24. svi 2012.

Pozdrav iz Beograda :)





Broj komentara: 10:

  1. Sastalo se mnogo dobro društvo juče u Beogradu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sto bi rekli na FB - Like ;)
    Pozdrav svima.

    OdgovoriIzbriši
  3. Spominalji smo vas sve :))).
    Price mnoge zapoceli, ali ih nismo zavrsili.
    Jeli cevape i sampite od Pelivana.
    Srdacni pozdravi svima :)))

    :) Svjetlana & Co.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas vas je lijepo vidjeti zajedno :) :) :)

      Najljepsi pozdravi..

      boba

      Izbriši
  4. I mi vas sve pozdravljamo :)
    Gledate Evroviziju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne, vec godinima.
      Volem samo kad mi se na uvce peva :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
    2. Ja gledam :))

      I ovamo prenose, samo ide prenos nakon vaseg, pa ne zurite da mi odate ko je pobjednik..

      Voditeljica, Julia Zamiro, sa ovdasnjeg SBS programa je napravila zanimljivu emisiju, proputovala je 10-tak evropskih zemalja (jest joj bilo lose..) da bi docarala i predstavila Evroviziju. Bila je izmedju ostalih i u Sarajevu i Beogradu.

      Boba

      Izbriši
    3. :)
      Nećemo ti reći ko je pobjedio :)

      Izbriši
  5. Gdje si, tata? I ostalo drustvo, naravno, hahahaha

    Bas ste svi fini, nasmijani, vidi se da vam je bilo lijepo zajedno.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši