6. lip 2012.

Ispred hotela


Broj komentara: 14:

  1. E, ovuda još niste prošli.
    Lijep trotoar, cvijeće, trava i topao ljetni dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos samo treba docekati da se i prosetamo, jel' da?

      boba

      Izbriši
    2. Svi ćemo zajedno u šetnju, pa na kafu :)))

      Izbriši
  2. wow, bas je super. ima li hotel dovoljno gostiju?
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ne znam, Sanja, ali u bašti hotela uvijek sjede gosti, lijepa je bašta, sad je natkrivena i suncobranima, pa je fina hladovina.

      Izbriši
  3. Nemam nikakvu emocionalnu vezu za novonastali hotel, jer ne mogu da hvalim kuhinju ili uslugu. Ali ko zna, jednom cu N. pokazati mamin rodni grad, pa cemo mozda tu na konak :))).

    Jedina misao mi je za sada i dok posmatram ovu fotku - Svjetski, a nase.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mogu kafu da pohvalim. I Pepsi :)
      Ono što imaju iz programa Sarajevske pivare im je odlično :)
      A ti možeš i kod nas da prenoćiš :)

      Izbriši
    2. Jos samo da privezem opanke, pa krecem na put :)))

      Mislis, kahfu? Ma mi cemo zaredati po programu Sarajevske pivare, pa neka nas onda nose kod tebe na spavanje :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  4. Eeeeeeeeeeee u moje vrijeme smo se obavezno nalazili u Hotelu, pa pici dalje po ostalim kaficima,tada i nije bilo puno kafica, ali Hotel nam je ipak bio najdrazi...Pogadjate li koje bi to vrijeme moglo biti...:)))))

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako je Majo, vise prije i malo poslije, uglavnom nesto tako...Poslije sam cula da se prestao posjecivati Hotel i da se raja preusmjeila iskljucivo na kafice kojih je bilo sve vise, a ja vec bila duboko u bracnim vodama...:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. .....zaboravila sam se potpisati...:)

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se sjećam da su se prvi kafići počeli otvarati tih godina :)
      A hotel... sjećam se ljetnih šetnji kroz park i muzike iz bašte hotela.

      Izbriši