20. svi 2012.

Večera u Retro








I setam tako, setam i na kraju sam otisla u jedan moderniji dio grada u blizini glavne ulice Via XX Settembre (dan pripajanja Rima Kraljevini Italije, kralj Vittorio Emanuele II; zavrsni stadijum ujedinjenja poznat kao Risorgimento).

U "Retro" restoranu sam prvo nabasala na sto sa Englezima pod gasom i potpuno bez kocnica, ali su tipovi u restoranu bili jako fini i pronasli divan sto na galeriji.

Salatu s hobotnicom s grila nisam uhvatila u kadru, ali sam pomislila na Zukija (moj ucitelj hirurgije sa Prve hirurske u Bgdu) koji je tokom puta u Atinu na kongres (ca. 18h voznje autom od Bgda) pricao kako ce da mlatne hobotnicu sa zara kad stigne tamo, tako je i bilo, jos je bio tako galantan, pa citavu ekipu odveo na veceru u Pirej, legenda!).

Zatim su mi donijeli nesto vegetarisch, palacinku sa kestenom i grilovanim povrcem i finisom od parmezana. Not bad. Zatim kolac od limuna. Na kraju sam jos dobila sconto 20% na lijepe oci, hahahaha

Prica da su Genovesi stipse uopste nema osnova kad sam ja u pitanju, ma ti su Talijani pravi vragovi, kada ih sudbina namjeri na neku blondinu. Jos se sjecam Fernandezove price kako su Venecijanke pucale od zavisti sto su Dalmatinke imale svijetlu kosu, dzabe im bilo sto su nosile sesire samo sa obodom da lice bude belo u nadi da ce kosa da posvjetli, hahahaha

Dragana

Broj komentara: 8:

  1. Je li mozda poceo neki post? Ili je samo nedelja, dosadna nedelja u pitanju?

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nedeljom su blog aktiviteti uvijek nesto slabiji. Ja i dalje rado citam tvoju reportazu :)

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Nedelja je dan za rastanke, otpjeva to Zana, a Bono je opjevao Sunday Bloody Sunday...

      S., hvala, u ovom virtualnom svijetu sa primjesama realnog imamo taj luksuz da kreiramo jedan svijet po nasim zeljama... Realnost je ponekad too bitter...

      Dragana

      Izbriši
  2. I ja sam tu :) Uživam u Italiji i mislim na vas :)

    Maloprije sam popila kafu sa Marijom Arsenić-Sitničić, Brankom i Dunjom.
    Boba, Marija i ja smo išle u isti razred. A Sanja, Željka, Marija i ja imamo lijepe uspomene iz vremena kad smo pjevale u Četvorkama.
    Rekla mi je, da vas pozdravim :)
    Vraća se u Kanadu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majo.

      Pozdravi i od mene za Mariju. Bas lijepo sto ste se vidjele.

      Izbriši
    2. Hvala za pozdrave. Mariju poznajem :)
      Njoj i ostalim curama puno pozdrava.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  3. Zaboravih da se potpisem;

    Bozana

    OdgovoriIzbriši