28. lip 2012.

Moja najdraža prodavačica



24 komentara:

  1. Kod ove prodavačice i njenog sina ja uvijek kupujem.
    Najviše volim kad paprike stignu :) Još ih nema, ali njihove su najbolje.
    Bila je jednom njihova slika na blogu, dala sam im adresu, pa povremeno svrate na blog :)
    A kad ja dođem za njihov štand kažu: "Izvol`te MiViOni?" hahaha
    Dobri su :)
    Pozdrav za njih :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pet plus za prodavacicu, tezgu i proizvode.

      Sve izgleda prvoklasno i ja bih rado, da mogu, kupila sta od nje tj. njih.

      Bozana

      Izbriši
    2. Bobo, donesi ti njima kengura, pa ce ti sigurno dati svega dzaba :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Dobro Svjetlana, hahaha..

      P.S. Samo da znate, da mi ovamo i jedemo kengure, pa ne znam u kojem obliku da ga donesem?! hehe..

      B.

      Izbriši
    4. Jel` stvarno jedete kengure?
      Bobo, vidjela sam neki dan Azru, Mirzinu sestru :)

      Izbriši
    5. Meni su kenguri pojam materinstva sa onim svojim torbama u kojim nose klince, pa sigurno ne bih nikada pojela kengura. Ja cu neke zelenjave, super su ove tikvice, a Muretu kenguri :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. Bobo, u istranziranom, hahahaha

      S., slazem se sa tobom, ni zeca, ni srnu takodjer. Nemam herca za to.

      Dragana

      Izbriši
  2. Jooj, kengur na tepsiji sa mladim krompirom, mmm..;)

    Ovo su pravi domaci prodavaci. Pravo simptaicni ljudi i super proizvodi kako vidim.

    Jel' ba..mogla si jednom kod Hasanice svratit', da vidimo i te proizvode ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne, Mure. Ne mogu to slikati. Ali zato možete vi slikati vaše pijace :)

      Izbriši
    2. Majo, nije tebi lako s nama.

      Meni se cini da ovdasnje pijace nisu tako zanimljive, ali te potpuno razumijem, nije jednostavno naci inspiraciju za svaki dan i uvijek nesto drugo slikati.

      Ja ne posjecujem tako cesto ovdasnje markete (pijace), jer jednostavno ne stizem i nervira me guzva. Ne mogu pjeske, nego dok nadjes parking, prodje te zelja za kupovinom, a ako bih tramvajem, ne mogu dovoljno da ponesem i tako, cesce kupujem po manjim piljarnicama. Iako mi nije daleko najpoznatiji Melbourne Market: Queen Victoria M. ili na drugu stranu Preston Market, gdje ima dosta proizvoda uvezenih iz nasih krajeva.

      Moramo zaduziti ove nase Evropljanje za slike sa njihovih pijaca, jel' moze?!!

      Bas mi je drago sto si vidjela Azru, blago vama. I ja sam se nadala da cu uhvatiti malo vaseg/naseg ljeta, ali me ne pustaju "dusmani" sa posla, haha.. Ne mogu da izvucem 4 do 5 nedelja, samo 2-je, pa cemo ponovo u hladnije krajeve. Ko zna, mozda se nekako i izvucem do septembra.

      E, daa, o kengurima.

      Kengurovo meso je ovamo "divljac". Naravno, nije bas toliko da se jede, ali se moze kupiti u supermarketima i ima ga u restoranima.

      S obzirom da je to nekada Aboridzanima bila osnovna ishrana, a oni su se bas brinuli da je sve u skladu sa prirodom, mislim da je to za ove karajeve normalno, samo sto mi dolazimo s druge strane okeana, pa su nasa gledanja malo drugacija.

      Ovamo je recimo veliki problem kako zaustaviti zeceve, jer su doneseni u okruzenje gdje nemaju prirodnih "unistitelja", pa su zecevi postali stetocine na farmama.

      POZ od mene,
      B.

      Izbriši
    3. Kakvi lako, moja Bobo ;)
      Jao, žao mi je kengura, ali kažu da je divljač najzdravije meso, jer nije ničim tretirano.
      E, pošto je ovdje opet pretoplo, ja funkcionišem samo rano ujutro i naveče kad nije toliko vruće, pa mogli ste malo da me zamjenite i pošaljete koju fotku s pijace.
      Evropljani, cekerče u ruku i fotoaparat u džep, da vidimo evropsku ponudu voća i povrća :)

      Izbriši
    4. Hehe, ma kakva Skulicka. Evo da ti reknem. Mislio sam ti na svesterku Dragana ;)
      Kako me ne mozes zamisliti sa cekerima? Ih, pa sasvim normala. Trofrtaljne tole, papucice, suncane, kacket i rano jutro. Ruta je Cuprijska (evo neki dan i zvanicno vratili ime Cuprijskoj), poligon gdje smo sutali loptu (iza ZTP), pa prvomajska, pa prelazak ceste kod Doma Zdravlja i ulazak na pijacu pored Izborove robne i istim putem nazaj. Hlada na svakom cosku...milina.

      Majo, bas kao sto je receno. Nekad, ali sve rijedje i rjedje odem ovdje na pijacu, ali to je Arap do Arapa, crnac do crnca, Kinez do Kineza, zenturaca do zenturace sa onim kolicima i moras dobro u toj rulji i guzvari paziti na prste, jer to nema kulture da saceka i ide svojom stranom, vec gazi do bola. Holandjani kupuju kod piljara vecinom gdje i zive, a to je postala i moja praksa. Imam bugarsko-turske Makendonce ovdje u blizini, i tu se snadbjevam. Slikati ih mogu, ali nije to - to.

