4. svi 2012.

Sanja: Italija u Americi :)

a ovako italija izgleda u americi :) jest da je sve fejk i da se zgrozis kada sve to vidis prvi puta.
mene je americki prikaz evrope podsjetio na imitaciju bijelog rezbarenog namjestaja,znas onaj plasticni, kao slag.
poslije se naviknes, ignorises kich i gledas da se provedes sto bolje.







americka verzija draganine italijanske slike :)
ovo sam slikala u vegasu u "cezarovoj palati", kada sam prikupljala fotografije za finalni projekat iz fotografije.
 (ova slika nije usla u uzi izbor, ali je slucajno nisam izbrisala)

sanja

3 komentara:

  1. Evo i s tašnicom :)
    Odlična slika, mogla je komotno ući u uži izbor :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanja, meni se mnogo dopada. Bella Italia :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Znas, Sanja, meni je US zanimljiva zbog nekih drugih stvari, mogli su i Ameri od cowboys i Indijanaca napraviti mnogo vise i bolje nego od plasticne Italije (na neki nacin me to podsjeca na onu gumenu lutku na duvanje, steta), fora je u autenticnosti.

    Nego, kazi ti nama sta ima tamo dobro da se pojede, ali bas tipicno americko, da ne bude ono mac&cheese i sve sto su donijeli ljudi iz Europe. U Aachenu sam bila u jednom US restoranu "Lousiana", hamburgeri su bili odlicni, sa nekim strava BBQ sosom. Btw, radujem se BBQ sezoni...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši