27. svi 2012.

Sanja: Ally - "Pony"



meni je ova reklama najdraza i najbolja. mislim da je lako razumljiva i onima koji ne znaju engleski.

sanja


Broj komentara: 5:

  1. Meni je najbolja reklama Teabucks iz Kine. hahaha Imam je cak i u slici.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. ma meni je ova mala simpaticna sa svojom facom dok ga gleda i konta: "vidi prevaranta". na faci joj se vidi koliko joj je krivo. ima jos nekoliko slicnih reklama sa ovim tipom i djecom. sve su dobre. to su jedine reklame koje sam ja rado gledala na tv-u. inace, tv ne gledam i sto se mene tice, tv ne mora ni postojati.... ali zato internet....:))))
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ti takva, TV ne gledam, ako gledam onda zaspem, ne pamtim da sam nešto odgledala do kraja.

      Ali, internet je mnogo sadržajniji.

      Izbriši
  3. Vise puta sam odgledala ovu reklamu : Svaki put se rastuzim zbog djevojcice, haha.. Neka je reklama, ja se uzivim :)))

    Boba

    OdgovoriIzbriši