29. lip 2012.

I ovo su divni ljudi kod kojih rado kupujem




Broj komentara: 15:

  1. Gledajuci ovaj kupus opet se sjetih nasih pazitelja iz djetinjstva. Jednom nedeljno je za rucak bio grah sa suvim mesom i kupus salata. Ih, milina :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. I jos nesto. Divim se spremnosti svih tih ljudi koji staju, bez ikakvih predrasuda i misli, pred tvoju kameru. Nije svuda tako :(((

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas tako :)

      B.

      Izbriši
    2. S ovima sam se već upoznala, pa nema problema, oni rado poziraju :)
      Ali bilo je situacija gdje sam se pravdala, pa čak i brisala slike.
      To mi se u Konzumu desilo. Slikala sam onaj ulaz u Beogradsku robnu kuću, onaj prostor u prizemlju odakle se stepenicama penje na sprat.
      I prišao mi je momak iz obezbjeđenja, rekao da je slikanje zabranjeno, tražio mi ličnu kartu i htio me odvesti poslovođi. Nisam ja htjela, a ni ličnu nisam imala, pa mi je najjednostavnije bilo da izbrišem slike. Pred njim.
      Malo neprijatna situacija, jednostavnije bu bilo da su staviti znak, naljepnicu da je slikanje zabranjeno.
      Mada ja ne vidim razlog zašto se ne bi smjelo slikati.

      Izbriši
    3. Moja Majo, nije lako reporterima (a jos teze paparacijima), haha..

      Salu na stranu, bas bez veze situacija.

      B.

      Izbriši
  3. I teta Ruzica (Lerina mama) na srednjoj slici ;)
    Poslacu mu na FB, da je vidi i u Americi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam gledala, da slucajno nije ko meni poznat..

      Nazalost, nikog ne prepoznah.

      Mure, ti si bio srecniji :)

      Bozana

      Izbriši
    2. Mure, ako je moj skolski, Zeljko Lazic Lero, pozdravi ga, jer mislim da sam i ja poslije sigurno vise od 25 godina prepoznala njegovu mamu. Dobro se drzi :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    3. Pozdrav proslijedjen za Leru ;)

      Izbriši
  4. Ja, kao i Boba, nikoga ne znam na slikama. Samo prodavače.

    OdgovoriIzbriši
  5. Za Svjetlanu:

    http://img687.imageshack.us/img687/3554/leroa.jpg

    OdgovoriIzbriši
  6. Dragi Mure, presitno da procitam. Sve pokusala, ne mogu da vidim vecu fotku. Predpostavljam sa FB, a posto ja tamo nisam i nikada necu, molim te kopiraj mi i posalji preko emaila.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma nemoguce da je presitno (to je format sa FB). Moras moci procitati, e jedino ako si mislila na Lerinu sliku, onda da siknem foto na mail?

    OdgovoriIzbriši
  8. Sikni, molim te, sve je presitno. Nije do dioptrije, bila skoro kod ocnog, sve ok, ostala stara dioptrija.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši