7. svi 2012.

Via Montenapoleone







Sada smo vec u zoni visokog rizika - shopping, shopping, konkretno u Via Montenapoleone. Tu sam vidjela sta znaci patnja. Jedna zena je ucinila herojski podvig, obzirom da je imala cipele sa potpeticama ca 12 cm (bile su svjetlozelene) na vrucini (jos gore) i jedva se kretala ulicom, pri cemu se pridrzavala za semafor, automobile i zidove. Omg, pa takve stvari se nose samo na red carpet.

U ove fotke je "zalutala" i jedna sa krova zgrade u kojoj je neko na krovu stvorio malu oazu mira sa prelijepim drvetom sa crvenim liscem. Nice.

Broj komentara: 26:

  1. Divan je ovaj balkon na drugoj slici, jao, moj san snova :) E, to je za mene :))))

    Što se tiče štikli, kod mene bi one pale, onako herojski, za slobodu :) Njih bi ja fino u ruci nosila, nek` se vidi da ih imam hahaha, a Maja bi bosa prošetala. Tako sam se vratila s maturske večeri, u jutarnjim satima, nakon proplesane noći, iz hotela Bosna. U Celjskoj sam ih skinula, nisam više mogla :)
    A nakit... isto kao i štikle. Ne znam da ga nosim, mislim da se čovjek mora roditi da zna da uživa u njemu. Detalji su presudni u tome da mi se nešto dopadne, to su tako mali, minijaturni detalji u kojima ja vidim sebe, ili nešto što je meni drago, pa onda i uživam kad znam da je "dio mene" i da je blizu mene.
    Interesantno, ali svrstavam bižuteriju i zlato "u isti koš". Nije za pohvaliti, ali tako je ;)
    Tj. takva sam.

    Ali je ova uličica preslatka, divna kuća, divan balkon, trotoar... sve mi se sviđa na drugoj slici :) Čak i doba dana kad si slikala :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi, Majo, taj gorI balkon kad si vec tako zapela, a meni dolI radnja Alberte Ferretti, moRe ovakav deal?

      Odemo jednom Fernandez i ja u Selfridges i vidimo crnu suknju od svile koja je izgledala kao draperija. Okrenem etiketu, a ono stoji 499GBP, to je tada, dragi moji, bilo citavih 750 EUR. Superiska, posebno za nas, obicne smrtnike. E, moja Alberta, al' si ga precerela. Al' na ovom mjestu moram najboljem frendu odati priznanje - on je jedini muskarac na svijetu koga ne smaraju moji odlasci u shopping.

      Dragana

      Izbriši
    2. High heels i nakit.

      High heels ne idu bez gentlemana koji ce da te pokupi i odveze kuci, pa cak i da te ponese ako tako nalaze situacija...

      Prema nakitu sam nekako neodredjena. Sve sto se meni dopada nije bas jeftino, ali ga rijetko kupujem. Moja strast su narukvice. Prsten samo ako je jedan. Dobra bizuterija kao npr. jedna moja ogrlica iz Londona je ponekad zlata vrijedna, da tako kazem.

      Vidjela sam prekrasno naliv pero u Milanu - bijelo sa srebrenim detaljima, izgledalo je mrak! Od Mont blanc, klasika.

      Dragana

      Izbriši
  2. Još malo o nakitu :)
    Lijepo mi je vidjeti žene koje znaju da nose nakit. Njima je nakit baš ukras, nešto što još više ističe njihovu ljepotu i gracioznost ili ličnost.
    Sad razmišljam, pa nakit vjerovatno mnogo govori o osobi koja ga nosi.
    A joj, pa gdje ja spadam?... Ono što imam vežem za neka životna doba, tj. uspomene.
    Ali imam par meni mnogo dragih zlatnih ukrasa.
    Jedan lijep prsten, jednu lijepu narukvicu i jedan medaljon.
    Ali to je ono baš, baš lijepo :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. A kako su neobični nosači suncobrana na ovoj zadnjoj slici.
    Ne idu kroz sredinu, već sa strane.
    Lijepo mjesto za kafu :)

    A simpatična hladovina na predzadnjoj slici.
    dal` imaju komaraca? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se bas dopada ova skupina slika.

      Nema, Dragana se bas potrudila, vidi se da je mislila na nas :)

      POZ, Boba

      Izbriši
    2. Bobo, kako si samo znala! Spremam se na put, a S. me podsjetila da ne zaboravim kameru ni slucajno, da imam sta da stancam za blog. ;)))

      Dragana

      Izbriši
    3. Majo, u pozadini je Missonijeva radnja, on je inace nase gore list - rodjen u Dubrovniku. Obozavam Dubrovnik, u njemu su ponikle takve face poput Missonija i Pogorelica.