      Izbriši
    5. Majo, moja mila, ja sam ovdje bila na pijaci samo dok sam bila na porodiljskom i nikada vise. Pijace imaju neko nenormalno radno vrijeme od 8.00 -13.00 h, valjda prilagodjeno lijenim, njemackim domacicama, koje su se izborile da je cak i "Mutter" zanimanje. Elem, za nas, radnicku klasu koja ustaje u 5.30 h, a vraca se uvece u 18.30 h kuci je to prava utopija. Vocke i povrcke uglavnom kupujem u bio-marketima gdje me bas briju, a ja zivim u ubjedjenju da jedem nesto zdravo i ne tretirano. Ko ce ga znati da li je tako, jer cijena nije uvijek znak kvaliteta.

      Nego D. zivi u Düsseldorfu i tamo je na Karlplatz-u jedna od najboljih pijaca i radi skoro uvijek. Tamo se uglavnom kupuje na ceduljicu, znas gospodje se oslovljavaju imenom i sve se unosi na cedulju, pa se placa krajem mjeseca preko racuna. Roba je super, ali je meni publika previse snobovska i ne mogu sve to lako da gledam.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    6. Znaci, jedina nam je nada Dragana, haha..

      Majo, moze li jedna "morska" fotka od mene, da vas rashladi, a mene ugrije (dosadio mi ovaj vjetar)?!

      Da nam bar jedan dan odmoris, haha :):):)

      Boba

      P.S. Nema nam Sanje, da i ona pripomogne?!

      Izbriši
    7. Bobo, samo ti to ovamo dofuraj, grozim se od pomisli na 37 C u Njemackoj, a vec je u najavi. Danas sam rmbacila do 19.45, nije mi ni do cega, cak ni da S. zahvalim sto me strpa u snobove na ceduljce. Iskreno, nemam ceduljce, na Karlsplatz odlazim kad mi se posreci kao ona epizoda sa salatom, a svratim i po cvijece, ima jos dobar stand sa hljebom i mesara, ma sve je dobro. Sutra sam busy, ali cu jednom da ovjekovjecim moju rutinu sa Karlsplatza.

      Dragana

      Izbriši
    8. Sjedim umorna kao konj i tipkam jedva svoj komentar, a sporadicno ubacim koju kasicicu sorbeta od limuna u kljun. Jos mi fali samo macka, da se potpuno uklopi u frame o working girl, hahahaha A sorbet je mrak.

      Dragana

      Izbriši
    9. :))), D., pa berem ondak tako vidis face to face one koji nisu kao ti. Oni odu samo jednom u mjesecu da pokupe lovu, a ti budi i dalje tako vrijedna working class.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    10. Hej Dragana,

      sad cu ja da te raspolozim, haha..

      Posudjujem ti mog macka (umjesto macke), hihi.. :( :(

      P.S. Samo da Maja proslijedi :)

      B.

      Izbriši
    11. Vazi. Mace su moja slaba tacka. Vjerovatno zato sto imam njihov karakter. Uvijek mi prilaze same, jer imaju radar za one koji ih vole.

      Moja mama je imala macku kada je bila mala i jednom je macka dobila male mace. Dok je moja mama jos spavala, u sobu je usla macka i nosila je jednu macu da pokaze mojoj mami tj. da se pohvali.

      U dzepu mog mantila (da nam zivi, zivi rad!) imam vizit kartu hotela za macke, hahahaha, pansion 9 EUR pro Tag. Na vizitki se u Liegestuhlu baskari jedna maca, a druga se okacila gore na istom. U svakom slucaju je mjesto opcija za sve one koji imaju macku te kada ih ona iznervira mogu da joj kazu da se spakuje i ide u hotel, hahahahaha

      Dragana

      Izbriši
    12. D., a tvoja EC karta?

      :)Svjetlana

      Izbriši
    13. Mislis na moju visa card? To je jedina visa u Evropi na kojoj u backgroundu stoji jedna maca i uvijek proizvede salve odusevljenja medju shop assistants zenskog (s-)pola, hahahahaha

      Dragana

      Izbriši
    14. E sad, kad spominješ salve oduševljenja, podsjetila si me na moju šeficu u Njemačkoj.
      Ona je obožavala mačke. Ali to je bilo pretjerano obožavanje. Kod nje je sve bilo u znaku mačaka. Privjesak na ključevima, privjesak na lančiću... sve mace.
      Sve njene bluze i džemperi bili su ukrašeni motivima mačaka, čak je i na šolji za kafu imala mačku. I stalno joj se divila i nama pokazivala, a svi su raznježeno komentarisali, pa i ja s njima...
      Vrh je bio kad je donijela zidni kalendar. Sa 12 mjeseci, a za svaki mjesec poziralo je dvadesetak mačaka. Gdje ja da naletim u momentu kad ga je listala... o, jednu po jednu mi je pokazala, sve! I za svaku, kad mi pokaže, pogleda u mene očekujući da s oduševljenjem prokomentarišem. Tad sam se preznojavala k`o nikad :)

      Izbriši
  3. Jel` to pun pansion? hahaha
    Ja sam bila vidno iznenađena macama i ćukama u Njemačkoj.
    Mačke na uzicama... ćuke obučene, tad je in bio karirani štof. Pa i kačkete imaju!
    A ovdje nema toga. Sloboda lutalica. Nekad mi ih bude i žao. A nekad vidim da im je stvarno lijepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, 9 Eur pro Tag, i ja pozelim onda biti jedna mala maca, posebno kada krenem na daleki put, al' nema kuknjave.

      Dragana

      Izbriši