2. svi 2012.

Sretan rođendan, Dragana :))


Izvor fotografije-Google

Broj komentara: 11:

  1. sve najbolje, dragana.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Sada sam poslala komentar, ali nisam sigurna od umora sta ce se desiti s njim.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. Vjerovatno nista, ko zna da li sam na kraju podesila sve kako treba prije "objavi".

    Hvala Maji i Sanji na paznji. Baloni su prelijepi, izgledaju tako leprsavo, svako bi pozelio da odleti nekud s njima. Mene ce malo da sacekaju dok dodjem sebi nakon mog putesetvija.

    Krecemo polako u Milano i Genovu, samo dok malo odmorim. 1.maj sam docekala u Genovi, naravno, uz bandieru rossa na ulicama grada...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedno pitanje za Sanju - da li je njena uciteljica bila Alica Strauss?

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja Bday zelja je "This love" Craig Armstrong feat Elisabeth Fraser.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. dragana,
    ja sam ti iz os 'sutjeska'. uciteljica mi je bila ljerka abramusic, pa onda zdravka starcevic.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Ok,sigurno sam te vidjala u gradu, mada ne poznajem puno ljudi koji su isli u tvoju skolu. Jedan od onih koje dobro znam je isao sa mnom u Gimnaziju, s jednom djevojkom (sada je mama jedne slatke male curice) me veze jedno dugo prijateljstvo. Druge ljude iz tvoje skole sam vecinom upoznala ovdje.

    Drago mi je da si tu tj. kod nas. :)))

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragana, sve najbolje :) :)

      P.S. Umalo da zakasnim da cestitam na vrijeme..

      Poljubac

      Boba

      Izbriši
    2. Hvala, Bobo, poljubac i tebi. Sve ok, pa cak i da jesi zakasnila ( a nisi, hahaha) bilo bi ok, vazno je da je od herca.

      Dragana

      Izbriši
  8. Sretno, sretno, sretno, zivjela ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Mure, lijepo od tebe.

      Nazalost, nema torte da podjelimo na blogu, ufurala sam u kucu tek sinoc oko 22.30 umorna od puta, a danas ne postizem jos i neke vratolomije po kuhinji, takav je zivot modernih domacica.

      Porodicno slavlje predstoji tek za vikend, kad dodjem sebi.

      Dragana

      Izbriši