      Dragana

      Izbriši
    4. Joj, Majo, znas me k'o Banovac!

      Pa, covjece, kako si samo znala da sam sa svog putovanja donijela ubicu komaraca - u fazonu "al' je lijep ovaj svijet, onde potok, ovde cvijet; tamo njiva, ovde sad, eno sunce, evo hlad!" Izgleda genijalno - ruzicasti cvjetic ubica komaraca. Samo nisam bas sigurna da ih nesto ovde ima, ali nema veze, to spada u home dekor.

      I nisam vise nista donijela, pomislicete da sam slepala prikolicom,hahahaha, a ja skromna - sve je stalo u rucni prtljag.

      Napravila sam fatalnu gresku - ponesem rucni, sto znaci nema maslinovog ulja, nema pesta, nema tecnih stvari, zato sam se preorjentisala na predmete u cvrstoj formi.

      Dragana

      Izbriši
    5. Poslaću ti ja komarca :)
      Pa ćemo da probamo cvjetak :)
      Samo ti njega zalijevaj i njeguj :)

      Izbriši
  4. evo, ja cu ovdje nastaviti o petri da se ne ganjamo i ne trazimo po blogu. (mislim da je lakse ovako, valjda cemo se snaci sta je odgovor na koji post i od kojeg dana).
    jesmo li mi ucili u skoli o petri? ja se ne sjecam da jesmo, a mozda sam izostala s tog casa. meni je to jako zanimljivo, ali bih bila u strahu, jer sam zensko, posjetiti Otu lokaciju. zato sam se orijentisala na google putovanje do tamo. poodavno sam citala da su cak pronasli i vodovodne cijevi, pravljene od neke vrste cementa, koje su iste kao ove danas: uklapaju se jedna u drugu. ljudi su vec tada imali kupatila sa toplom vodom (doduse i stari grci su), ali svejedno.... kod nas neka sela i dan danas koriste poljski wc i griju vodu na sporetu. mora da smo se mi preracunali na kalendaru, pa pozurili koju hiljadu godina.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, ja se ne sjećam da smo učili.

      Čitam na internetu, UNESCO je proglasio jednom od najdragocenijih baština kulturnog nasljeđa čovječanstva.

      I evo jedan prelijep opis:
      "grad crven kao ruža, star skoro kao što je staro i vrijeme"

      Izbriši
    2. Znam ja sebe, mozda se samo jednom javim s fotkama s te lokacije.

      Mogli bi ondaK da zapjevamo onu stvar od moje imenjakinje Bebi Dol:

      "Seikov sin,to znam,opet vara me sad
      U satoru svom on je sa njom, kad zvezde dadose znak
      O,Rudi,zar si samo ti kog sanjam ja?
      I samo san mi snage da?
      Samo ti kog sanjam ja i samo taj san mi snage da
      Rudi,zasto se javljas,o,Rudi,samo dok sanjam
      Tad kazes mi,bebi,ne budi luda
      Idi i spavaj,sad cuvam te ja
      O,Rudi,moj Rudi kog znam..."

      Kakav je samo frajer bio taj Rudolf Valentino. Moracu da obradim tu temu, sada bas i nemam vremena, idem da se vidim sa S. na kafi.

      I'll be back. Sure.

      Dragana

      Izbriši
  5. Eh, Sanja, da su samo sela, nego i gradovi. Mislim, kakav flash kada pomislim na "cucavac", ko li ga samo izmisli?!

    Koliko je sve sto se desilo na nasim prostorima besmisleno, slijedi primjer. Sretnem jednom jednu djevojku iz B.Luke koja mi kaze da kod kuce ima grijanje na drva i mobilni telefon, a s nasih prostora je potekao covjek koji je covjecanstvu omogucio put iz mraka.

    Nazalost, umro je u jednom NY hotelu 1943. potpuno sam. Sada se svi nadmecu ciji je vise, a zivio je od novcane pomoci nekadasnje Kraljevine SHS. Kada je umro, njegove patente su pokupile barabe koje i danas zive od toga na visokoj nozi. Otimacina.

    I opet se vracamo na nepravdu i Sokrata, a to je stiglo ne samo Teslu, nego i Giordana Bruna, Mozarta, Beethovena, Van Gogha, Sempera, Chopina i da ne nabrajam dalje, kao i one koji su digli svoj glas protiv toga poput MLK, JFK, Johna Lennona. Na kraju dobiju spomenik, muzej ili se po njima nazove neki aerodrom ili ulica.

