17. lip 2012.


21 komentar:

  1. Izvini, Majo, a gdje je MALI MRAV?

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ja mrzim narodnjake, ali mozemo da se dohvatimo te teme.

      "Moj" apsolutni hit je Mile Kitic u koznjaku sa crnim suncanim cvikama kada zapjeva:

      "Jaciiiii smo od sudbineeeeee,
      nama niko nista ne moze..."

      Mislim da Miletu tada niko nije ni do koljena, hahaha

      Dragana

      Izbriši
    2. Potpuno sam polupala loncice, jer tu "kompoziciju" izvodi Mitar Miric. Majo, imala si pravo.

      U filmu "Karaula" se vojaci u JNA otkidaju uz "Put putuje moj jaran" kod Crnog pastuva u nekoj zabiti na makedonskoj grani. Najbolji je beogradski lik koji zdere spagete kao divljak i onako kao "prava" Bgd sminka potpuno gubi sve inhibicije i ode u neku drugu dimenziju s Halidom i alkoholom.

      Uvijek sam se pitala zbog cega su nase proslave sa bilo kojim povodom toliko ekstremne u pretjerivanju sa svakim vidom hedonizma.

      "Behind the lady who dances and the man who madly drinks,
      Under the look of fatigue, the attack of migraine and the sigh
      There is always another story, there is more than meets the eye.”
      ― W.H. Auden

      Taj film reflektuje atmosferu u sumrak pred raspad SFRJ i mozda je jedan od najboljih u post Yu kinematografiji.

      A bosanski milieu iz filmova "Sest dana juna" (S.,Krstic N. igra glavnu rolu) i "Kuduz" je neprevazidjen, samo fali negdje iz prikrajka cika Ivo Andric da doda jos koju pametnu na tu temu.

      Dragana

      Izbriši
    3. Re: youtube video - Sest dana Vis Idoli i Jahija Gracanlic (Svemirski Bosanac).
      P.S. jedini "narodnjak" koji je uglazbio Vlada Divljan.

      "Video sam postavio jer film a narocito ovu pesmu smatram za raritet,tekst i muzika VIS Idoli a pesmu peva Jahija Gracanlic
      (kafansko-srceparajuci narodnjak uradjen od benda od koga se to ni u snu ne bi nadali)
      Sam film je po meni smeo pokusaj Dinka Tucakovica da jednu ruralnu sredinu u Bosni oplemeni time sto ce infiltrirati
      segment urbanog Beograda(a tada je Beograd to zaista i bio). Taj segment jesu VIS Idoli,u ovom slucaju bez Srdjana Sapera koji je i sam
      studirao reziju,no dobro briljirao je Nebojsa Krstic uprkos neuspelom pokusaju da iz svog izgovora izbaci beogradsko "jeeee" a nadomesti ga bosanskim "dje's ba" No kako god bilo VIS Idoli i ovaj film su obelezili moje detinjstvo,zao mi je sto kao segment neceg urbanog i avangardnog nisu imali vise uticaja na muziku i kulturu izvan Beograda,da jesu ko zna mozda bi i Bosna prosla drugacije."

      Od lika sa youtube posudjeno.

      Dragana

      Izbriši
    4. Ima svakakvih narodnjaka :) Danas sam malo prelistala na Google najsmješnije tekstove pjesama, ajoj :))))

      Izbriši
    5. Mislis SVAKOJAKIH? hahahahaha

      Jedini car medju narodnjacima je Toma Zdravkovic, jer on nije fake, taj covjek je sve otpjevao iz duse.

      Mislim, one tamo neke Jelene Karleuse i Seke, to je kao danas neka pjesma, hahahahaha Samo da se mazne kinta i zivi u vili sa zavrsenom osnovnom skolom...

      Dragana

      Izbriši
    6. Eh, to, svakojakih hahaha
      Tebi se sviđa Toma. Meni Halid hahaha
      Hej, Dragana, bolje da stanemo ovdje, kako smo krenule, mic po mic... i postaćmo obožavateljice, tako ti to ide hahaha

      Hajd` još naj stih, narodnjaka naravno :)

      Meni najbolji:

      "Što na kafu zoveš mene,
      kada nemaš samljevene!"
      hahahaha

      Izbriši
    7. I ja mislim da bi bilo najbolje da prestanete,jer bi vas experti mogli itekako presisati :))).

