30. lip 2012.

Mrčo


Broj komentara: 16:

  1. Al` uživa Bobin mačak :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Da li se mozda zove Garfield? Ne vidim lazanje u kadru.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha Dragana, ne zezaj mi mačka.

      Doduse, sve macke su pomalo Garfildi, dosadjuju dok ne bude po njihovom.

      B.

      Izbriši
  3. Moram da se nadovezem za mace, da ne odgovaram na predhodnom postu.

    Mi smo nabavili macku zahvaljujuci nasoj kcerki. Ona je trazila kucnog ljubimca, jos odmalena.

    Stvarno je tako, da zivotinje osjete kod koga mogu. Macke meni prilaze od kako mi imamo macku, prije toga mi nikada na ulici nisu prilazile, niti bih ja njima, haha..

    Nisam uoste bila tip kucnih ljubimaca, a sada ja najvise pazim Mrcu. Tako to valjda ide.

    Boba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bobo, Mrco je pravi. A gdje mu nadjoste ovo ime? Ko je bio kum? Ocekivala sam Blacky ili slicno, ali nikako Mrco :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Draga Svjetlana, ne mogu da se sjetim.

      Nama uvijek dugo treba za imena i za djecu nismo nista smislili dok se nisu rodili, haha..

      Ime je nastalo zbog boje, ali smo svi dugo razmisljali i odlucivali, a stalno ga zvali Mrčo, pa smo tako i ostavili. Iako on zna da bude i Mrčivoje, Mićo, itd..

      B.

      Izbriši
    3. Macak ima strasne brkove. Bas je charming, jedino to mogu da podnesem kod macaka, ako je frajer u pitanju, mora nazad kuci na brijanje ili je out of combination, hahahahaha To je smrtni grijeh ravan pustenom noktu na malom prstu ili ne daj Boze, crnom pod noktima.

      Jedini kojem su brkovi, ili da se jos preciznije izrazim brcici, dopusteni je bio mafijaski boss koji je sjedio u mraku i smisljao kako ce da okrene lovu.

      Njegovo visocanstvo Don Vito Corleone.

      Samo jedan i jedini, ne racuna se lik koji je stavio otirac ispred vrata u mom ulazu na kojem pise da tu stanuje Don Vito Corleone. Moze samo da sanja.

      Kada razmislim bolje, berba 1972. nam je dala Kuma i mene, bas je bila wow!

      Dragana

      Izbriši
    4. A 1969. let na Mjesec i mene!
      Pa ti vidi sta je bolje :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    5. Meni i je i Mrcivoje, a bogami i Mrckivoje super.
      Bez obzira na ime, super je macak :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. I meni je Mrčo super, a i ime mu odgovara :)
      Kako se samo udobno smjestio na ove mekane dekice :) Baš uživa :)
      Mi smo imali ribice, kornjače i papagaje.

      Izbriši
  4. Die Katze (Kater?) ist so süss! Die Decke ist von IKEA, oder :) habe gleiche zuhause für unsere Katze :)
    LG
    moneypenny (secretray from Svjetlana)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kater :) Die Decke ist bestimmt von Ikea, aber wir werden Boba fragen :)

    LG :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, ovo je bilo od Carmen, najbolje moneypenny na svijetu :))). D. ce to sigurno potvrditi.

      Liebe Carmen, Maja freut sich sehr, dass Du mit uns bist. Nicht wahr, Maja?

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Natuerlich :)
      Liebe Carmen,
      ich freue mich sehr :)))

      Izbriši
    3. Ich auch. Wann fliegen wir nach London?

      Dragana

      Izbriši
    4. Im Geiste jederzeit, aber leider musste ich Auto kaufen (Fico) - jetzt ist London in die große Ferne gerückt..... :(
      Carmen

      Izbriši