10. lip 2012.

Iz kafića, sinoć



Broj komentara: 8:

  1. Da EP u fudbalu ne ostane bez komentara, evo moj doprinos :)

    I, tako, kao i svakog dana Zoka i ja na kafi, svi gledaju utakmicu, sem mene. Ja skontam, da u takvom okruženju kafa i nije najidelnije piće, pa se odlučim za vino, ono moje-kupinovo, tj. Blackberry :)
    A kupinovo vino mi je "pun pogodak", pravo piće za mene. Sa svakim novim gutljajem sve raspoloženija hahaha, ali neće onaj marksizam iz mojih misli...
    Neki dan sam slušala kako Nele Karajlić priča o sličnim temama, i zaključujem da je u pravu. Kao što on reče- kapitalizam... sama riječ kaže šta mu je u osnovi-kapital, a socijalizam... takođe samo ime kaže sve. I sad kad ja razmislim kolika je razlika između nas koji smo odrasli u socijalizmu i ljudi koji su stasali u kapitalizmu. Velika je razlika.
    Danas, kad su nam dostupne društvene mreže, tj. socijalne mreže, mreže stvorene da bi se ljudi družili. Mi, iz ovih socijalističkih zemalja smo mnogo raspoloženiji za druženje. Pa i ovaj blog, ne vjerujem da bi postojao ovakav kakav jeste, da smo odrasli u kapitalizmu.
    I tako, o tome sam razmišljala, i popih ja vino, ne znam ni ko je pobijedio. Nije me ni zanimalo, jer nisam znala ni ko igra :)
    Ali, sa zadnjim gutljajem vina zaključih, da smo mi iz socijalističkih zemalja nekako saosjećajniji, "topliji", stvarno smo drugačiji.
    E, što ti je vino... hahaha ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Trebali bi na deklaraciji dopisati: podstiče razmišljanja o marksizmu hahaha

    Popila sam 0,2l, šta bi bilo da sam popila više ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Još bih i utakmicu odgledala!

    A, ne, to ne bih mogla :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Majo, kao prvo zavidim ti na ovom dijelu recenice "kao i svakog dana Zoka i ja na kafi" :))), jer da bih ja sa ovim mojim djuvegijom stigla do kahfe moram prvo da sa njim utanacim termin. Najbolje par nedelja ranije sa njegovom ljubaznom opaskom da se termin zbog novonastale i aktuelne situacije ipak moze pomjeriti :(.

    Sto se tice teme komunizam, socijalizam, etc...ne mogu da vjerujem da te ta tema jos drzi pod svoje...Kad se ja primaknem flajki obicno mi na pamet padaju druge teme :))), ali je to vjerovatno posljedica pogresnog voca. Zato , draga Majo, mijenjaj borovnice za grozdje, pa ce sve biti o.k.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu borovnice, kupine su hahaha

      Ma ne drži mene ta tema, samo mi je stvarno to palo na pamet, a i one ovacije navijača, kad neko da go, tako neki štimung bio, u najmanju ruku revolucionaran hahaha, ma nisu utakmice za mene, trebam piti kafu u normalno vrijeme :)

      A buni se i ovaj moj, sve ti je to isto. Ja kažem: "Hajmo na kafu." A on pita: "A jel` baš moramo?" "Moramo." I tako mi svaki dan. Evo već 20 godina.
      A joj :)

      Izbriši
    2. Majo, dobra ti je tema.

      Jeste, da ja ne volim da mnogo razmisljam na tu temu, jer se kod mene zavrsi "komunisticki" haha: "Eh, da hoce propast ovaj kapitalizam, pa makar citav svijet propao. Nek vide da nije sve kako su oni to 'lijepo' smislili, haha.."

      Ma, nepravda, pa to ti je :)))

      Nego, svaka vam cast za kafu, ali 20 godina, ehej :)))

      Jel' da, kad stavis u cifre i brojeve izgleda bas dugo, hihi :))

      Poz, Boba

      Izbriši
    3. Samo da dodam, da po brojevima, brojimo isto, haha..Da ne bude zabune oko komentara i brojanja, hehe:)

      B.

      Izbriši
    4. Ma kako nam to vrijeme proleti, moja Bobo :)
      Eeej, kad se sjetim, kad sam bila mlađa... hahaha

      Izbriši