5. svi 2012.

Lunchbreak






Na pauzu za rucak sam svratila u robnu kucu La Rinascente. Prvo sam malo pogledala S'A tu sve ima, bar na kratko sam mogla da uzivam u pogledu na produkte Bottega Veneta, al' posto mi tata nije Rothschield, ostalo je sve na tome.

Bilo je uzasno vruce, kakvo crno pecenje ili nesto tako konkretno, pa se zaputih u Mozzarella Bar Obika na 7.spratu, znam da jedan takav postoji u Selfridges u Londonu, ali tamo nisam zavirivala.

Usput sam otkrila i izlog sa cipelama i tasnama od cokolade. Divno.

Kafu sam popila kasnije u Baru Jamajka u koji je svracao na svoju solju cappuccina i Musollini i crveni i intelektualna elita i ko zna ko jos sve. Danas najvise turisti, umjetnici i studenti obzirom na blizinu Akademije lijepih umjetnosti Brera koja je prica za sebe.

Broj komentara: 18:

  1. Al` je lijep
    ovaj svijet :)


    Cipele i tašne od čokolade?!


    Divna je Italija, divna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledam tu ljepotu i divim joj se, ali me nikako ne ostavlja ona nasa, a cak mi se cini da je Njegoseva: "Latini su stare varalice". Koliko sam se samo puta odusevila Italijom, kupovala kao opsjednuta, a tek kod kuce ukapirala da sve to bas i nije tako.

    Po meni samo je umjetnost renesanse jedno od najkreativnijih razdoblja Italije od cega Talijani jos i danas profitiraju. Sta vi mislite?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se slazem sa obije izjave: 'Al je lijep ovaj svijet', ali i sa onom 'Latini su stare varalice' :):)

      B.

      Izbriši
  3. Mi smo danas imali Italiju u Njemackoj (ovo zvuci kao nova TV serija Italija u ...). Castila sam drustvo za Bday (porodicni krug), bili smo na jednom kultnom Ddorfskom mjestu Olio baru gdje se tesko odluciti - rizoto ili pasta, a poslije smo svratili kod mene da testiramo Nespresso Pixie koja krasi moju kuhinju kao Bday poklon. Iskreno, ne bih je testirala sa Cloonyem, nekako nije moj tip, samo neka se on smjeska sa reklame, taman toliko. U sve to smo dodali i malo US, jer smo kolace pokupili usput iz Starbucksa i sad disem na skrge... Bukvalno. Napolju je 9 C, najljepse se ususkati kod kuce...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. A u Doboju prava ljetna noć.
    Mjesec je ogroman, nikad ovako pun nije bio.
    A ja cijeli dan imam temperaturu, pa sam nikakva, a ovdje tema dobra, Latini, Cloony sve bolje od boljeg ;)
    Meni se dopada talijanska kuhinja, tjestenine, pice, kolače... Kakav je bio ručak? Vidim na slici: mocarela, patlidžani, tikvice, šta je ovo dugačko?
    Volim i talijansku modu, imaju fin, istančan ukus.
    Kod mene je suprotno, sve što imam talijansko, sve je odlično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, Majo, samo brzo ozdravi. Znam kako ti je, udari po vitaminima i kokosijoj supici, pa ce valjda brzo biti bolje. A Talijani ce da sacekaju, nista ne brini :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  5. Eto, vidis, Majo, kako se polako zahuktava, hahaha :))) Tebi Clooney, ja vise padam na tipove kao sto je Bono ili Sean Penn, nije los ni Sean Bean. Nikada nisam mogla shvatiti zasto su zene sjekle vene na Brad Pitta, meni je on sav nekako tetkast.

    Rucak je bio dobar, to sto pitas su mrtve articoke (sa grila). Odlucila sam se za jednu od 4 varijante mozzarelle i nisam omanula. Hljeb je bio odlican, a u maloj cinijici je posluzen zeleni pesto tj. pesto genovese obzirom da ga je neko pametan tamo smislio. O carima ligurijske kuhinje cemo kada dodjemo do Genove, jos ima materijala iz Milana.

    Lijeci se, Majo, pa da nam budes cila i vesela!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. i sta bi? kakav je nespresso? koje je boje machina? ja je zagledam ali su mi preskupi oni kapovi sa kafom. uopste mi nije jasno kako su zamislili da ce ljudi kupovati u casice upakovanu kafu koja kosta vise nego da svratis u starbucks i pokupis sta god da ti je volja. dragana, moze li se espresso praviti bez onih casica? neki dan sam negdje vidjela da se casice mogu reuse, valjda ih sam punis.
    jos samo da objasnim sta za mene znaci skupo: 12 casica u kutiji kosta preko $20, tako da cijena machune ispadne prava sitnica :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Sanja, sad cu ja tebi sve to na tenane.

