7. lip 2012.

"Borovo" opet u Doboju




Broj komentara: 7:

  1. Nakon 20 godina prodavnica obuće "Borovo" ponovo u Doboju. Nije u istom poslovnom prostoru, ali nema veze.
    Meni su drage te prodavnice koje su prije rata bile u Doboju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos samo da se i mi vratimo :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. S., i ja sam prvo pomislila na to - kada ce oni koji su otisli da se vrate svojoj kuci?

      Dragana

      Izbriši
    3. D., nazalost kao u onoj Dzonijevoj, mnogi samo u kovcegu :(

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. A joj, nemoj tako da razmišljaš.

      Izbriši
  2. Mislim da se NIKAD mnogi nece vratiti...Proslo je ipak dugo vremena....Sve se promijenilo, a mi ostarili...Kada bi se vratio onaj predratni zivot pa mi "samo" nastavili tamo gdje smo stali, e, to bi vec bilo nesto, a ovako...hmmm...skepticna sam....
    Borovo je imao dobru i lijepu obucu, imala sam prije rata par dobrih komada, ono bas dobrih....A prva asocijacija na Borovo mi je plavokosa Mina, prijeratna trgovkinja u Borovu...:)))
    Pozdrav Mini, ma gdje bila!:)

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se sjećam Mine :)
      A i cipela koje sam kupila u Borovu, i pape sam tamo kupila, nekad davno. A jesu bile lijepe :)

      Izbriši