6. svi 2012.

Od izvora dva putića






E, pa ne moze samo u shopping. Tako da se vracamo na Piazza del Duomo da vidimo Katedralu, koja stoji na svim mogucim razglednicama iz Milana, i predstavlja u turistickom smislu atrakciju ravnu Ajfelovom tornju u Parisu.

Dragana

Broj komentara: 18:

  1. vidi ti ove maje sto je vrijedna. ja jos nisam otisla na spavanje, a ona vec ustala, kafu skuhala i blog nalozila :)
    i to jos nedjeljom.
    katedrala je famozna, 'takih' nema ovamo kod nas.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je uvijek neobicno kako su ljudi nekada i to nekadaaa davno gradili zanimljivije i sa mastom, a bez toliko tehnicke pomoci kao sada.
      I jos je uvijek daleko ljepse od ove moderne gradnje: beton i staklo i to je to.

      boba

      Izbriši
    2. Ja naložim blog u cik zore, da se dimi hahaha
      Vidil` se dim u AmeriKi?

      I mene to, Bobo zanima, inače zaobilazim u širokom luku novoizgrađene slične objekte, ali ove stare građevine imaju vrijednost u mojim očima. Naročito gotika.

      Izbriši
    3. joj majo, sve se vidi; blog i dim.
      sto se tice starih gradjevina, na vasoj sam strani. moderne gredjevine imaju svoju ljepotu, ali starim gradjevinama vrijeme doda posebnu notu. i mene odusevljavaju ornamenti i sitni detalji, pomno uradjeni. najinteresantnija od svega mi je velicina ulaznih vrata, tj. visina. nikako da skontam je li to psiholoski momenat ili neka druga svrha. to mi je bilo zanimljivo kada sam gledala slike iz jordana (petra - stijena na arapskom). ogromne gradjevine su uklesane u stijene, sa stubovima, prozorskim otvorima, arhitravima i svim popratnim ukrasima, a ulaz je visok 7 - 8 metara (to sam ja onako od oka ocijenila poredeci sa visinom ljudi). pitam se zasto? staro je najmanje 8 hiljada godina.
      to bih bas voljela vidjeti uzivo.
      opet ja odvukla temu, sorry!
      sanja

      Izbriši
    4. Sanja, tema je prava. Bas lijepo putujemo.

      Ja, takodje, mislim da je u pitanju "psiholoska" fora, pokazivanje moci i ostalog..

      Bozana

      Izbriši
    5. Sanja, ne spominji Petru, please. Jer ako tako nastavis dalje, pakujem se i eto nas dvije vec u avionu, pravac Jordan!

      U Petri su Sisters of mercy nekada davno snimili velicanstven video za song "Dominion". To je moja latentna zelja vec godinama, smaram Fernandeza da se jednom otisnemo u tu avanturu, ali on i ja nikako da se podudarimo. Kada sam ja u Milanu, on je u Parisu, kada sam ja u Amsterdamu, on je u Svedskoj. Mozda ipak jednom kada budemo u peMziji.

      Dragana

      Izbriši
  2. Katedrala je prelijepa....slazem se da je starija arhitektura daleko ljepsa i mastovitija od danasnje, kad pomislim da je ovako nesto izgradjeno hiljadu tristo i neke, da se ne povjeruje...

    Na cetvrtoj slici, cini mi se, da na vrhu imaju neke skele oko nekog dijela ili ja dobro ne vidim, nesto se renovira ili se varam...

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće je, Fatima, jer oni vode računa o starim građevinama i održavaju ih.
      Ili je to Dragana naslonila ljestve? hahaha
      A ona jeste radoznala ;)
      Šala, šala ;)

      Izbriši
    2. Nisam ja, podsjeti me na komsijinog djeda.

      Pazi lika, on je prezivio Titanik katastrofu, dosao kuci u Srbiju, penjao se na ljestve da sredi nesto na kuci, padne i izgubi u toj tragediji zivot. Eto, sta ti je sudbina.

      Dragana

      Izbriši
  3. Skele su na Galeriji, nisam mogla s boljeg mjesta uhvatiti Katedralu, pa sam iz prolaza koji je sastavni dio Galerije. Tehnicki nedostaci, sta se moze, al' je fotka autenticna, bez obzira na mini falinku. Tog dana je bilo uzasno vruce i bilo je tesko napraviti normalnu fotku zbog sunca.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, Dragana, ma nije to falinka. Nema ovdje falinke :)))
    Sad će Sanja i Boba s kafom :) Imaju pojačanje, sad je i Fatima s njima.
    Mi na spavanje, one na kafenisanje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. majo, sto mi sad opet treba approval?

    OdgovoriIzbriši
  6. e vidi sad ne treba. hm.... hm....

    OdgovoriIzbriši
  7. Sanja, za tri zadnja dana ne treba.

    OdgovoriIzbriši
  8. Za ostale dane approval treba, jer ne mogu pratiti.

    OdgovoriIzbriši
  9. oh ok. znala sam da ima neki trik, ali sam mislila da je u pitanju broj postova. evo sada znam da je do datuma :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanja, svaka cast, podsjetila si me da provjerim prijasnje postove.
      Taman sam procitala tvoj odgovor od ranije :) Hvala :)

      Boba..

      P.S. Kad postovi idu odmah, nije lako upratiti sta je bilo ranije, haha..

      Izbriši