      :) Svjetlana

      Izbriši
    8. Ipak da kazem jos moju zavrsnu.

      Ako je vec na mene palo da kazem sta je po meni the best ever narodnjacki text, ondaK Achtung, to je saga o cowboyskim snovima Salke Dinamitasa koje je uglazbio Nervozni postar.

      "Jos sam tad bio decko mlad
      pamtim sve i sad
      u skoli ovce prodao bih sve
      za kaubojske filmove

      Ref.
      Joe Dinamitas, idol mi je bio
      olos mlatio, pravde dijelio
      a mene u selu mlatili su svi
      moj pijani babo, ponajvise ti

      Zarko sam zeleo da budem kao Joe
      al' nisam stvoren ja za to
      a kauboji danas dobro prolaze
      lakse bi mi bilo sve

      Ref.

      Zakleo sam se u bioskopu bas
      kad porastem bicu Salko Dinamitas"

      Premda moram priznati da me taj Joe vise asocira na onog iz Ramones ili pak onog iz Clash.

      Kako sam samo obozavala taj Clash kada sam bila klinka, ne da su dobro prasili na svirkama, nego su bili odlicno namontirani (izbjegavam onu odvratnu rijec styling koja izlazi iz usta turbofolk "diva") i nisu bas bili na per tu s kraljicom El'zabetom, hahahaha

      Bili su bas mrak!

      Dragana

      Izbriši
    9. Ali ima i zabavnih pjesama sa smiješnim tekstom, nisu to samo narodne.
      Kod nas je jako vruće.
      Izlazimo iz stana samo rano ujutro i naveče.
      Neki dan je u Banja Luci bilo 45 stepeni C, a u Mostaru 50!
      Ni Doboj ne zaostaje, a i na moru kažu da je pretoplo.
      Mi svi funkcionišemo napola.
      I novo otkriće, za večernje sate, irska kafa, hladna, fantastična, ona najbolje prija na ovim vrućinama.
      Prvu sam popila sa Snježom Mandić :) Snježo, ako pročitaš ovo, samo to naručujem: Nescafe Irish :)

      Izbriši
    10. Irska kafa odlična, probajte obavezno :)))

      Izbriši
  2. Ja ne znam nijednu narodnu pjesmu.
    Novokomponovane ne volim, a nisu mi bliske ni one prave narodne pjesme, koje imaju svoj kvalitet.
    Nije to za mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni za mene, ali se volim nasaliti na tu temu.

      Dragana

      Izbriši
    2. Mi smo žrtve turbofolka. I pitam se koliko neukusa može čovjek podnijeti? Moje su se granice strpljenja iscrpile, pa sam možda grubo odreagovala. Izvini, nisi ti kriva.

      Izbriši
    3. Ma vi ste obe prave gradske cure i nema mjesta za narodnjake. Turbofolk je popratna drustvena pojava nastala u prokletim 90.-tim i tu nema pomoci. Jedino zacepis usi i grmis dalje. Zato, mile moje, nama ostaju prelijepe 80.-te.

      Hajde sad, molim te, Majo, okaci nam jednu od Bajage i Bebi Dol "Bademi i so" koja, iako puno kasnije nastala, podsjeca na nase 80.-te :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. Sto se mene tice, dok brisem prasinu slusam Annu Oxa koja je za mene bila i ostala kraljica San Rema. "Senza di me" je moj hit dana.

      Dragana

      Izbriši
    5. Autor je uklonio komentar.

      Izbriši
    6. Svjetlana, evo sad mi nešto blokira YT, ne mogu da prebacim pjesmu, izgleda je slaba konekcija.

      Izbriši
    7. Desava se to, Majo, desava.
      Niko nije savrsen, osim nas :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    8. Ma kakvo savršenstvo... daleko je to od nas.
      Ja mislim da je najbolja zlatna sredina, tj. polusavršenost.

      Izbriši