11. lip 2012.

Lindenstraße ;)


Broj komentara: 9:

  1. Sinoć smo malo prošetali kroz Stari grad.
    Nemamo mi Ulicu lipa, ali ovdje lipe mirišu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjerujem ti da je Stari grad, ali dje?

    Ovdje lipe ne mirisu kao kod nas, a ja vec decenijama nisam popila lipov caj. Cak sam i zaboravila zasto je dobar.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čaj od lipe je dobar za snižavanje temperature, ako popiješ vruć od njega se preznojiš i riješiš se prehlade :)
      A ovuda smo se vraćale iz Medicinske, baš u ovom pravcu, lijevo se vidi Auto moto društvo, pa onda prvo skretanje lijevo je ulica u kojoj je Dom penzionera i O.Š. "N. heroji".

      Izbriši
    2. Ne mogu da se sjetim dijela ulice kojom sam tabanala cetiri godine :(. Bas steta, ali ipak lijepa fotka, slazem se sa Sanjom. Ponekad me bas sramota da se skoro vise nicega ne sjecam, ali je za to krivo vrijeme, ostarilo se :(. Toliko sam sredina u zivotu promjenila, pa vrlo cesto pomjesam ulice, parkove, trgove, ali osjecaje nikada :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  3. slika je bas dobra. svidjaju mi se zrake sunca koje naglasavaju perspektivu.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, s te strane je sunce prolazilo kroz krošnje, a na drugoj strani bila je duga :)
      A i jeste dan bio..., čas sunce, čas kiša.

      Izbriši
  4. Unter den Linden, location: Berlin. Sada S. tamo seta i moguce da pijucka prvi jutarnji cappucinno u Starbucksu kod Brandenburger Tor.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma jok, stigla bez cappucina kuci, bilo samo radna posjeta Berlinu :))) Neko mora i pare da zaradi, nema samo lijep zivot, shopping i Starbucks :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Ma hajde, bice bolje. Oni iz posljednjeg reda se ne osjecaju prozvani, hahahaha, jerbo je sutri ponedeljak sto znaci da nam zivi, zivi rad...

      Dragana

      Izbriši