    Zato nije Sokrata ubio onaj otrov koji je sam ispio nego nepravda.

    "Lijek od bola trazim od filozofije." Ciceron

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma nepravda je konstantna od pamtivjeka, na sreću vremenom su ljudi oguglali i naučili da nepravda može i mora da se podnese.
    Nema čovjeka na zemaljskoj kugli koji je nije osjetio.

    OdgovoriIzbriši
  7. nepravda nam je svakodnevnica. kad nas, ponekad, strefi kakva pravda, mi pomislimo da smo taj puta imali srece.
    jadni sokrat, postenjacina do daske, valjda je htio svojim primjerima da nauci druge postenju i pravednosti..... na zalost, to se ne uci. rodis se posten ili manje posten.:)
    sokrata su barem priznali kao velikog filozofa, a teslino ime prosto guse i ignorisu iz razlicitih razloga, pogotovo ovdje u usa. ni kod nas se nesto nisu ubili uceci nas o tesli, osim par generalnih informacija. ali.... imamo mi internet, pa se svasta moze saznati, osim sto vise ne znas sta je tacno a sta ne. strucnjaka na sve strane, a novinara da ne govorim.
    majo, moze li se ovdje napraviti jedna rubrika u kojoj mozemo skupljati greske savremenih internet-novinara, samozvanih i zvanicnih?????
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  8. Sanja, blog je "na šablonu", vidiš kako ide "u dužinu" :)
    Mislim da se ne može napraviti rubrika koja bi bila vidljiva.
    Ali možemo napraviti blog koji će se baviti tom tematikom.
    Vjerujem da bi bio posjećen, jer je problem itekako poznat javnosti.

    OdgovoriIzbriši
  9. to bi bas bilo super. a mogli bismo i na ovom blogu uvesti recimo sedmicne teme, koje moze predloziti bilo ko, pa cemo tako nauciti puno vise o nekim zanimljivim stvarima. naravno, draganina putovanja su jako zanimljiva i imala bi pravo prekinuti svaku temu. to nam je bonus :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  10. Može. Odlična ideja :)
    Hajde da se dogovorimo, prijedlozi za teme su dobrodošli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je i ovako bilo ok, ja sam uvijek mogla da kazem sta sam htjela, sto u pravom zivotu cesto nije dopusteno ili pozeljno, a i cesto smo "skakali" sa teme na temu :))). Kako je ko od nas zelio:)

      Ukoliko vecina zeli precizne teme, ja cu se svemu pridruziti, jer sam bezbroj puta rekla da cu se uvijek potruditi da podrzim Maju i njenu istrajnost, entuzijazam i pozitivne misli.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Meni ce to biti ne bas jednostavno, jer u okviru samo jedne teme se cesto prebacim na nesto sasvim novo, najvise volim slobodne teme.

      Sjecam se jedne vecere na kojoj se okupilo zanimljivo drustvo, nekada davno u UK moja prva landlady je zenila sina, na momacko vece su otisli sin&drustvo, a kod kuce ostala fantasticna cetvorka - ona, jedan stari advokat koji je bio nekada faca u jednoj kuci UK parlamenta (imao je jedno sto godina), jedan ciko koji je svirao orgulje u crkvi i ja.

      Orguljas je citavo vece, a ta je vecera trajala 4h i 20 minuta, mljeo bez prestanka i kako bi jednu temu priveo kraju, prije tacke bi skocio na novu. Znam samo da me je na kraju zabolio mozak od njega, a sjecam se da je za dessert bio bread summer pudding - jedina svijetla tacka tokom tog cjelovecernjeg smaranja.

      Dragana



      Samo moram zamijetiti da se slabo hvatate na art teme, al' kad je jelo u pitanju, onda prebacite normu kao Alija Sirotanovic.

      Izbriši
    3. Sta Oces, primitivni Balkanci :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  11. Ma možemo mi i o umjetnosti, ako hoćemo :)
    Sanja, imamo još sutra Italiju i onda moRe komfoRno tema.
    Nemojte nešto teško :)
    O čemu bismo mogli?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, pa zar samo jos sutra Italija? Ja sam mislila da cemo o njoj do Bozica :))).

      Genova jos nije stigla na tapet, a D. kaze da je tamo bilo jos bolje.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  12. Crna Majo, 'si zaboravila na Genovu? Ima tu jos mat'Rijala.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  13. Izvinjavam se, nisam znala...
    Orjentisala sam se po mailovima koje si mi poslala, a ima još jedan.
    Naravno, Genova je sljedeća :)

    OdgovoriIzbriši