznjaki" ne treba da osjeca komplex inferiornosti.

      Jezik kao jezik, potpuno je irelevantan u ovoj prici. Rijeci nemaju tezinu djela.

      U svakom slucaju ne treba relativizirati neke lose stvari koje su se desile i koje se i dalje desavaju. To je poenta ove price.

      Dragana

      Izbriši
  5. Mure, koji si ti kralj, prvo sam pomislila na kokose (tropic), hahahahaha

    My dear, zaboravi na tu tvoju pricu kako su Janezi ugladjeni u poredjenju sa direktnim i transparentnim Bosancima. Vozim se jednom pored Maribora (njem: Marburg), kad ono na posteru kraj motorway se smjeska Stoja, sve sa njenim sifonima ili silikonima, hahahaha

    Btw, nikoga ne napadam, meni je vazno da se na vrijeme sklonim kada ukapiram da nesto nije prava stvar. Tako je najbolje.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. EKE..(sto bi rekli u Sarajevu), ili cuj to ;)

    Pa kakve veze bebaro ima bilboard koji je neko platio da se reklamira neka simentalka plasticnih trombona sa totalnom razlikom u mentalitetu izmedju Slovenaca i Juznjaka? Ona je uvijek postojala, ali je problem centralizovane Yuge bio da se forsirao samo jedan pogled, samo jedna konstanta, samo jedna moda..sve sto je bilo drugo i drugacije biloje anatemisano. E, eto ovi su pederi (imala si izraz "Jooj, Zagreb", kad je nesto ruzno, odvratno), oni smrde i prljavi su ("Dje ces kod Siptara na kolace"), itd, itd..a za Janeze je vazda bilo "koji pederi, majko mila, momak i cura placaju sebi pica odvojeno", ili "koji se k...c prosipaju sa tim slovenackim kad su niko i nista i malo ih ima. Cuj zahod im je zapad, hahah, ja jezika i komedije")..

    Pa onda one glupe furke o "slovenackim junackim pjesmama", jer je akcenat bio da su kukavice i da se "nikad ne tuku", jer je to eto smrtni grijeh na Balkanu ako nisi krvav i krvave istorije. A kad je doslo vrijeme, svoje rijesise za dvije sedmice. Porokase silu nevidjenu k'o da je ni Bog dao nije.

    Oni su bolan ugnjetavani do bola bili i u svojoj federalnoj jedinici, i da ne govorim van nje. E, sad se docepali i vracaju. I ja bih tako. Kod njih nema sponzorusa, a kod "dobrih Jugovica" je to stvar svakog dana.
    Zivjela emancipacija i kiseli kupus...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi Mure,

      moram da te ipak razocaram da ne dozivljavam svijet kao mali Djokica.

      Za oslobadjanje Trsta je palo 10.000 "juznjaki", a Janezi su se uhvatili lipovog 'lada i cekali svojih 5 minuta da vjezbaju dominaciju na juznjaki. Stari komplexi iz A-U Monarhije.

      U tvom pretposljednjem pasusu stoji jedna kontradikcija, jer na kraju price bejahu tako ugladjeni i neborbeno nastrojeni a ipak tako neustrasivi da su se sami kao nesto oslobodili i to jos za dvije nedelje. Nije nego.

      Ima, ima sponzorusa, nisi bio dugo tamo, my dear.

      @kiseli kupus, sinko, oni su potrcali da zastite ajvar (tih juznjaka) u EU kao svoj autenticni proizvod, hahahahahaha, samo da bi maznuli koju kintu, kao i uvijek. U tome je fora, my dear.

      Dragana

      Izbriši
  7. E, tu i jest problem my dear.. Juznjaki bi samo nesto "oslobadjali", pa makar i Trst. Hoce pile da brani kokos od jastreba. Ne znaju sjedit' s mirom, pa to ti je. I onda predu price junacke a la Jovandeka Babic. Zamisli onda koja se energija u Janeza oslobodila kad je to napraseno bilo..pih, mogu misliti.

    Sto se tice ajvara..Pa naravno...eksproprijacija ekproprijatora ;)

    OdgovoriIzbriši