    Nespresso je fantastican. Moja Pixie masina je vatrenocrvena, izgleda mrak! Kapsule se ovde narucuju i danas sam narucila jednu manju zalihu, izabrala sam sta mi se dopada, moje fave su Arpeggio (lila), jedna kapsula ovde kosta 0.35-0.39 EUR. Kapsule su klasificirane po boji (izgled), a imaju razlicite arome i intenzitet, meni su potpuno bezveze dekafeinizirane, ne kapiram taj trip.

    U pravu si, masina je cheap u poredjenju sa potrosnim materijalom, ne znam da li postoji alternativa. Oni imaju svoj www, ako postoji taj re-cycling proces, to ne bi bilo lose, mada sumnjam da se dobijaju nove kapsule, to su vjerovatno samo one zvake o ekoloskoj svijesti.

    Od ranije imam Nescafe Dolce gusto masinu, ona takodjer funkcionise na kapsule - pakovanje 16 kom je oko 4-4.5 EUR, áli ako je u pitanju latte onda dobijes 8x kafu i 8xmlijeko, pa je ekonomicnija varijanta espresso 16kom.

    Za svoju dusu sam kupila pravu retro Bialetti moka masinu u Milanu koju prodaje lider kompanija u trgovanju kafom Illy. Masina je preslatka, ima srce kao ukras i na njoj pise Cuor di Moka i samo da stoji kao dekor u kuhinji je dovoljno. Tip u radnji mi je rekao da je za nju najbolje koristiti Illy kafu Moka (u limenoj kutiji).

    Ni danas ne mogu da prezalim sto nisam sa S. otisla na izlozbu Illy soljica u Mimari u Zagrebu, jer je bila i prodajna. Illy soljice su must have za kafoljupce.

    Kao sto vidis, Sanja, ja sam pravi coffee addict.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. imala sam nekoliko razlicitih esperesso aparatica, ali meni je jos uvijek najbolja kafa kad je napravim u, kako ja to zovem, primitivnoj esperesso dzezvi (ona na tri sprata: dole voda, u sredini kafa, a kad prokuha kafa izlazi na najgornji sprat:)). u medjuvremenu malo zagrijem mlijeko pa ga 'protjeram' kroz ono cudo sa mrezom (nemam pojma kako se to zove) i dobijem tako dobru pjenu da secer nema sanse da propadne kroz nju. kafu kupujem u 'world marketu', sameljem je odmah u prodavnici na espresso krupnocu. bez hrane mogu, ali bez kafe nikako. sve solje su mi ogromne, tako da po cijeli dan 'svracam' do solje po jos malo.
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  9. Drage djevojcice, jest vas milina citati...:)

    Pozz...

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Fatima, hvala za djevojcice.

      Znam da su i ostale djevojcice sa bloga srecne zbog ovakvog komplimenta. Samo ti sa nama ostani, sto nas je vise, to je ljepse :)))

      :) Svjetlana

      Izbriši
  10. draga fatima, pridruzi nam se :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo još jedne ovisnice o kafi. Ja, ako ujutro ne popijem kafu, moram popiti analgetik, jer me glavobolja prati cijeli dan.
    Navikla sam se na kafu, i jutro bez kafe meni znači promašen dan ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sta je ovo, pije li ovdje ko nasu domacu, haha..??

      Boba

      P.S. Majo i mene jutarnja spasava, sve ostale dodju usput, ako je prilika, ali bez jutarnje se ne moze :)

      Izbriši
  12. Hvala puno djevojcice....Kad je kafa u pitanju, isti sam slucaj kao i Maja...:)

    PS Zovem vas djevojcice jer sam starija od vas, ne znam koliko, ali nije ni vazno....ahhahahahhaha, ali osjecam se mladjom dosta, zato mi je lijepo citati ove vase dogodovstine, price, anegdote, sta li...:)))

    Ah, Draganu da pohvalim za "misticnost", jer jos nisam otkrila gdje zivi, cas je tamo cas 'amo...:))))

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
  13. Drago mi je da je Fatima s nama, necu persirati, jer je Fatima nasa i dob nije presudna u prijateljstvu nego personality. Tako bar ja mislim.

    Ovde samo opusteno, niko ne mora imati masku, ovde svako od nas moze biti "ja".

    Moj habitat je Düsseldorf, ali sta cu kad sam radoznala, pa volim stici svuda gdje ima lijepe umjetnosti, zanimljive istorije/povjesti, sta dobro se pojesti&popiti i nesto kupiti za kuci ponijeti... Moj stan je sa svakim putovanjem bogatiji za neku stvarcicu/-e od kojih svaka ima svoju pricu i uvijek me podsjeca na neko zanimljivo mjesto za koje me vezu uspomene...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši