8. svi 2012.

Via della Spiga






Via della Spiga je sastavni dio shopping quartier, tu svako ko nesto znaci u milanskim modnim krugovima ima svoju radnju. Dolce i Gabanna imaju kolekciju u kojoj dominira dezen "odje leopard".

Dopala mi se poprecna ulica sa prelijepim balkonima i morala sam je uvrstiti u ovu cjelinu.

Broj komentara: 11:

  1. Dragana, divne su ti slike :)
    Vi pišite, mene je prehlada dobro "uhvatila", čim mi bude bolje pridružiću vam se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti nama ozdravi :))), a mi cemo da gledamo ove lijepe fotke.

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Majo, drzi se! Moja prijateljica iz Rijeke ima provjerenu formulu za ozdravljenje - cevapi s lukom i prehlada bude kao odnesena, hahahaha

      Po Latinima su hljeb i sir hrana za zdrave. Imaju pravo.

      Dragana

      Izbriši
  2. majo, gute besserung :)
    nadam se da si vec ozdravila.... ove proljetne prehlade su najgore. kontas, prosla im sezona.......
    :) bice to za cas gotovo :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo mene, da vam se zahvalim, rastjeraste mi sve viruse, bakterije, bacile :)
    Razmišljam da li da odem doktoru. Dosadilo mi je da nisam fit :)
    Prvo sam imala temperaturu dva dana, pa dva dana stomačne tegobe, pa dva dana me uho bolilo, i sad me sinusi zezaju. Mislim da je to završnica :) Krenulo je odozdo i došlo do čela. A iznad čela nemam ništa više da može da me zaboli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, doktoru!

      :)Svjetlana

      Izbriši
    2. Poslušala sam te. Dobila Cefaleksin. Već mi je bolje :) A nije placebo :)

      Izbriši
    3. Dobro je da me barem neko slusa :).

      Salim se, ali poslije tridesete sve je drugacije i svaku tezu prehladu treba shvatiti ozbiljno.
      Trust me I`m a doctor :).

      :) Svjetlana

      Izbriši
    4. "Trust me, I know what I'm doing." Sledge Hammer

      Dragana

      Izbriši
    5. Vjerujemo :)))
      Pa, čim sam pročitala: "Majo, doktoru!", odmah sam otišla :)

      Dvije najbolje doktorice imamo na MiViOni ♥.

      Izbriši
  4. Gledam ove divne uličice, ove divne balkone, kako je sve lijepo...
    Vidim i korpu za otpatke :).
    Ono što je čini posebnom je mjesto za gašenje cigareta, nigdje opuška nema na šetalištu.
    Takve korpe mi još nemamo. Samo ispred nekih tržnih centara. Ali u gradovima, na ulicama, trotoarima nemamo.
    A ja mislim da svaki grad treba da ih ima.

    OdgovoriIzbriši