12. svi 2012.

Milano: Day 2












Uslijedio je i drugi dan u Milanu. Setnju sam kratko pauzirala u eritreanskom restoranu "Warsa" gdje se jede rukama uz pomoc slanih "palacinki". Postoje samo dva menu - mesni i vegetarijanski, moj izbor je pao na mesni. Prezentiranu kolicinu nisam uspjela savladati do kraja, ali vazno je da se proba... Bilo je ljuto, ali umjereno, taman. Sve u svemu, zanimljivo. Vlasnik je na kraju procaskao sa mnom, nudio je caj, ali sam zbog timinga morala krenuti dalje.

Tokom setnje sam prosla kroz park i slucajno nabasala na mjesto gdje pociva Dubrovcanin Rudjer Boskovic (rodjen u Dubrovniku tj. Ragusi, a preminuo u Milanu).

Na samom kraju sam se prosetala do Zamka Sforzesco koji izgleda divno. Put od zamka se nastavlja ka gradskom parku, bio je pun ljudi, kao i ulicnih prodavaca fake tasni, najvise se lazira Prada i LV, kais moze da se kupi za solo 3 EUR. Paznju mi je privuklo prelijepo drvo, pa sam ga ovjekovjecila za blog.

Bila je nedelja, ali ne dosadna. Uvecer sam krenula vozom do final destination - Genove. Svaka cast Trenitalia, kada su se pametno sjetili da izbace povoljne vozne karte s kojima moze za pristojnu lovu presparta citava "cizma". Genijalno.

Dragana

Broj komentara: 15:

  1. D. park je prelijep :).

    Smatram da svaka urbana sredina treba da ima veliki, centralni park i da se ljudi u njemu trebaju osjecati bas kao da su u prirodi. Nije rijetkost da ljudi u velikim i poznatim parkovima u NY, Londonu ili Münchenu sjede na travi i jedu svoje sendvice i piju Colu. Na Kalemegdanu, kojeg bas volim, nikada nisam vidjela da neko tako sjedi, naprotiv uvijek se iznerviram kada ljudi tjeraju djecu sa trave i brane im da se na njoj igraju. Prava glupost, kao da trava sve to ne moze izdrzati.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraju sjediti na travi kad nemaju klupe hahaha
      Zezam se ;)

      Ma naravno da je trava super za igru :)

      Izbriši
    2. Kako se uzme, neki i preceraju, hahahaha

      Dragana

      Izbriši
  2. Da ponovimo rimske i arapske brojeve :)

    Ruđer Bošković

    MDCCXI - MDCCLXXXVII
    1711. - 1787.

    Kako je to bio pametan čovjek. Rodio se prije 300 godina! Bavio se matematikom, fizikom, astronomijom, književnošću... Proučavao komete.
    A voljele su ga i žene :)

    Na početku jednog videa o Ruđeru Boškoviću napisan je citat:

    "Dvije stvari me ispunjavaju strahopoštovanjem:
    zvjezdano nebo nadamnom
    i moralni zakon u meni."
    Imanuel Kant

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, podsjeti me s tom Kantovom izrekom na jednu drugu - jedan nas veliki pjesnik je u nocnoj setnji pogledao gore, dobio inspiraciju, pa rece da je nebo posuto zvizdama, a balkon s onim sto se rimuje s tim, hahahaha Naime na balkonu su bile izvjesne gospodicne, a njega je bio glas da je bio veliki zavodnik.... ne pitajte ko je bio, ne moRem da se sjetim.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. I mene taj park podsjeca na Kalis. Tamo sam rado odlazila solo ili sa ljudima s kojima se tamo druzim, plus ovisno o sezoni - kokice ili peceni kukuruz, ponekad "kafa za poneti" iz Coffee dream ili iz Greeneta. Kalis obozavam, posebno klupe s kojih se dobro vidi Usce, isto vazi i za dio zemunskog keja kod Restorana "Venecija". Naravno i Tasmajadanski park i mali parkic kod Skupstine SFRJ. Za mene grad bez parka nije grad.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Majo, veceras krecemo u Genovu. Samo nam stavi moj hit dana u prelazu Mia "Fallschirm", i video i mjuza su mrak!

    Moram sada po bakaluk.

    Pusa.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekaću da mi daš link, ne znam koji ti se video dopada.

      Izbriši
  6. Prelijep je park, Dragana :) Lijep, slojevit, pravi mali izlet u prirodu :).
    I meni se, kao i tebi, u svakom parku dopadne jedan njegov dio.
    Za mene su to putevi natkriveni starim razgranatim drvećem. Prirodna hladovina i stazica. To ja volim u parkovima.
    Sad ću ja opet o dobojskom parku :) Ono šetalište kroz park, koje je paralelno s bivšom Ul. M. Tita je upravo takvo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kad sam bila mala imala sam svoje mjesto u parku. Kod hidranta. Ubacivala sam kamenčiće u udubljenje na hidrantu :)
    Imam i sliku s hidrantom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Majo, fotka (ova gorI sa sesirom ti je mrak!)

    Meni se dopada video u kojem Mia nosi neke zute cizmice, haljinu i mantil (ne znam da li je inspiracija bila - svaki muto nosi zuto), taj mi se najvise dopada, a ja ti za te linkove nisam bas ekspert, ne moRe sve. Ne postizem.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  9. Cijela fotka jedan šešir :) Malo vježbam fotografisanje.
    Idem da ti potražim na YT taj spot.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majo, samo vjezbaj, ide ti od ruke :)))

      Moj favorit je ipak ona sa pilotskim.

      :) Svjetlana

      Izbriši
  10. Nešto blog zeza danas.
    Jedva mi ode komentar, a vidim i kod Svjetlane dva ista komentara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Umorio se od nas :)))

      :)Svjetlana

      Izbriši