16. lip 2012.

Sanja: Drugi Način Piši mi

4 komentara:

  1. Bravo, Sanja, ti sigurno znas kako se ova pjesma svirala svuda u Doboju, mislim da sam i tebe jednom slusala kada si svirala :). A sviralo se vrlo cesto i lijepo :)))

    Ja ne znam da li i danas omladina slusa akusticnu gitaru i da li se tajno zaljubljeno pogledavaju, ali znam da je to bilo lijepo i neponovljivo u nekadasnjem Doboju. I na razlicitim mjestima u gradu (kod PB, u sklonistu, na stepenicama,na Goranskom,...), pogotovo u ovo doba godine, u svako doba nocu sve dok ne izleti neki komsija "zaduzen" za odrzavanje mira i reda :))) i rastjera omladinu. Neke se stvari dese samo jednom i nestanu zauvijek...

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ispred moje zgrade, na onim stepenicama se često čula gitara, ja se sjećam kako je Sanja lijepo svirala, ali i Žare, Ulje, Semir, čini mi se da je bio i Čarli... i mnogi drugi, s prvim proljećnim večerima neko bi donio gitaru i društvo se skupljalo...
    Do kasno u noć se čula pjesma, ali tiho.
    Krivo je more, Deni, Leptir, ova pjesma... i još mnogo, mnogo lijepih pjesama... lijepa sjećanja...
    Nema toga više u Doboju.
    Ponekad, najčešće pred kraj školske godine u parku se skupi društvo uz gitaru.
    Ali, nije to to :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod moje zgrade prve je pjesme odsvirao na aksticnoj gitari moj komsija Hari. Koliko smo samo veceri sjedili pred Mobilijom, slusali Harija, pjevali i jeli ukradene, zelene jabuke od Berke :)))

    Ponekad uhvatim sebe da mi je bas zao da N. to nikada nece dozivjeti i da ce joj citav zivot nesto faliti..

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I "A gde je Natasa, muci me to..."

      Dragana

      Izbriši