24. lip 2012.

Do pijace, u 7:30




Broj komentara: 20:

  1. Ovo je bilo u petak.
    Na prvoj slici vide se prskalice, zalijevanje pokošene trave i ostalog zelenila u parku.
    Pa onda na sljedeće dvije slike, jedni žure s pijace, drugi na pijacu, ili odmaraju na klupama u parku, dok nije ugrijalo.
    I vidi se kamiončić, radnici u rano jutro prazne korpe za smeće u parku.
    Lijepe slike grada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je samo nebo plavo, milina pogledati :)))

    Mi danima gledamo samo sivilo, ubi nas kisa i ne mozemo da vjerujemo da je tako toplo. Ove godine jos nisam obukla kratke rukave, a kad bolje promislim obucem ih samo one tri, dugo cekane nedelje na moru.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma jel` moguće?! Ovdje je dugo već veoma toplo. Danas ima malo, ali sasvim malo nekog vjetrića, pa je podnošljivije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jos je i gore nego sto se moze zamisliti :(

    Uvijek je to tako, da nema duzih dana ne bismo ni znali da je ljeto. Ponekad nam se zalomi neka dobra godina, pa nedelju dana imamo u komadu sunce. Jedino je lijepo da se do 22.30 h sve vidi. Skoro da ima samo dva godisnja doba, zima i manje zima. Nije ni cudo da su oko mene mnogi pesimisti i lose raspolozeni ljudi. Jos malo pa cu pomisliti da sam u Engleskoj, a bas je slicno. Cudo je to, ali cim mi predjemo Alpe, zivnem i ja i nekako se osjecam bas na svome terenu :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Cu ti kupim ondaK onaj kisobran, al' ne onaj I love London koji se raspao u prvih pola sata. Samo konverzirate o vremenu kao da ste na Ostrvu, hahahahaha

    To ne da je tako, cak i kada se ceka bus, pridje neko i prvo pocne o vremenu, kako sam u tim trenucima prizeljkivala da neko bar prvo upita koliko je sati, za promjenu. Sve dok nisam naletjela na lika koji je imao bedz Free Palestina na reveru i poceo da prica o nekim normalnim stvarima. Naravno, bio je Irish, ne British, hahahahaha

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Inace zaboravih na uobicajeni pozdrav. Dze si, tetka? Sigurno zuri da pocne vrijedno da sprema rucak.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  7. jel ove slike vaze i za ponedjeljak? pretpostavljam da ces opet na pijacu :) eh da znas kako bi mi ovdje dobrodosla jedna takva pijaca. nije da ih ovdje nema (uglavnom preko ljeta u gradskim parkovima), ali ne mozes naci sve sto ima na nasim pijacama. pozz svim blogerima i blogerinama :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  8. Napokon nam proradio MiVioni :)))

    POzdrav od mene, iz hladnog Melburna. Svjetlana, bez brige i kod nas je vrijeme - depresija. Doduse, sutra suncano, jutarnja, min. temperatura 4, pa sledeci dan, min. 2C. Brrr.. Doduse u toku dana 13/14C.

    Kad dodje zima, ovamo se svi ulete u Engleski sablon, svaka prica zapocinje o vremenu..Meni je to nekad bas bilo bez veze, a sad pocnem prva, haha.. Valjda volim da se zalim ?!

    Majo, sta si kupila na pijaci?

    POZ, Boba

    OdgovoriIzbriši
  9. Na pijaci svega ima, ja sam kupila: maline, borovnice i jagode. I povrće sam kupila, za supu.
    Paradajz i krastavce, za salatu.
    Biće slike :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vjerujem da ima svega, samo nema nas :(

    Sta bih ja dala za taj tvoj pazar, nego ovako ostaje mi da biram izmedju sjajnih, vjestackih i neukusnih vocki i povrcki iz Holandije, Spanije ili Italije.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cuti, Svjetlana, bolje nego iz Amerike, sto nama uvaljuju.

      Ovamo stize genetski modifikovano americko, da ne kazem sr... i uvijek je jeftinije od ovdasnjih, domacih proizvoda.
      (( Valjda mi Sanja nece zamjertii, haha..))

      Halo, Sanja, sta ti kazes? Imam osjecaj da je kod vas jos teze po tom pitanju... A mozda je bolje, ko ce ga znati?!

      Uostalom, ko bi im vjerovao.. Sad su odjednom, u prodavnicama, sve organic proizvodi, sva jaja i kokosi - freerange.
      Malo sutra. Odjednom ih pustili da trce na sve strane, haha..

      Umjesto one "To je nama nasa borba dala", sad je: "To je nama, nasa globalizajica dala"..

      Boba..

      Eh, sto nevolem, kad pocnem sa politikom...hihi..

      Izbriši
    2. Sta mi je, ili pomjesam ili pogubim slova (globalizacija).. Nema, vrijeme je da se iskljucim..

      POZ. B.

      Izbriši
  11. A sve kao bioloski ispravno.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kao takvo opali po dzepu. Odem ja na pijac u subotu po salatu na Karlsplatzu, racun je bio 5 EUR za 250g.

      Dragana

      Izbriši
  12. A joj, pa kakva je to salata?

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovdje su cijene "pristojne", ali sve je to isto, jer su i mjesečna primanja niža.
    Samo, što Svjetlana kaže, u svakom slučaju je bolje kupovati voće i povrće koje nije tretirano hemikalijama. Mada je to i ovdje rijetkost naći.
    Ali, razlika se vidi. Imaju i ovdje sitne šumske borovnice i krupne (domaće) borovnice.
    Ja samo sitne kupujem. One nisu ničim tretirane.
    I uvijek se obradujem kad nađem crva, i u trešnjama i u jabukama. To voće je sigurno prirodno sazrelo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo je moja omiljena tema: vocke i povrcke (posveceno Muretu :)))

    Bezbroj primjera o ljepoti ukusa naseg voca i povrca vise su me puta, valjda vodjenu nostalgijom i zeljom da okusim dobro poznate stvari, doveli u veliko razocarenje. Krenem ja tako da napravim punjene paprike i sve po maminom receptu, cak sam i vegetu bila donijela iz bivsih, nasih zemalja (mada ima i ovdje u Metrou da se kupi), sve lijepo i sa puno entuzijazma pripremila i sacekala da bude gotovo. Na stolu pravo razocarenje. Punjenje se skuhalo, ali paprike tvrde i hrskave bas onako kao da su sada iz stalaze u radnji :(.

    Ili drugi primjer: N. me danima ganjala da joj napravim zelene loptice (grasak) bas onako kao njen deda u Bgd-u. Mama sva sretna odluci da ponovi dedin uspjeh, kad N. nece ni da okusi i kaze da to nisu one loptice koje je jela kod dede.

    Naravoucenije: jedi samo ono voce i povrce tamo gdje si se rodio!

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  15. Bobo, ništa ne brini za slova, to nam se svima dešava :)
    Vidi ti kako Svjetlani neće paprike da uspiju... ;)
    Šalim se, to ti je do paprika, Svjetlana, to su oni plastifikaneri, lijepe, izglancane... ali ti si ih dobro skuhala :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Mure je izgubio prijatelja..., pročitala sam na FB, a vjerujem da će se javiti kad bude mogao.
    Žao mi je mnogo, jer je dečko bio mlad, tuga prevelika i za porodicu i za prijatelje...
    Mure, najiskrenije saučešće.

    OdgovoriIzbriši
  17. Tesko je to kad ljudi odlaze, a pogotovo mladi.

    Mure, zadrzi ga u lijepim uspomenama, laka mu zemlja.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši